AndroidHealthClinic

Stacker 4 helpte niet, Lipo 6 black wel?

TonyMontanaa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
65kg
Hallo,
Ik heb vandaag op zo een multi weegstaal gestaan, daaruit kwam een vp van 18,4% :O
Ik heb wel een beetje buikje maar niet heel erg overdreven..
Ik heb een tijdje geleden(2 maanden) stacker 4 gekocht.
Ik wist niet beter, en dat is ook de tijd wanneer ik ben begonnen met trainen.
Ik ben wel iets afgevallen denk ik in die 2 maanden maar niet noemenswaardig..
Ik train vaak mn buik, en doe 4x per week intensieve KT.

Ik weet dat het geen wondermiddelen zijn, maar ik zoek toch iets extremers..
Ik krijg ook niet echt energie oid van stacker 4, dus mijn vraag :
Is er iets wat wel helpt?
Het sterkste legale product?
Lipo 6 black? Hydrxycut hardcore ofzo:p of iets anders?
Ik let btw wel op mijn eten, geen chips e.d maar geen voedingsschema..
hopp dat jullie kunnen helpen.
Gr

als je in 2 maanden niet noemenswaardig bent afgevallen eet je nog te veel, en geenenkele fatburner gaat daar iets aan veranderen.

wat is je train schema ongeveer?

en wat mercapto zegt klopt... nog wat minder eten en doe 20 min cardio na je KT.

nog iets... met buikspieroefeningen verbrand je heel weinig vet dus dit is niet DE manier om vet te verliezen op je buik.. plaatselijke vet verbranding bestaat niet... daarentegen kun je beter 2 keer per week je buikspieren hard trainen want er zijn ook nog andere oefeningen die je core veel meer aanspreken dan crunches enzo.. bijvoorbeeld squats en deadlifts

• Topic Starter Topic Starter
Uhm zo ziet het eruit :
Ik heb 3 verschillende trainingsdagen, dat ik een bepaalde groep train zegmaar.
En dit doe ik dan zo vaak mogelijk :

Borst - Tricep - Buik
Rug - Bicep
Benen - Schouders - Buik

En thuis nog veel pushups, en situps etc.
Deadlifte mag ik niet van m'n leef lol.. Hij zegt dat je er snel reuma of hernia ofzo van kunt krijgen als je het verkeerd doet, en onze rug is nogal zwak in de familie..

Ik heb eerlijk gezegd ook liever niet meer van die supplementen, ik slik alleen nog 30 minuten voor de training een Stacker 4 pilletje, krijg ik wat energie van tijdens het trainen. Zit 270mg caffeine in als ik me niet vergis, dus is een goedkopere variant van noxpump etc, toch? (100 caps, 32 euro = 32 cent per pilletje, tegenover 2 euro per noxpump).

Ik ken iemand die ooit DNP had geslikt en het ziekenhuis in moest, omdat hij 800mg(!) had geslikt, zijn broertje deed mee maar veilig op 400mg, die was echt heel, heel erg veel vet verloren in 9 dagen:P Maarja, dat is me iets te illegaal..

Helpte het niet? Mischien hielp het wel...

Ik heb zelf ook wat verschillende burners geprobeerd, ik ben nu bezig met Oxyelite pro van usp labs... Moet zeggen dat deze het bij mij aardig goed doet.. Vorige jaar heb ik voor de zomer een cuttingsperiode gehad mbv hydroxycut hardcore.. Dat ging ook aardig goed

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, en dexaprine iets?
Hoor er erg verl goede verhalen over..
En ik vergeet nog wel eens pillen in te nemen, bij dexaprine is het 1 pil per dag :)
Bij die hydro hardcore waren er veel bijwerkingen had ik gehoord..

Easy fix syndrome...
Minder eten. Duurtraining.

Deadlifte mag ik niet van m'n leef lol.. Hij zegt dat je er snel reuma of hernia ofzo van kunt krijgen als je het verkeerd doet, en onze rug is nogal zwak in de familie..

als je het verkeerd doet met veel gewicht kun je inderdaad een blessure oplopen, daarom moet je het ook niet met TE veel gewicht doen :p ik ben wel van mening dat juist door die zwakke rug van jou, je juist deadlifts moet doen om die rug sterker te krijgen ook al duurt dat dan ietsje langer

Terug
Naar boven