Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is erg mooi 4 kg erg veeel zelfs, de resultaten beginne meer op een steroid te lijkenof stijgt je bf ook wat ?
maar jah erg netjes![]()
4 kg is echt extreem..... gelijk aan milde as kuur.....

Al mijn post kwijt van laatste 3 dagen!
Vandaag in de laatste week beland! Gaat nu echt te gruwlijk! De krachtoename is echt super! Na de training weer op de weegschaal gestaan en was nu 83kg! das 4KG nu in totaal! vorige week maandag was het 82,5kg!
ik moet w8e tot na me vakantie, kan niet wachten.ik moet w8e tot na me vakantie, kan niet wachten.
hoe oud ben je? bij een vriend van me hijs nu 20,5 slaat ie niet echt goed aan.
19, maar hoelang is die vriend van jou nu bezig? Want je begint het ook pas echt te merken na de eerste week, en na 2 weken moet het helemaal goed voelbaar zijn!
op de helft van ze 3e week.
hij was 2 kg aangekomen, alleen slecht gegeten de laatste dagen dus is het jammer genoeg weer kwijt.

hej mensen,
Ik heb stacker massfx en hyperdrol binnen.
Ik wil het gaan gebruiken maar ben nog net 17. Is het erg als ik het nu ga gebruiken?
was voordat ik ging trainen 59 kilo en nu na 6 maanden ben ik 68 kilo eet als een gek gebruim shakes train als een bom. Maar zit vast op een knelpunt want groei niet meer verder.
Maar is het verstanding?