MuscleMeat

Staatsterrorisme Israel, verhouding van 1 op 41

MyJewishLearning.com - History & Community: Freedom of Religion in Israel Israel heeft een wet die vrijheid van geloofsovertuiging garandeerd. En geef een bron waar staat dat anders gelovigen niet in bepaalde wijken mogen komen?
Dat artikel zal ik gaan lezen, lijkt me interessant.

Aangaande inbreng van spiertje: tijd heeft geleerd dat hij zichzelf constant belachelijk weet te maken door extreme standpunten in te nemen die je bij voorbaat al niet serieus kan nemen. Hoe zeer het me ook spijt, aangaande een onderwerp als israel denk ik niet dat hij in staat is om tot degelijke argumenten te komen, behalve een constante aanvoer van verwijten van 'zionistische propaganda'. Maargoed we zullen zien, tot het tegendeel bewezen is, zal ik mij dan excuseren voor mijn overtrokken opmerking.

Zoals ik al had gezegd staat er in de Talmud een hoop walgelijke onzin. Maargoed, enkel orthodoxe joden zullen zich dit letterlijk interpreteren.
Ik zal je maar niet lastig vallen met lange BBC documentaires, de moorden gepleegd door Israël op vredesactivisten of hoe de JDL daar de vinger in de pap heeft (dezelfde JDL welke mede is opgericht met drugsgelden en verantwoordelijk is voor bomaanslagen wereldwijd). Daarvoor in de plaats heb je hier een video met een korte saenvatting bekijk hem helemaal zou ik zeggen en let vooral op de borden.

Zal zo een stuk posten waarin Peter Edel onderuit wordt gehaald.

Ik zal je maar niet lastig vallen met lange BBC documentaires, de moorden gepleegd door Israël op vredesactivisten of hoe de JDL daar de vinger in de pap heeft (dezelfde JDL welke mede is opgericht met drugsgelden en verantwoordelijk is voor bomaanslagen wereldwijd). Daarvoor in de plaats heb je hier een video met een korte saenvatting bekijk hem helemaal zou ik zeggen en let vooral op de borden.

Zal zo een stuk posten waarin Peter Edel onderuit wordt gehaald.

Waar is de korte samenvatting? Ik ben erg benieuwd.

internationaal recht is een grap.

Een oplossing zoeken? Zelf tijdens een staakt het vuren beschoten Israëlische soldaten nog steeds Palestijnse burgers aan de rand van de Gaza vind je het vreemd dat de Palestijnen daarop reageren?

Ik wil wel eens weten hoe je bij dergelijke onzin komt. Kennelijk zijn je de beelden ontschoten van Israëlische soldaten die doelbewust het vuur openen op Palestijnse kinderen, die met dode Palestijnse baby's over zijn aan het gooien, die aan de grens van de Gaza strook torens hebben staan vanwaar ze op burgers schieten als tijddoding, welke onschuldige Palestijnse burgers 1 uur geven voordat ze de bulldozer over hun huis laten rijden, die hun kinderen de raketten die ze op de Palestijnen afschieten laten signeren, die nog steeds clusterbommen gebruiken in burgerruike plaatsen in Palestina, Welke een kind door het hart proberen te schieten omdat het een steen gooit, wiens PR afdeling valse cijfers over burgerslachtoffers naar buiten brengt gevallen aan Palestijnse kant, etc.....

Zeg me aub, hoe in vredesnaam kom jij aan die onzin?

Vandaar ook dat binnen Israël het in bepaalde wijken verboden is voor niet joden om te komen, dat niet joden minder rechten kennen in Israël en nog buiten die onzin die je probeert te verkondigen iedere jood in principe een zionist is voor uitleg kun je het artikel lezen dat Peter Edel (een links columnist) volledig onderuit haalt welke beweert een anti zionist te zijn en geen antisemiet.

De vraag is wie van zich afbijt, de staat Israël is puur gesticht uit Amerikaanse (joodse) financiën.

Belachelijk om automatisch een eventuele inbreng van deze persoon af te doen als bullshit. Ook ik ben het niet eens met al zijn standpunten maar in sommige topics brengt hij wel degelijk goede punten aan de orde.

Het taboe is er nog steeds, spreek je publiekelijk uit tegen de joden en meteen zul je als antisemiet bestempeld worden.

Je vergeet trouwens iemand......

Logisch, sla de Talmud er maar eens op na geen enkel goed woord voor de goy onze kinderen mogen zelfs vanaf de leeftijd van 8 jaar seksueelmisbruikt worden.

haha je zou bijna denken dat het nazi's zijn he.

Cirkel's op dreef..

Israel mag dan een klote land zijn, hun leger is het indrukwekkendste leger op aarde. Misschien ook het enige "goede", en gelijk het slechte voor iedereen die graag israel wil nken, aan Israel.

je moet eens hier in Antwerpen in de Chassidische(sp?) jodenbuurt rondlopen. Als je ze iets vraag negeren ze je compleet, als je hun winkel binnengaat om iets te kopen idem en kijken ze je buiten, als je ze aanraakt beginnen ze Hebreeuws/Duits te roepen dat ze zich moeten gaan wassen doordat jij ze als onreine hond hebt aangeraakt.

Ze zijn echt niet het lieve en vredelievend volkje zoals ze veelal worden afgebeeld. Ze zijn verschrikkelijk arrogant tov niet-joden.

Wonen ze daar in een soort ghetto (jodenbuurt als in niets anders dan joden?) of gewoon mixed met de autochtone bevolking? Want het zou erg grappig zijn om een hitlergroet uit te brengen aan hen, kijken naar hun reactie:D

haha ja het zijn wel bange mother****ers, ooit eens eentje willen aanspreken om de weg te vragen en hij liep weg.

en tijdens een nachtrit door het Antwerpse nachtleven hebben we ooit een huilend Engels jongetje opgepikt dat de weg naar zijn hotel kwijt was, en extreem bang was van die orthodoxe Joden, hij schijtte bijna onmiddelijk zijn broek vol wanneer we zo eentje passeerden :roflol:

haha ja het zijn wel bange mother****ers, ooit eens eentje willen aanspreken om de weg te vragen en hij liep weg.

en tijdens een nachtrit door het Antwerpse nachtleven hebben we ooit een huilend Engels jongetje opgepikt dat de weg naar zijn hotel kwijt was, en extreem bang was van die orthodoxe Joden, hij schijtte bijna onmiddelijk zijn broek vol wanneer we zo eentje passeerden :roflol:

Als ik jou in een donker steegje tegenkom loop ik ook weg hoor. Met die brutale looks en sleeve tattoo, massive monster on the move.

Joden zijn trouwens een erg hypocriet volk, goed dat je dat jongetje gered hebt uit de klauwen van dat grootbeneusde tuig.

Als ik jou in een donker steegje tegenkom loop ik ook weg hoor. Met die brutale looks en sleeve tattoo, massive monster on the move.

Joden zijn trouwens een erg hypocriet volk, goed dat je dat jongetje gered hebt uit de klauwen van dat grootbeneusde tuig.

Ik vraag me af of ik Joodse roots heb:scratch:

Anyhoo, inmiddels vernomen dat Israel zich teruggetrokken heeft en de dodental is al boven de 100:o
Het lijkt wel hopeloos daar en dat hebben we te danken aan hun mooie religie.

Sorry dacht dat ik de link er bij had gezet was denk ik al iets te laat,
YouTube - Real Facts about Israel

Interessante docu. Het klopt dat de israelische regering een nogal repressief beleid voert aangaande Palestijnen, en zij gebruikt hierbij nogal extreme middelen. Dit is voornamelijk uit angst voor terroristische aanslagen van palestijnse 'burgers', immers Hamas leden hebben geen uniform aan.

Aangaande de 4 miljoen vluchtelingen die worden beschreven bestaat nogal wat onenigheid. Er zijn verschillende bronnen maar algemeen wordt aangenomen dat er totaal zo'n 700000 palestijnen zijn gevlucht. Die hebben in zo'n dertig jaar vele nakomelingen gekregen. Deze worden ook als vluchteling gezien. Als een Palestijn overigens zou zijn getrouwd met een Italiaan dan zijn zijn of haar kinderen ook vluchteling. In die zin krijg je nogal 'makkelijk' die 4 miljoen palestijnense vluchtelingen. Ik keur nogmaals het beleid van de Joden niet goed, maar het is geen een-richtings verkeer.

Hier wat leuke filmpjes over palestijnse verheerlijking van 'martelaren'.

site over de palestijnse held Yasser Arafat, de nobelprijswinnaar. Lekkere jongen
Background: Yasser Arafat and the PLO

Tja wat zou jij doen als je land is afgepakt omdat de Westerse landen het zo nodig vonden om een heel volk daar te dumpen? Je land is onteigend en stromend water, medicijnen, scholen, electriciteit zijn niet beschikbaar. Ze hebben geen leger en het enige wat ze dus kunnen doen is zich opblazen uit pure frustratie.

Ik heb een Palestijnse vriendin gehad en ik heb verhalen gehoord over de situatie daar uit eerste hand en ik heb steeds meer begrip gekregen voor de Palestijnen. Niemand durft de joden tegen te spreken op straffe van de beschuldig van anti-semitisme. ALs je zegt dat de holocaust niet bestaat dan riskeer je een gevangenisstraf. Als je niet eens bent met hun acties dan ben je direct een anti-semiet in hun ogen. Te gek voor woorden...

Tja wat zou jij doen als je land is afgepakt omdat de Westerse landen het zo nodig vonden om een heel volk daar te dumpen? Je land is onteigend en stromend water, medicijnen, scholen, electriciteit zijn niet beschikbaar. Ze hebben geen leger en het enige wat ze dus kunnen doen is zich opblazen uit pure frustratie.

Ik heb een Palestijnse vriendin gehad en ik heb verhalen gehoord over de situatie daar uit eerste hand en ik heb steeds meer begrip gekregen voor de Palestijnen. Niemand durft de joden tegen te spreken op straffe van de beschuldig van anti-semitisme. ALs je zegt dat de holocaust niet bestaat dan riskeer je een gevangenisstraf. Als je niet eens bent met hun acties dan ben je direct een anti-semiet in hun ogen. Te gek voor woorden...

Los van het feit dat je een idioot bent als je de holocaust ontkent, is het ontkennen van de holocaust een zeer zeer pijnlijk iets voor iemand van joodse afkomst. Dat je ervoor in de gevangenis wordt gegooid is echter niet iets voor een Westers land. Aangaande het afgepakte land: toen de joden immigreerde vanaf 1900 naar Israel/Palestina, hadden zij natuurlijk weinig land. Palestina was destijds van de Britten. Echter het (verwaarloosde) land bestond voor een groot deel uit priveeigendom van rijke arabische grondbezitters die vaak verbleven in rijkere gebieden buiten Palestina. Die hebben het verkocht aan de joden. Toen de arabieren die in de omgeving erachter kwamen dat de Joden in aantallen groeiden, begonnen er relletjes te komen.
The Jews took no one's land
Myths & Facts - The Mandatory Period
Kortom de Joden hebben de Arabieren niet massaal verdreven. Het was de inhaligheid van hun eigen inhalige Arabische grootgrondbezitters.

In 1947 vervolgens was er een oplossing bedacht om de helft van het land op te splitsen in een Joods deel, en in een Arabisch deel. de joden stemden daarin mee, de arabieren/palestijnen verklaarden ze de oorlog. Daarmee verklaarden syrie, egypte en jordanie Israel ook de oorlog. De rest van wat nu van Israel is, is overwonnen gebied na de oorlog. De arabieren/palestijnen hebben in Israel niet veel, maar ze hadden voor de komst van de Joden ook al niets. Dat is niet enkel de schuld van de Joden.

Los van het feit dat je een idioot bent als je de holocaust ontkent, is het ontkennen van de holocaust een zeer zeer pijnlijk iets voor iemand van joodse afkomst. Dat je ervoor in de gevangenis wordt gegooid is echter niet iets voor een Westers land. Aangaande het afgepakte land: toen de joden immigreerde vanaf 1900 naar Israel/Palestina, hadden zij natuurlijk weinig land. Palestina was destijds van de Britten. Echter het (verwaarloosde) land bestond voor een groot deel uit priveeigendom van rijke arabische grondbezitters die vaak verbleven in rijkere gebieden buiten Palestina. Die hebben het verkocht aan de joden. Toen de arabieren die in de omgeving erachter kwamen dat de Joden in aantallen groeiden, begonnen er relletjes te komen.
The Jews took no one's land
Myths & Facts - The Mandatory Period
Kortom de Joden hebben de Arabieren niet massaal verdreven. Het was de inhaligheid van hun eigen inhalige Arabische grootgrondbezitters.

In 1947 vervolgens was er een oplossing bedacht om de helft van het land op te splitsen in een Joods deel, en in een Arabisch deel. de joden stemden daarin mee, de arabieren/palestijnen verklaarden ze de oorlog. Daarmee verklaarden syrie, egypte en jordanie Israel ook de oorlog. De rest van wat nu van Israel is, is overwonnen gebied na de oorlog. De arabieren/palestijnen hebben in Israel niet veel, maar ze hadden voor de komst van de Joden ook al niets. Dat is niet enkel de schuld van de Joden.

Het is tijd dat mensen bovenstaande eens in gaan zien.

Op het moment dat er onschuldige slachtoffers vallen aan welke kant dan ook, is het zeer spijtig. Maar gezien de prachtige Pallywood producties van de afgelopen jaren heb ik twijfels bij elke gerapporteerde dode Palestijn.

Laatst bewerkt:
Interessante docu. Het klopt dat de israelische regering een nogal repressief beleid voert aangaande Palestijnen, en zij gebruikt hierbij nogal extreme middelen. Dit is voornamelijk uit angst voor terroristische aanslagen van palestijnse 'burgers', immers Hamas leden hebben geen uniform aan.
Nee en de Mossad zeker wel bij het uitvoeren van hun "recht".
Aangaande de 4 miljoen vluchtelingen die worden beschreven bestaat nogal wat onenigheid. Er zijn verschillende bronnen maar algemeen wordt aangenomen dat er totaal zo'n 700000 palestijnen zijn gevlucht. Die hebben in zo'n dertig jaar vele nakomelingen gekregen. Deze worden ook als vluchteling gezien. Als een Palestijn overigens zou zijn getrouwd met een Italiaan dan zijn zijn of haar kinderen ook vluchteling. In die zin krijg je nogal 'makkelijk' die 4 miljoen palestijnense vluchtelingen. Ik keur nogmaals het beleid van de Joden niet goed, maar het is geen een-richtings verkeer.
Makkelijk te berekenen op deze wijze, misschien moet je je eens afvragen van wie wij de cijfers krijgen.
Hier wat leuke filmpjes over palestijnse verheerlijking van 'martelaren'.
Propaganda is gebruikelijk in ieder conflict geen uitzondering mogelijk, zie de VS gedurende de 2e WO waarin zij Disney tekenfilms liet maken om haat jegens Duitsers op te wekken bij kinderen.
site over de palestijnse held Yasser Arafat, de nobelprijswinnaar. Lekkere jongen
Background: Yasser Arafat and the PLO
Wat is er mis met Arafat, in mijn ogen was hij een man met een duidelijk uitgesproken mening en ook daad bij zijn woord voegde.
Zelfde gebeurd nu in Afghanistan en Irak, kennelijk willen sommige mensen niet begrijpen dat mensen op willen komen voor de rechten van het land waar hun voorvader voor hebben gezwoegd.
Meest leuke is dat de joden die er zitten niet eens directe afstammelingen zijn van de joden welke uit het gebied zouden zijn verdreven.
Los van het feit dat je een idioot bent als je de holocaust ontkent, is het ontkennen van de holocaust een zeer zeer pijnlijk iets voor iemand van joodse afkomst. Dat je ervoor in de gevangenis wordt gegooid is echter niet iets voor een Westers land.
En toch werkt zelfs nog Nederland mee aan de uitlevering van revisionisten, vrij onderzoek naar de werkelijke omvang van de holocaust wordt op alle mogelijke manieren tegengewerkt. Ik ben van mening dat de tour die David Cole door Auswitsch kreeg voor zichzelf spreekt. De holocaust zal ik niet ontkennen maar ik trek mijn twijfels bij de omvang hiervan gezien vrij onderzoek verboden is.
Dus wanneer ik grond in Nederland bezit en ik verkoop dat aan Duitsland is dat plots Duits grondgebied?
Het is tijd dat mensen bovenstaande eens in gaan zien.

Op het moment dat er onschuldige slachtoffers vallen aan welke kant dan ook, is het zeer spijtig. Maar gezien de prachtige Pallywood producties van de afgelopen jaren heb ik twijfels bij elke gerapporteerde dode Palestijn.
Ik denk dat je voor iedere Palestijn waar je van hoort dat hij is gestorven een vermidigvuldegingsfactor van enekele tientallen mag gebruiken.

Nee en de Mossad zeker wel bij het uitvoeren van hun "recht".

Absoluut niet, de mossad is een geheime dienst in de trand van CIA, die er walgelijke methoden op na houdt, en tevens verantwoordelijk is voor vele (onrechtmatige) liquidaties. Desondanks is hun voornaamste doel NIET het uitmoorden van onschuldige burgers

Makkelijk te berekenen op deze wijze, misschien moet je je eens afvragen van wie wij de cijfers krijgen.

Dit is geen argument

Propaganda is gebruikelijk in ieder conflict geen uitzondering mogelijk, zie de VS gedurende de 2e WO waarin zij Disney tekenfilms liet maken om haat jegens Duitsers op te wekken bij kinderen.

Geeft temeer aan op welke manier de palestijn denkt: in termen van oorlog. De Jood wil vrede (of thans iets waar het op lijkt), de Palestijn wil bloed.

Wat is er mis met Arafat, in mijn ogen was hij een man met een duidelijk uitgesproken mening en ook daad bij zijn woord voegde.

Lees aub wat literatuur over hem. Hij had een mening. Hitler ook, Osama bin Laden ook. Mijn punt is dat hij een terrorist was, en bij lange na niet de man bij hij pretendeerde te zijn in de Westerse media. Het is een regelrechte schande dat dit uitschot de nobelprijs heeft gekregen.

Zelfde gebeurd nu in Afghanistan en Irak, kennelijk willen sommige mensen niet begrijpen dat mensen op willen komen voor de rechten van het land waar hun voorvader voor hebben gezwoegd.

Ik keur overigens de oorlogen en invasie in deze landen niet goed. Echter het opblazen van je EIGEN bevolking keur ik wél af. Dat heeft niets met het verdedigen van je land te maken, maar te maken met je eigen politiek/religieuze agenda die je wil doordrukken.

Meest leuke is dat de joden die er zitten niet eens directe afstammelingen zijn van de joden welke uit het gebied zouden zijn verdreven.

Huh? Je wilt zeggen dat iemand Israelier die geen familie in Duitsland heeft gehad, niet mag klagen over de holocaust? IEDEREEN mag protest tonen tegen genocide. Zeker als die genocide (indirect) is gericht tegen jou en je volk.

En toch werkt zelfs nog Nederland mee aan de uitlevering van revisionisten, vrij onderzoek naar de werkelijke omvang van de holocaust wordt op alle mogelijke manieren tegengewerkt. Ik ben van mening dat de tour die David Cole door Auswitsch kreeg voor zichzelf spreekt. De holocaust zal ik niet ontkennen maar ik trek mijn twijfels bij de omvang hiervan gezien vrij onderzoek verboden is.

Over de omvang ben ik het inderdaad wel met je eens. Het is tenminste vreemd te noemen dat bij al die concentratiekampen vaak weinig mensenlijk overschot is gevonden dat na een verbranding nog zeker te vinden zou moeten zijn. Dat onderzoek verboden is, vind ik eveneens belachelijk.

Dus wanneer ik grond in Nederland bezit en ik verkoop dat aan Duitsland is dat plots Duits grondgebied?

Palestina was toen niet een echt soeverein land met een nationale staat zoals wij die kennen. Wanneer jij hier in Nederland een stuk grond koopt, is het van jou, maar je bent nog steeds gebonden aan Nederlandse wetten, en het grondgebied zal daarom altijd nog aan de Nederlandse staat toebehoren. In het Palestina van toen was daar geen sprake van.

Ik denk dat je voor iedere Palestijn waar je van hoort dat hij is gestorven een vermidigvuldegingsfactor van enekele tientallen mag gebruiken.

Ik denk dat je een overdrijvingsfactor mag gebruiken. Zo komen we nergens, we kunnen dit niet met feiten staven dus je kan hier geen uitspraken over doen.

Laatst bewerkt:
Palestina was toen niet een echt soeverein land met een nationale staat zoals wij die kennen. Wanneer jij hier in Nederland een stuk grond koopt, is het van jou, maar je bent nog steeds gebonden aan Nederlandse wetten, en het grondgebied zal daarom altijd nog aan de Nederlandse staat toebehoren. In het Palestina van toen was daar geen sprake van.

En hoe komt dat denk je?

Palestina was in die tijden bezet door de Ottomanen. Wanneer de Engelsen oorlog hadden met de Turken is dat confict op Palestijns grondgebied uitgevochten met de belofte om het land terug te geven aan de Palestijnen. Dit is echter niet gebeurd, een deel is nl verkocht aan Joden die er hun eigen land van gemaakt hebben. Van daaruit zijn ze stelselmatig hun grondgebied beginnen uitbreiden bij elk klein conflictje. Maw; de Engelsen waren corrupt, de Joden namen meer dan waar ze recht op hadden en de Palestijnen zijn dik in het zak gezet.

En hoe komt dat denk je?

Palestina was in die tijden bezet door de Ottomanen. Wanneer de Engelsen oorlog hadden met de Turken is dat confict op Palestijns grondgebied uitgevochten met de belofte om het land terug te geven aan de Palestijnen. Dit is echter niet gebeurd, een deel is nl verkocht aan Joden die er hun eigen land van gemaakt hebben. Van daaruit zijn ze stelselmatig hun grondgebied beginnen uitbreiden bij elk klein conflictje. Maw; de Engelsen waren corrupt, de Joden namen meer dan waar ze recht op hadden en de Palestijnen zijn dik in het zak gezet.
INDERDAAD!

En hoe komt dat denk je?

De Engelsen zijn uiteindelijke deels hun belofte nagekomen: immers ze beloofden een soevereine staat voor zowel de Joden, als de Palestijnen. Dit was echter niet volgens afspraak en daarom protesteerden de Palestijnen, (misschien ook terecht). Echter ipv de woede te richtten op de Engelsen, werd die bekoeld op de Joden. Wat betreft de aanspraak op land: het grootste deel van het land van de Joden, werd opgekocht van rijke Arabieren, en niet van de Engelsen. Daarnaast is er na ieder conflict (lees: aanval van de arabieren), een stuk land bezet. Dit is echter niet meer dan logisch, want welke Jood (of wie dan ook) wil er nu een agressor naast zich hebben wonen? De Palestijnen zelf zijn ook zeker debit aan het verlies van hun land.

Terug
Naar boven