- Waardering
- 0
Ik zal je maar niet lastig vallen met lange BBC documentaires, de moorden gepleegd door Israël op vredesactivisten of hoe de JDL daar de vinger in de pap heeft (dezelfde JDL welke mede is opgericht met drugsgelden en verantwoordelijk is voor bomaanslagen wereldwijd). Daarvoor in de plaats heb je hier een video met een korte saenvatting bekijk hem helemaal zou ik zeggen en let vooral op de borden.MyJewishLearning.com - History & Community: Freedom of Religion in Israel Israel heeft een wet die vrijheid van geloofsovertuiging garandeerd. En geef een bron waar staat dat anders gelovigen niet in bepaalde wijken mogen komen?
Dat artikel zal ik gaan lezen, lijkt me interessant.
Aangaande inbreng van spiertje: tijd heeft geleerd dat hij zichzelf constant belachelijk weet te maken door extreme standpunten in te nemen die je bij voorbaat al niet serieus kan nemen. Hoe zeer het me ook spijt, aangaande een onderwerp als israel denk ik niet dat hij in staat is om tot degelijke argumenten te komen, behalve een constante aanvoer van verwijten van 'zionistische propaganda'. Maargoed we zullen zien, tot het tegendeel bewezen is, zal ik mij dan excuseren voor mijn overtrokken opmerking.
Zoals ik al had gezegd staat er in de Talmud een hoop walgelijke onzin. Maargoed, enkel orthodoxe joden zullen zich dit letterlijk interpreteren.
Zal zo een stuk posten waarin Peter Edel onderuit wordt gehaald.