AndroidHealthClinic

stack hgh up en alpha x

tommy123

Cool Novice
Waardering
2
Ik zou deze stack binnenkort willen proberen maar ik wil eerst eens horen of er hier mensen zijn die dit al genomen hebben...? En misschien een rare vraag maar ik wil ook weten of je bij test boosters zoals alpha-x last kan krijgen van haaruitval...?

Laatst bewerkt:
Met het geld dat je daarvoor uitgeeft kan je wel wat betere zaken kopen... die wel werken.

Mits dat je nog niet aan de AAS wilt grijpen.

Ik zou deze stack binnenkort willen proberen maar ik wil eerst eens horen of er hier mensen zijn die dit al genomen hebben...? En misschien een rare vraag maar ik wil ook weten of je bij test boosters zoals alpha-x last kan krijgen van haaruitval...?

Nee geen haaruitval..
Geloof zelf totaal niet in dergelijke producten, maar goed misschien heb jij er wel wat aan!

Enige side effect die ik heb bij Alpha X is af en toe kort lontje, sneller chaggerijnig enzo.
Voor de rest heb ik plezier met Alpha X.
Hghup kan ik weinig over zeggen, alleen dat er een review van is in de supplementen review sectie.

ik zou de alpha-x vervangen door activate xtreme - is een testbooster die veel goede reacties krijgt...

ik zou de alpha-x vervangen door activate xtreme - is een testbooster die veel goede reacties krijgt...

Jonguh, dat had ik van jou ook wel kunnen raden ;) het gaat hier om iemand die niet in die t-boosters gelooft, en ik ben wel erg benieuwd wat dan als alternatief wordt voorgesteld (naast creatine, ph of echte aas)

Jonguh, dat had ik van jou ook wel kunnen raden ;) het gaat hier om iemand die niet in die t-boosters gelooft, en ik ben wel erg benieuwd wat dan als alternatief wordt voorgesteld (naast creatine, ph of echte aas)

meer en beter eten is een alternatief...

Ik snap je reactie niet goed.
Denk je dat Activate Xtreme een prohormoon is?
Please explain my friend.

Als je echt een testobooster wilt moet je aan de AAS zitten en dat wil je dus niet

Ik snap je reactie niet goed.
Denk je dat Activate Xtreme een prohormoon is?
Please explain my friend.

Hahaha nee! Ik weet dat jij overtuigt bent van AX ;) en volgens mij werkt het ook prima.

Alleen zijn er hier veel gasten die denken/vinden dat die test-boosters niet werken en dat er voor dat geld veel betere dingen op de markt zijn. Dan vraag ik me gewoon even af wat dan beter zou moeten zijn...

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Als je echt een testobooster wilt moet je aan de AAS zitten en dat wil je dus niet

:D ga jij je eerst maar ff inlezen :P

Terug
Naar boven