AndroidHealthClinic

Stack of iets anders?

max1991

Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
76kg
Hallo,

Ik had een vraag, ik wil mijn laatste deel vet op de buik er wat sneller af hebben, ik had gekeken op internet naar stack en andere vergelijkbare supplementen nou is op internet veel te vinden hier over maar de een zegt dat het wel werk om af te vallen en de ander weer niet.
Nou wil ik graag weten wat is de waarheid of zijn er betere midellen?
Hoor graag.
Gr max

Het zal best een klein beetje helpen (mits je je voeding op orde hebt), of het je geld nou waard is dat is een tweede. Ik doe liever 10 minuutjes extra cardio dan dat ik een pilletje slik.

1. Onderhoud berekenen
2. Toeslagen berekenen
3. Kcal en e/k/v verhouding beslissen & uitrekenen
4. Sticky gaan lezen
5. Succes

• Topic Starter Topic Starter
oke jij cardio doe ik zoiezo extra om wat meer kwijt te raken voeding is ook goed voor zover ik dit kan combineren met school dus dan zou het misschien wat kunnen helpen maar die verhalen van 2kg of meer per week is gewoon bull shit?
Gr max

oke jij cardio doe ik zoiezo extra om wat meer kwijt te raken voeding is ook goed voor zover ik dit kan combineren met school dus dan zou het misschien wat kunnen helpen maar die verhalen van 2kg of meer per week is gewoon bull shit?
Gr max

met een ECAY stack red je dat makkelijk, maar die zijn wel illegaal in NL.

Gr max

als ik zo naar jouw stats kijk, ja dan is 2 kilo per week idd BS.
Als die stats kloppen dan ben je al veel te licht, ga eerst maar eens groeien, dus aan je massa werken. Ga liever flink intensief trainen en goed eten met de juiste verhoudingen dan zal je snel extra massa aanzetten en droger worden(zolang je niet veel te veel en verkeerd eet)

Van alle jongens die ik nu begeleid is er geen 1 die aan de stackers of andere middelen zit, maar ze worden stuk voor stuk voller in massa en gelijk droger. Ook de jongens die meer zijn gaan eten.

Dus voeding in orde maken en de trainingen, dan gaat het gewoon snel lukken.

• Topic Starter Topic Starter
Thks voor de reacties het word geen stack of suplement word gewoon lekker hard trainen en op mijn voeding letten.

Gr max

Inprincipe kun je genoeg droog worden dmv alleen je voeding en hard trainen. Maar er zijn altijd supps die je wel een handje kunnen helpen. Om je laatste vetjes weg te werken kun je bv carnitine nemen.

Terug
Naar boven