XXL Nutrition

Stack Hyperdrol & Mass-FX

Ja zo doe ik het ook, 4 verdeeld over de dag.
ik heb;
Ma: schouders/rug/triceps/buik
Di: Benen/borst/biceps/kuiten
Wo: rust train ik meestal onderarmen
Do: schouders/rug/triceps/buik
Vrij: Benen/borst/biceps

*****DAG6*****
Damn! ging niet super vandaag! Had gewoon nog steeds spierpijn in m'n tri van maandag! Was vandaag ook de hele dag moe, smiddags voor het trainen ook ff gepit! misschien dat het daarom niet super ging.....:mad:
Straks lekker pitten en morgen beuken!!!!:D

geen last van je schouders en triceps als je dinsdag borst gaat trainen?

morgen of zaterdag start ik ermee

• Topic Starter Topic Starter
geen last van je schouders en triceps als je dinsdag borst gaat trainen?

Ja je krijgt er hoe dan ook last van, als je ze op één dag pakt zijn ze vermoeid en kan je ook niet je triceps volledig pakken door zware borst training, heb ook wel schema's gehad waar ik tri's/borst/schouders op één dag had en rug/biceps, beide hebben z'n voor en nadelen imo....

Laatst bewerkt:
Ja je krijgt er hoe dan ook last van, als je ze op één dag pakt zijn ze vermoeid en kan je ook niet je triceps volledig pakken door zware borst training, heb ook wel schema's gehad waar ik tri's/borst/schouders op één dag had en rug/biceps, beide hebben z'n voor en nadelen imo....

Ja oke, ja ik train op dit moment namelijk volgens 4 daagse split,

maandag borst + biceps
dinsdag benen + onderrug
woensdag rust
donderdag schouders + triceps
vrijdag rug + buik + evt extra biceps
za + zo rust

maar, als ik dit schema aanhou, train ik iedere spiergroep maar 4x tijdens de stack van hyperdroll , massfx en noxplode, ik zou sommige spiergroepen wel wat extras willen trainen, heeft iemand suggesties?

Push/Pull/Benen.

Je kunt beter even een eigen topic openen, zo verpest je deze log.

Net m'n pre-workout shake gehad! En ga zo naar de gym, ik heb d'r zin in!!!!
:wl:
YEAH'BUDDY!!!!

Zo een heerlijk weekendje uitgerust! De training van vrijdag ging erg lekker, kon het voor mijn gevoel allemaal wat langer volhouden! sommige gewichten ook iets verhoogd. Net weer terug van training!

*****DAG10*****

Ging ECHT lekker vandaag, alle gewichten omhoog kunnen doen, goede pomp tijdens de gehele training! Ben tot nu toe zeer tevreden :D
Morgen weer een lekkere benen dag :cool:

nice, goed bezig dus, ben ook benieuwd joh, vandaag begonne met dezelfde stack maar dan met no xplode als pre workout. wel lekker geknald net:)

Dag 8:

De training ging gister lkkr. Ondertussen gestopt met de crea en had slecht geslapen van het weekend maar dit mocht mijn prestaties niet onderdrukken. Ik had het idee dat mijn spieren sneller (en beter) herstelde tussen de setjes. Ook een ander soort pomp als dat ik normaal had. Naar mijn idee ook wat buiten de spieren die getraind werden (Wat natuurlijk niet erg is ;)) Het lijkt er dus op dat het spul langzaam begint te werken :D

nice, goed bezig dus, ben ook benieuwd joh, vandaag begonne met dezelfde stack maar dan met no xplode als pre workout. wel lekker geknald net:)

Succes dan!:D

Dag 8:

De training ging gister lkkr. Ondertussen gestopt met de crea en had slecht geslapen van het weekend maar dit mocht mijn prestaties niet onderdrukken. Ik had het idee dat mijn spieren sneller (en beter) herstelde tussen de setjes. Ook een ander soort pomp als dat ik normaal had. Naar mijn idee ook wat buiten de spieren die getraind werden (Wat natuurlijk niet erg is ;)) Het lijkt er dus op dat het spul langzaam begint te werken :D

Gaat dus ook lekker :cool: Ik heb er ook echt een lekkere pomp door! Goed spul!

Wat ik wel vaag vind is dat ik op dag 2 a 3 echt super geil werd. Echter is deze coïtusdrive net zo hard verdwenen als dat hij toen opkwam :( Woensdag Rug/biceps, zal dan weer updaten.

Ik voelde me die 2 dagen dat ik zo extreem geil was erg goed. Niet zo gek dat je dan graag meer van dat soort dagen hebt? Tevens heb ik gelezen dat de meeste dus juist de coïtusdrift houden en ik vind het dus vreemd dat ik dit niet heb. Maar de gains zijn uiteraard het belangrijkst en die komen er volgens mij wel aan :lifter:

EDIT:
Benieuwd wat hij gebruikt :P

Laatst bewerkt:
Ik voelde me die 2 dagen dat ik zo extreem geil was erg goed. Niet zo gek dat je dan graag meer van dat soort dagen hebt? Tevens heb ik gelezen dat de meeste dus juist de coïtusdrift houden en ik vind het dus vreemd dat ik dit niet heb. Maar de gains zijn uiteraard het belangrijkst en die komen er volgens mij wel aan :lifter:

EDIT:
Benieuwd wat hij gebruikt :P

hahaha :eek:

Geen idee, zelf merk ik niet dat het anders is dan normaal;)...... Maarja gaat mij erom dat de trainingen lekker gaan, en dat ik ervan groei :D

AUW!!!

*****DAG11*****

Alweer een zeer lekkere training! Legg press 2x9 met 300kg :D PR!!!!

Laatst bewerkt:
Jij zit nu op dag 11??

ik gebruik het ook nu. trainen ging goed, ben begonnen na mijn blesure maar ben nu 4 dagen in london geweest... ik was al 2kg aangekomen in 3 dagen, maar ik was afgevallen tijdens mijn blessure. ik ben in london 4 kg aangekomen :P:P:P duzh tja mijn gains zijn niet te meten....

###Dag 10###
Gister (dag 9...)rug biceps gedaan. Training ging lkkr, nog niet het resultaat wat ik hoop te bereiken voor dit geld maar het gaat zkr vooruit. Hopelijk blijft de steigende lijn zich voortzetten.

Terug
Naar boven