AndroidHealthClinic

Staat betaalt advocaat Holleeder

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Staat betaalt advocaat Holleeder
AMSTERDAM - De advocaat van Willem Holleeder wordt niet door de verdachte zelf betaald, maar door de staat. Jan-Hein Kuijpers krijgt 100 euro per uur van de raad voor de rechtsbijstand.

Volgend de advocaat ligt er beslag op de rekeningen van Holleeder en is het pand dat zijn cliënt had in Wassenaar verkocht door de fiscus, meldt De Pers.

Iedere verdachte die in voorarrest zit, heeft recht op een toegevoegde advocaat, legt Kuijpers uit. ‘Die wordt dan betaald door de Staat. Een verdachte kan daarbij zijn voorkeur voor een raadsman aangeven en het is aan die advocaat om te zeggen of hij voor dat geld de zaak wel of niet aanneemt.’

De rechtbank doet vrijdag uitspraak in de zaak tegen Holleeder en zeven medeverdachten. Het Openbaar Ministerie eiste twaalf jaar celstraf tegen Holleeder wegens afpersing.

Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Het is immers wettelijk vastgelegd, maar verontwaardiging kan geen ieder ontkennen.

Pwned, dat is wat ik ervan te zeggen heb

Als hij op papier geen vermogen en/of inkomen heeft normaalste zaak van de wereld.

Hou toch op joh.

Geen enkele topadvocaat zou voor 100 euro per uur werken dus hier steekt natuurlijk weer van alles achter.

Ik wil wel eens weten wat andere advocate verdienen in een andere zaak.

't Is uiteraard wel goed voor je naam, zo'n grote zaak.

Tuurlijk maar denk je nou echt dat Mosko ook pro deo was?

Geloof mij nou....geen enkele topadvocaat gaat aan het werk voor 100 euro per uur en dan heb ik nog niet eens over het voorschot wat normaal gesproken eerst betaalt moet worden.

Mosko wil eerst 20 ruggen zien voordat ie zijn pc ook maar aanzet en dan zal Heintje voor 100 euries per uur werken?

Bullshit van de bovenste plank.

Tuurlijk maar denk je nou echt dat Mosko ook pro deo was?

Geloof mij nou....geen enkele topadvocaat gaat aan het werk voor 100 euro per uur en dan heb ik nog niet eens over het voorschot wat normaal gesproken eerst betaalt moet worden.

Mosko wil eerst 20 ruggen zien voordat ie zijn pc ook maar aanzet en dan zal Heintje voor 100 euries per uur werken?

Bullshit van de bovenste plank.

Zijn advocaten niet verplicht om 1 zaak in de zoveel tijd pro-deo te doen ???
Dacht namelijk dat ze dat verplicht zijn om te doen, ook mosko , enkel hebben ze dan wel de keus welke zaak ze aannemen

zal wss een goede kennis zijn he :roflol:

vriendendienst dus

Niks vriendendienst.

Pro deo vangen en zwart vangen.;)

Moszkowicz ontkende koffers met zwart geld te hebben aangenomen.. en ik geloof hem!!
istockphoto_569194_bag_of_money.jpg

Zie jij een koffer?

Bron?

Dat zou mooi zijn....dan zou elke simpele dief even naar Mosko bellen omdat ie gratis is, hahaha.

Bron?

Dat zou mooi zijn....dan zou elke simpele dief even naar Mosko bellen omdat ie gratis is, hahaha.

Kijk maar eens op de site voor de orde van advocaten, het is wettelijk verplicht om een bepaald aantal zaken pro deo te doen. Dus ja als jij denkt dat Mosko de aangewezen man is om jou te verdedigen kan je hem bellen :)

Terug
Naar boven