XXL Nutrition

anabolen

Bezoekers in dit topic

mentalist

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
95kg
Beste,
Ik trein in de gym al paar jaren, ik neem Whey protein en creatine, en ik wil de competentie wat verhogen
ik ben 36j, 95kg, 180cm
Ik ben van plan om anabolen te bestellen, ik heb overal naar een instap kuur gezocht en ik kwam tot de conclusie van:
Week
1-10 Test e 250mg/week
1-10 primobolan 250mg/week
1-8 turinabol 30mg/dag
2-12 pregnyl 3x 500IU / week
nakuur
12-15 20mg nolvadex 20mg/dag
dosis kan in de loop van de kuur verhoogd worden

Vind je dit kuur goed?

Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,

Laatst bewerkt door een moderator:
Top top!!
Harteljk bedankt voor het advies, en mijn excuses voor laat reactie.
ik waardeer jullie antwoord, en ik negeer het zeker niet
Dit lijkt een beter start. zo is het veiliger en dan stilletjes opbouwen.
Ik zal ermee beginnen en gooi ik later wat update ;)
Ugl gear mag niet openlijk besproken worden, anders komt Sanca Saxon met de hammer langs 😉

Oké, genoteerd, Ik vind het raar, want er worden sommige ugl openbaar besproken, zelfs met foto's, hoe komt dat!
Ik heb wat bloed analyse gedaan.
ik heb eens een post gezin waarin naald wordt besproken, ik zal wat grote gauge (dun binnen diameter) kiezen.
Ik moet het nog bekijken.
Ik ben zelf een tandarts, dus ik werk met verschillend naalden maar natuurlijk voor tanden niet voor IM 😁
Als u advies hebt hoor ik het graag, welk gauge zou best zijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je een tandheelkundig probleem hebt ben je welkom in onze afdeling Tand-, mond- en kaakziekten in het ziekenhuis.
Maar dit is een ander onderwerp, ik zoek hier gewoon ervaring van fitness en bodybuilding

Oké, genoteerd, Ik vind het raar, want er worden sommige ugl openbaar besproken, zelfs met foto's, hoe komt dat!
Ik heb wat bloed analyse gedaan.
ik heb eens een post gezin waarin naald wordt besproken, ik zal wat grote gauge (dun binnen diameter) kiezen.
Ik moet het nog bekijken.
Ik ben zelf een tandarts, dus ik werk met verschillend naalden maar natuurlijk voor tanden niet voor IM 😁
Als u advies hebt hoor ik het graag, welk gauge zou best zijn
25G 25mm als je niet te dik bent in je glute, 16mm in quad en schouders en pecs

16mm in quads? Das behoorlijk aan de oppervlakte van je spier dan. Is dat diep genoeg?
Het is heel makkelijk als 16mm te kort is voor je quads moet je niet kuren, dan ben je te dik. Maar jij mag ook 27G 19mm gebruiken :kiss:

Ik vind het het beste advies dat de laatste tijd gegeven wordt: eerst naar een laag/gezond vetpercentage en dan pas ondersteuning er in knallen.
Nemen ze dat advies ten harte aan, ik denk het niet eerst roids kopen dan gebruiken en pas daarna om advies vragen! Dat is voor 90% de norm..

Back
Naar boven