AndroidHealthClinic

'Toestand Holleeder kritiek'

Hahaha, idd, al die dode criminelen de laatste jaren was gewoon één grote hoax, dat waren geen liquidaties maar gewoon griep! Bovendien ben je pas écht gangster als je een paar mensen per week neerpopt en niet slechts enkele tientallen miljoenen afperst, laat die kruimels maar voor de Nederlandse amateur boeven, de echte gangsta's komen daar hun bed niet voor uit! :roflol: :roflol:

Goed gezien idd
Je zou die cijfers eens met andere landen moeten vergelijken
Allemaal broodkruimels

Waar is je bewijs dat hij een echte gangster is?
Verhaaltjes uit de panorama?
Please zeg nederland en gangsters :roflol:
Nederland kent geen echte gangsters en maffiossi, hoogstens op doorreis voor wapens of dergelijk
Pure bullshit en jullie kunnen dan wel makkelijk rel post roepen maar sommige kunnen beter hun klep houden en blij zijn dat er hier geen echte maffiossi en gangsters zijn
Liever kwijt dan rijk, ook de wannabees

De ergste misdaad die Klaas Bruinsma ooit gepleegd heeft was het stelen van een pakje kauwgom in de supermarkt. :eyes:

En als ik jou was ZELDA, zou ik de betekenis van mafia nog eens goed gaan opzoeken
Een paar liquidaties en wat afpersing is niet gelijk bewijs voor een organisatorische mafia

Haha wat een whining b*ch ben je ook he.

• Topic Starter Topic Starter
En als ik jou was ZELDA, zou ik de betekenis van mafia nog eens goed gaan opzoeken
Een paar liquidaties en wat afpersing is niet gelijk bewijs voor een organisatorische mafia

:roflol:

Ik heb het woord 'mafia' nooit gebruikt, dus waar de **** heb je het over? En je spelt het trouwens als 'maffia'.

En nee hoor, gangsters en maffiapraktijken komen hier niet voor, dat kun je gerust van Spiertje16 aannemen, de man van de straat die precies weet hoe het echt allemaal in elkaar zit. :roflol:

ach als ie nou dood gaat bespaart ie de staat flink wat geld zullen we maar zeggen.

:roflol:

Ik heb het woord 'mafia' nooit gebruikt, dus waar de **** heb je het over? En je spelt het trouwens als 'maffia'.

En nee hoor, gangsters en maffiapraktijken komen hier niet voor, dat kun je gerust van Spiertje16 aannemen, de man van de straat die precies weet hoe het echt allemaal in elkaar zit. :roflol:

nvm

Laatst bewerkt:
jow zelda pas maar op dalijk speel jij de hoofdrol in 1 van die gezellig filmpjes van spiertje :popcorn: :D

Ok gangsters, genoeg gereld maar weer.

Waar is je bewijs dat hij een echte gangster is?
Verhaaltjes uit de panorama?
Please zeg nederland en gangsters :roflol:
Nederland kent geen echte gangsters en maffiossi, hoogstens op doorreis voor wapens of dergelijk
Pure bullshit en jullie kunnen dan wel makkelijk rel post roepen maar sommige kunnen beter hun klep houden en blij zijn dat er hier geen echte maffiossi en gangsters zijn
Liever kwijt dan rijk, ook de wannabees

Lees jij het boek ''De Dominee'' maar eens voor je een conclusie trekt die uit je duim komt.

Eind jaren tachtig was Bruinsma de grootste drugshandelaar van Europa. Zijn organisatie zette miljoenen guldens per dag om

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas_Bruinsma_(drugsbaron)

Lights out game over spiertje!

Laatst bewerkt:
Holleeder is zeker wel een gangster. Ze hoeven niet allemaal Antonio, Luciano of Mohammed te heten :banana:

Terug
Naar boven