Fitness Seller

Stack Hyperdrol & Mass-FX

misterGAIN

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Hello!

Hier zal ik mijn ervaringen met de Anabolic Xtreme producten met jullie delen :D

Ik ga van beide 4 caps per dag nemen.

Mijn stats:

79 kg
1,76 m.
14,9 bf

Ik ben gister begonnen met de sups, alleen vanochtend nog cardio gedaan, heb morgen de eerste training!

Hello!

Hier zal ik mijn ervaringen met de Anabolic Xtreme producten met jullie delen :D

Mijn stats:

79 kg
1,76 m.
14,9 bf

Ik ben gister begonnen met de sups, alleen vanochtend nog cardio gedaan, heb morgen de eerste training!
knallen maar:thumbs: ik wacht er nog op

ben benieuwd, heb eind van de week hopelijk ook me stack binnen.

ja, ben ook beniewd, stack van mij is ook onderweg. hyperdrol+massfx+noxplode

Succes Rene, kom v/d week nog wel even langs.

Zal leuk worden, goed dat je een logje bijhoudt.

Goede keuze, ben nu precies een week bezig en ben van plan om de volledige 12 weken cyclus af te maken.
Merkte vandaag dat m'n aders op mijn armen er zowat uitknallen, één groot feest gewoon die stack :D

Hello!

Mijn stats:

79 kg
1,76 m.
14,9 bf

Hoe oud ben je?

Gr Rik

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allemaal!;)

Ben 19!

*****DAG3*****

Vandaag eerste trainingsdag gehad, ging er lekker, weet niet of het nou was omdat ik wou dat het beter ging, of dat ik het al echt merkte! Maar is nog maar dag 3! Tot nu toe iig een heerlijke training gehad!!!:D

Goede keuze, ben nu precies een week bezig en ben van plan om de volledige 12 weken cyclus af te maken.
Merkte vandaag dat m'n aders op mijn armen er zowat uitknallen, één groot feest gewoon die stack :D

Hoelang duurde het voordat je de werkig op je kr8 voelde? Gister ook begonnen met mijn stack :D (8 wkn mass fx en hyperdrol x2).

Hoelang duurde het voordat je de werkig op je kr8 voelde? Gister ook begonnen met mijn stack :D (8 wkn mass fx en hyperdrol x2).
Dag 5 ongeveer, niet echt denderend maar ik merkte toen al een positief verschil.
Na een week ga je het pas echt merken: aders knallen eruit, snelle recovery en verder kan ik niet van m'n vriendin afblijven :p

Ik ben benieuwd, zowel naar de kr8 als de coïtusdrive :P

Dag 5 ongeveer, niet echt denderend maar ik merkte toen al een positief verschil.
Na een week ga je het pas echt merken: aders knallen eruit, snelle recovery en verder kan ik niet van m'n vriendin afblijven :p

ik had precies het zelfde met jw en bam

*****DAG4*****
Weer een lekkere training gehad, wel heel zwaar! Kon nog niet echt zeggen dat ik iets merkte....... Morgen een rustdagje, ga ik alleen m'n onderarmen trainen.
Donderdag er weer tegenaan!:thumbs:

valt nu nog mee maar gaat verandering in komen geloof ik :doggy:

Ik merkte gister al dat ik een grotere pomp als normaal had. Omdat ik ook iets anders trainde d8 ik dat het daar mee te maken had. Vandaag weer het normale schema afgegaan en toch weer duidelijk een grotere pomp. Ook leken mijn spieren tussen de setjes/oefeningen sneller te herstellen. En dat na 9 innamens! Ik heb er dus volle vertrouwen in en hou jullie op de hoogte.

Heb net vandaag me stack ook binnen gekregen, MassFX, Hyperdroll2 en NOXplode. Je moet dus van MassFX en Hyperdroll2 beide 4 pillen verdeeld op een dag nemen, hoe doen jullie dat precies, komt het erg nauwkeurig of doen jullie 1x sochtend 1x begin van de middag 1x einde van de middag en 1x in de avond wat mij vrij logisch lijkt. Verder wat voor trainingschema gebruiken jullie bij deze stack, ik zelf train altijd al volgens een 4 daagse split. Maandag Borst en biceps. Dinsdag benen onderrug en buik. Woensdag Rust. Donderdag Schouders en triceps. Vrijdag Rug en evt nog een x biceps en dan za en zondag rust.

Ja zo doe ik het ook, 4 verdeeld over de dag.
ik heb;
Ma: schouders/rug/triceps/buik
Di: Benen/borst/biceps/kuiten
Wo: rust train ik meestal onderarmen
Do: schouders/rug/triceps/buik
Vrij: Benen/borst/biceps

*****DAG6*****
Damn! ging niet super vandaag! Had gewoon nog steeds spierpijn in m'n tri van maandag! Was vandaag ook de hele dag moe, smiddags voor het trainen ook ff gepit! misschien dat het daarom niet super ging.....:mad:
Straks lekker pitten en morgen beuken!!!!:D

Jup zo verdeel ik ze ook. Bij het opstaan, rond uurtje of 13:30, 18:00 weer en dan voor het slapen gaan. Vandaag merkte ik eerlijk gezegd niet zoveel van de shit. Al heb ik ook wel te weinig slaap de laatste dagen :( Als het goed is gaat volgende week het feest beginnen :D

Terug
Naar boven