MuscleMeat

stack winstrol

johankaas

Cool Novice
Waardering
0
beste sportgenoten! Ik ben van plan een kuur over 1 maand te nemen maar ik ben er nog niet helemaal uit.

1. Winstrol zal het zeker worden gezien de goeie ervaring, alleen weet ik niet waarom er geinjecteerd wordt als je het ook gewoon kan drinken, ik heb overal naar gezocht maar ik ben ???

2. stacken met test ac of tren ace (voorkeur gaat naar de laatste gezien ik met test altijd vocht vasthoud!) of zijn er andere zwaardere opties:D

doel is een klein beetje DROOG spiermassa, dus geen assepoester effect.:(

en natuurlijk nakuren met clomid/ nolvadex 3 weken en dan 2 weken clen om (o.a. afbouw spiermassa tegen te gaan).:cool:

1:Winstrol drinken kan ja maar dan kan je ervanuit gaan dat er gewoonweg teveel werkzame stof verloren gaat ,zonde van je geld!!
Bij prikken is dit niet het geval en het passeerd je lever maar een keer,dus veel betere optie.Bij prikken wel EOD of ED dit ivm halfwaarde tijden van winstrol.

2:Stacken met Test of Tren voordeel is dat je winstrol veel beter tot z,n recht komt en je beter resultaten kan verwachten.
Je voorkeur gaat uit naar Tren zie ik en tevens vraag je of er nog zwaardere opties zijn ,beetje vreemd als je het mij vraagt.Als je je een beetje hebt ingelezen zou je moeten weten dat Tren een van de heftigste AAs is (hecht 3 keer zwaarder aan de receptor dan TestE.
Dus ja een combo is beter maar aangezien ik je leeftijd en kuurverleden niet ken zou ik je gewoon een combi met Test E aanraden en laat de Tren ver van je liggen als je er geen kaas van hebt gegeten.
Hier kan je een mooi resultaat mee krijgen en voor de zoveelste keer zeg ik **** dat beetje vocht, je wilt toch groeien!!

Succes Assepoester:D

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je reaktie, dat wordt voor mij dan prikken:D eod , en ik weet dat tren veel zwaarder is. Ik ga dan voor de stack tren en winstrol, olie en waterbasis neem ik aan. alleen jammer dat winnie veel pijn tijd bij injecteren, lees ik vaak.

statistics
3 de kuur, gewicht121 misschien dat je een mooi schema kan passen, anders google ik het wel:)

thanx bro.

Winnie is ook gewoon op olie tegenwoordig van GG

Zit zelf nu in m,n 7e week en ben net begonnen met de winstrol van GG er bij te zetten.
Ik moet zeggen dat het IDD een stuk fijner aanvoelt en nog een voordeel is dat je het gewoon samen met je Test kan zetten ...Scheelt ook weer een prikkie.

Terug
Naar boven