AndroidHealthClinic

Stack Hyperdrol & Mass-FX

En wat met de toename van spieren / gewicht, etc.??

Zou ik maandag moeten wegen. Ben dan btw precies 2 weken bezig. Wel moet ik zeggen dat de weegschaal niet 100% betrouwbaar is en je 's avonds natuurlijk altijd wat kan schommelen in gewicht. Morgen weer knallen!!

• Topic Starter Topic Starter
Al mijn post kwijt van laatste 3 dagen! :mad:

Vandaag in de laatste week beland! Gaat nu echt te gruwlijk! De krachtoename is echt super! Na de training weer op de weegschaal gestaan en was nu 83kg! das 4KG nu in totaal! vorige week maandag was het 82,5kg!

Ik raak ook een hoop posts kwijt en kom vaak niet op het forum.
duurt al best lang :eek!:

dat is erg mooi 4 kg erg veeel zelfs, de resultaten beginne meer op een steroid te lijken :D of stijgt je bf ook wat ?
maar jah erg netjes :)

dat is wel veel

Laatst bewerkt:
dat is erg mooi 4 kg erg veeel zelfs, de resultaten beginne meer op een steroid te lijken :D of stijgt je bf ook wat ?
maar jah erg netjes :)

Ja BF stijgt ook wat gok nu op ongeveer 1% misschien zelf 1,5% maar zal na deze week ook BF gaan meten!

4 kg is echt extreem..... gelijk aan milde as kuur.....

zkr netjes hoelang moet je nog

Al mijn post kwijt van laatste 3 dagen! :mad:

Vandaag in de laatste week beland! Gaat nu echt te gruwlijk! De krachtoename is echt super! Na de training weer op de weegschaal gestaan en was nu 83kg! das 4KG nu in totaal! vorige week maandag was het 82,5kg!

:eek: ik moet w8e tot na me vakantie, kan niet wachten.
hoe oud ben je? bij een vriend van me hijs nu 20,5 slaat ie niet echt goed aan.

:eek: ik moet w8e tot na me vakantie, kan niet wachten.
hoe oud ben je? bij een vriend van me hijs nu 20,5 slaat ie niet echt goed aan.

19, maar hoelang is die vriend van jou nu bezig? Want je begint het ook pas echt te merken na de eerste week, en na 2 weken moet het helemaal goed voelbaar zijn!

19, maar hoelang is die vriend van jou nu bezig? Want je begint het ook pas echt te merken na de eerste week, en na 2 weken moet het helemaal goed voelbaar zijn!

op de helft van ze 3e week.
hij was 2 kg aangekomen, alleen slecht gegeten de laatste dagen dus is het jammer genoeg weer kwijt.

op de helft van ze 3e week.
hij was 2 kg aangekomen, alleen slecht gegeten de laatste dagen dus is het jammer genoeg weer kwijt.

Dat is wel k*t ja! Ik zorg er wel voor dat ik zeker voldoende eet, afgelopen 4 weken zijn qua eten, trainen en rusten ook perfect gegaan! Dat is ook zeker belangerijk!

'Transforming' komt in September ook bij mij trainen, Rene. Hij traint nu in dezelfde gym als jij :)

het spul werkt zeker wel, wat transforming ook zegt, ik had 2kg te pakken maar ben ik kwijt geraakt vorige week in verband met de TT, laat gemaakt slecht gegeten enzovoort. maar vandaag in de sportschool woog ik weer 91, ik was met 89 begonnen. de conclusie voor mij tot nu toe is dat het wel werkt mits je goed eet, ben nu trouwens 1 week met normale creatine monohydrate begonnen om te zorgen voor een mooie overlap van 2 week(zit nu in de 3e week), jullie horen nog over de uiteindelijke resultaten.

Ik ben momenteel bijna door mijn eerste potjes heen. Weegschaal op de fitness is naar de klote dus heb geen aantal kg's. Wel merk ik dat ik duidelijk in massa ben aangekomen. Spiermassa wel te verstaan! De krachttoename valt me enorm tegen ivt andere berichten. Heb ook ietswat last van puistjes maar dit heb ik wel over voor de huidige massa toename.

Vraag 17 jaar en hyperdrol & mass FX

hej mensen,

Ik heb stacker massfx en hyperdrol binnen.:cool:

Ik wil het gaan gebruiken maar ben nog net 17. Is het erg als ik het nu ga gebruiken? ???

was voordat ik ging trainen 59 kilo en nu na 6 maanden ben ik 68 kilo eet als een gek gebruim shakes train als een bom. Maar zit vast op een knelpunt want groei niet meer verder.

Maar is het verstanding?

hej mensen,

Ik heb stacker massfx en hyperdrol binnen.:cool:

Ik wil het gaan gebruiken maar ben nog net 17. Is het erg als ik het nu ga gebruiken? ???

was voordat ik ging trainen 59 kilo en nu na 6 maanden ben ik 68 kilo eet als een gek gebruim shakes train als een bom. Maar zit vast op een knelpunt want groei niet meer verder.

Maar is het verstanding?

Volgens mij is het beter om niet te doen. Je eigen testlevels rijsen al de pan uit en het is voor 21+ staat op de verpakking dus ja ......

Terug
Naar boven