Fitness Seller

9 jaar voor Holleeder

Achja. 9 jaar gekregen, voorarrest eraf, 2 jaar eraf voor goed gedrag, over 5 jaar staat hij weer buiten.

Er gaat zelf 3 jaar af voor goed gedrag...... 1/3 van 9 is 3 weet je nog ....

Maar de straf is aardig hoog hoor. Voor een moord zit je vaak zelfs nog veel korter.......

denk dat ie in hoger beroep gaat

9 jaar straf - 3 jaar aftrek - 1 jaar voorarrest (ongeveer)= 5 jaar. Na 3 jaar gaat hij, wegens goed gedrag waarschijnlijk naar een half open inrichting, dus is hij 1 keer per maand thuis, gedurende het weekend. Dan na 0,5-1 jaar naar open kamp= elk weekend thuis en buiten werken. Laatste half jaar ongeveer een enkelbandje en dus thuis zitten. Valt allemaal best mee dus.

Als ie die vijf jaar al haalt met zijn gezondheid. :D

Liever deze neus op straat dan woestijnlingen in BMW met goud om de pols.

Jah he , wat heb jij toch een last van deze man he.kan ik me wel voorstellen als je erlangs woont.

Hij houdt een circuit in stand dat mede zorgt voor een hoop kleine criminaliteit. Van mij mogen ze al die capo gewoon levenslang geven.

Ook zo lekker krom hier. Janken als over kleine criminaliteit maar de grote jongens zijn opeens helden. Helden die anderen voor het minste of geringste laten afknallen maar ach dat hoort er natuurlijk gewoon bij.

gelijk heb je eric.

Je moet toch echt gek zijn om zo'n uitschot als held te zien. Al die gekken met die belachelijke t shirts.

Maarja er waren ook gekken die achter de tokkies aangingen.

Ik vond het zoiezo onzin om te horen dat hij 1 jaar strafvermindering kreeg omdat dit zo'n publieke zaak was. Dat gaat er bij mij echt niet in.

Zijn verdiende loon en laten we hopen dat er nog wat jaartjes bij gaan komen als die andere zaak behandeld wordt.

Ik heb geen greintje respect voor criminelen die geweld gebruiken en mensen het leven zuur maken.

Mensen die met Tshirts lopen van hem zouden zelf een bezoekje moeten krijgen.....kijken of ze er dan nog zo hard om lachen en de lol van inzien.

Ik heb een stukje meegekregen van de uitspraak en het was leuk om te zien dat ene mevr Houtkamp verklaringen gaf en die veel later nog eens herhaald werden, maar veel gedetailleerder verteld werden ondanks dat ze zware psychische klachten had.
Als iemand een moord pleegt en dit toegeeft is diegene veelal ontoerekeningsvatbaar, maar ben je getuige in een grote zaak dan is je verklaring justitieel correct.
Ondanks dat het zulk big news was de laatste maanden vind ik dat Justitie flink op zijn bek is gegaan zeker omdat een aantal zaken niet waargemaakt konden worden alsmede de getuigenissen.
En uitspraak inzake de liquidaties dat wordt helemaal een giller ;)

denk niet dat ie die negen jaar krijgt

Hij houdt een circuit in stand dat mede zorgt voor een hoop kleine criminaliteit. Van mij mogen ze al die capo gewoon levenslang geven.

Ook zo lekker krom hier. Janken als over kleine criminaliteit maar de grote jongens zijn opeens helden. Helden die anderen voor het minste of geringste laten afknallen maar ach dat hoort er natuurlijk gewoon bij.

idd. Maar ik denk dat de meeste nog niet eens een % weten van wat hij allemaal heeft gedaan. Hij heeft mensen bedreigd, dan denken de meesten |: boeie valt allemaal wel mee. Maar dat zijn grote jongens, als je niet betaalt krijg je te horen dat ze weten waar je dochter naar school gaat of waar je vrouw werkt. Ze weten gewoon niks van wat hij heeft gedaan en vinden het daarom een stoere maffiabaas!

and the winner is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .........................

.....
.

....... zn advocaat : bekendheid en een hoop duiten erbij :D

(hoewel hij dit wel als verlies zal ervaren :p)

Laten we vooral hopen dat ie van de straat afgeknald wordt als hij weer op vrije voeten is, net zoals hij bij vele anderen gedaan heeft.

Mensen afpersen door ze doodsbang te maken is echt een minne streek, niks heldhaftigs aan.

Rechtbank --> hoger beroep --> cassatie ;) , juich dus niet te vroeg.

Laten we vooral hopen dat ie van de straat afgeknald wordt als hij weer op vrije voeten is, net zoals hij bij vele anderen gedaan heeft.

Mensen afpersen door ze doodsbang te maken is echt een minne streek, niks heldhaftigs aan.

Zit je er nog steeds over in dat ik middels wat woorden je pot whey afpakte en je vriendin :D

Rechtbank --> hoger beroep --> cassatie ;) , juich dus niet te vroeg.

Haha, je denkt echt dat er een rechter is die het in zijn bol haalt om hem nog vrij te spreken?

Dream on, bro.

Willempie gaat een beste tijd zitten en met een beetje pech legt ie vanzelf wel het loodje binnen niet al te lange tijd.

Terug
Naar boven