Fitness Seller

squatrek/steunen en bankje

DeBossman

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m99
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Ik wil dit setje gaan kopen samen met een olympische halterstang en gewichten. Ik verwacht in het begin niet hoger te gaan dan 100 kg bij het bankdrukken thuis, de rest doe ik in de sportschool (wil thuis wat hebben als ik geen tijd heb voor de sportschool).

Ik weeg zelf 100kg en met 100 kg gewicht vraag ik me af of het goed gaat.

Met 50mm dumbbells en een pul-up bar denk ik dat ik dan een heel eind kom.

Heeft iemand van jullie ervaring met het merk of dit setje specifiek? Kan ik eventueel er ook nog 130-140 kilo op drukken? (zoveel gewicht koop ik toch nog niet in het begin)

OF heeft iemand anders een betere optie? Ik wil totaal maximaal 500-550 uitgeven.

Alvast bedankt!

Ik denk dat je beter free stands koop en een bankje, daar kan je later nog alle kanten mee uit (oa squatten)

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou ik hier niet mee kunnen squatten? is een losse steun die in hoogte verstelbaar is he?

ook voor het budget van 550 incl. Olympische 100kg set?

ja die heb ik wel gezien, maar elimineert wel de mogelijkheid om je gewicht er snel op te gooien als je richting falen gaat.. Ik vind het er niet erg stabiel uit zien, maar je zegt daar geen problemen mee te hebben?

Die had ik inderdaad gezien wauter, helaas woon ik niet in de buurt van Groningen.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 16:56 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

en

deze van de set die ik wil zijn overigens gewoon hetzelfde..

3 jaar geleden een bankje van "macy" besteld bij helisport, daarna heette het een tijdje bremshey geloof ik en nu weer PowerMark, allemaal het zelfde dunkt me

Niemand ervaring met dit setje?

koop dan deze scheelt toch wat in prijs :)
[Link niet meer beschikbaar]

Dat idee van cleanen en dan squatten vind ik nog geen gek idee. Ik heb nog een keer handtekeningen ingezameld voor zo'n rack maar zonder succes. Als je iemand vraagt om je te helpen cleanen, kan je toch in principe front squats doen?

Terug
Naar boven