MuscleMeat

stack goed of slecht

kwantee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
73kg
hallo,

ben een tijdje aan het fitnessen en ben nu suplementen aan het gebruiken, en zou is graag weten of het allemaal wel goed bij mekaar past want ik bestel het via internet en er is niemand dat me wat advies geeft.

- [Link niet meer beschikbaar]

- en ook elke dag 1 vitamine pil.

* is dit en goede combinatie. die creatine met 1.m.r krijg er namelijk echt heel veel energie van, kan zelfs niet slapen als ik 5 uur voor het slapen ga trainen :) is dit wel goed ?

vriendelijke groet
kwinten.

Laatste link werkt niet. Neem gewone creatine monohydraat ipv krealkalyn. Krealkalyn is basically creatine met bakpoeder erbij, maar dan véél duurder en betere werking ervan is niet bewezen (net zoals bij al die andere fancy niet monohydraat creatines).

• Topic Starter Topic Starter
Laatste link werkt niet. Neem gewone creatine monohydraat ipv krealkalyn. Krealkalyn is basically creatine met bakpoeder erbij, maar dan véél duurder en betere werking ervan is niet bewezen (net zoals bij al die andere fancy niet monohydraat creatines).

[Link niet meer beschikbaar]
zou ik nog voor een shake kiezen of zou dit niet echt nodig zijn ?
eet als een normale mens en train ook gewoon, niet altijd tot men limiet.

Ik zou als ik jou was gewoon een eiwit kopen (van de boardsponsors, bodyenfitshop.nl bijvoorbeeld), creatine creapure (mono) en een pre workout als je dat graag wil. In principe hoef je echt niet veel meer. Dat van 1.M.R. van BPI kan kloppen, het is een pre workout met ontzettend veel caffeine (300mg) waardoor de kans is dat je niet kan slapen. Of jem oet een minder sterke pakken of gewoon niet voor het slapen gaan gaan trainen.

[Link niet meer beschikbaar]
zou ik nog voor een shake kiezen of zou dit niet echt nodig zijn ?
eet als een normale mens en train ook gewoon, niet altijd tot men limiet.

Eerst even nuanceren (weet niet of je een beginner bent, wat je niveau is enz...): zorg dat je op trainingsvlak goed zit. En dan bedoel ik of je met haast voorspelbare regelmaat progressie weet te maken en of je weet hoe het maken van progressie in elkaar zit. Indien je dat niet weet, gaan sups je niet helpen = geldverspilling. Eveneens zorg dat je genoeg eet.

Indien je regelmatig progressie weet te boeken kies je voor de basis sups:

Creatine (monohydraat, huismerk van een boardsponsor, zoals zuipschuit zegt. Je kan ook een luxe creatine kiezen omdat er een lekker smaakje aan zit, maar voor betere resultaten moet je het niet doen).
Eiwit shake (ik prefereer de mix van casseïne en Whey, kan je ook van een boardsponsor nemen zoals zuipschuit zegt. Ik heb laatst voor de whey perfection mix van b&f gekozen, maar een andere zal zeker zo goed zijn)
Laag gedoseerde multi vit (mag uit de supermarkt)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou als ik jou was gewoon een eiwit kopen (van de boardsponsors, bodyenfitshop.nl bijvoorbeeld), creatine creapure (mono) en een pre workout als je dat graag wil. In principe hoef je echt niet veel meer. Dat van 1.M.R. van BPI kan kloppen, het is een pre workout met ontzettend veel caffeine (300mg) waardoor de kans is dat je niet kan slapen. Of jem oet een minder sterke pakken of gewoon niet voor het slapen gaan gaan trainen.
en bcaa pillen dat is voor niks nodig als ik creatine, shake, pre work out, vitamines pak ?

Terug
Naar boven