XXL Nutrition

Review Stacker W Whey - NVE Pharmaceuticals

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Toename in spiermassa
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 jaar
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Geweldig!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 shakes per dag bij opstaan en na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodypower
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goedkoopste en je kunt achteraf betalen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 43.99 inc. verzending
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja dit werkt gewoon voor mij.
Mijn review:
Ik heb veel eiwitten geprobeerd, echt veel.
Toen ik via bodystore alle beoordelingen las over Stacker W werd ik erg nieuwsgierig. Iedereen was er eigenlijk enthousiast over.
Ik wilde het ook wel eens proberen.
De poeder lost perfect op en je kunt 50 gram in 300 ml melk stoppen.
De smaak is geweldig en doordat je niet zoveel melk erbij gebruikt heb je ook niet zo'n megavol gevoel.
Dit werkt gewoon voor mij. Het bezit 3 verschillende whey die elke een eigen functie hebben (langzaam,midden en traag opneembare whey)
Het is dus een echte ,alles in eentje, als je het mij vraagt.

Voor het eerste merkte ik is een verandering in mijn lichaam, ik werd sneller breder en alles ging wat gemakkelijker.
Als ik de samenstelling kijk is dat ook niet verkeerd. 84% eiwit is niet gek.

Omdat ik dit al 2 jaar met heel veel plezier gebruik, wilde ik het gewoon even onder jullie aandacht brengen.

STACKER_W.jpg

Laatst bewerkt:
sneller breder ??? huh hmm okay nice review

Misschien een idee om alleen members reviews te laten schrijven die al minimaal 100 posts hebben ofzo??

De Stacker W is een goed product maar bevat tegenwoordig nog maar 76 gram eiwitten i.p.v. 84. Sommige personen ervaren met Stacker W een beter herstel t.o.v. een gewone whey. De gemiddelde prijs voor Stacker W is momenteel € 44,90 inclusief verzending.

Terug
Naar boven