XXL Nutrition

Stackers 2 met Ephedra!!

Wassila26

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik lees veel over ephedra/ephedrine, maar wie kan me nu precies uitleggen wat het verschil is en waar ik stackers MET ephedra kan krijgen in NL?

Plaats maakt niet, ik heb er alles voor over om een paar potjes te halen!

Groetjes,

:p

Wassila

Sorry je mag niet naar bronnen vragen op dit forum.

:slotje:

Nu moet je 10 derde beens zuigen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn we toch volwassen heren!!

Ephedra is illegaal in Nederland. En op dit forum naar bronnen vragen is dus niet toegestaan. Ga op je voeding letten als je af wilt vallen.

ga sporten
Ga op een dieet
Vergeet pillen.

http://www.dimschool.be/nieuws/bericht.aspx?id=346

Nog altijd interesse in het nemen van efedrine?
Is een mooi artikel dat alles een beetje samenvat (hier en daar lichtjes overdreven natuurlijk).

Efedrine is niet 100% verboden, maar ik ga je niet vertellen hoe je eraan geraakt.

Efedrine is ook geen wondermiddel! Als je gewicht wil verliezen zal je dat moeten doen via beweging en aanpassen van de voeding.

• Topic Starter Topic Starter
http://www.dimschool.be/nieuws/bericht.aspx?id=346

Nog altijd interesse in het nemen van efedrine?
Is een mooi artikel dat alles een beetje samenvat (hier en daar lichtjes overdreven natuurlijk).

Efedrine is niet 100% verboden, maar ik ga je niet vertellen hoe je eraan geraakt.

Efedrine is ook geen wondermiddel! Als je gewicht wil verliezen zal je dat moeten doen via beweging en aanpassen van de voeding.

Maar is het niet zo dat je op een gegeven moment gewoon niet "meer" kan afvallen wat je ook maar doet?

Wat ik ook doe, ik val gewoon niets meer af en dat terwijl ik mijn streefgewicht nog steeds niet heb behaald.

Ik heb ook allerlei medische tests laten uitvoeren om te kijken of er iets aan de hand is met me (zoals schildklier, etc) maar ik ben gelukkig kerngezond. Volgens mij eet ik nu zo ongeveer 1200-1400 kcal per dag en dat al een jaar lang. Ik snoep wel af en toe, maar probeer de draad daarna weer gelijk op te pakken. Ik moet wel zeggen dat ik nu een halfjaar niets aan sport heb gedaan.

Moet ik nu dus gewoon meer (en beter) gaan eten en sporten?

Met die stackers (met ephedra) was ik altijd super hyper en gelukkig genoeg had ik ook geen last van bijwerkingen. De stackers die nu op de markt zijn (zonder ephedra) zijn echt 10x niets. Ik krijg er alleen maar een "naar" gevoel van (misselijk, duizelig, etc).. Is er niets vergelijkbaars op de markt als de oude stackers 2 met ephedra??

meer eten, meer sporten.

Maar is het niet zo dat je op een gegeven moment gewoon niet "meer" kan afvallen wat je ook maar doet?

Wat ik ook doe, ik val gewoon niets meer af en dat terwijl ik mijn streefgewicht nog steeds niet heb behaald.

Ik heb ook allerlei medische tests laten uitvoeren om te kijken of er iets aan de hand is met me (zoals schildklier, etc) maar ik ben gelukkig kerngezond. Volgens mij eet ik nu zo ongeveer 1200-1400 kcal per dag en dat al een jaar lang. Ik snoep wel af en toe, maar probeer de draad daarna weer gelijk op te pakken. Ik moet wel zeggen dat ik nu een halfjaar niets aan sport heb gedaan.

Moet ik nu dus gewoon meer (en beter) gaan eten en sporten?

Met die stackers (met ephedra) was ik altijd super hyper en gelukkig genoeg had ik ook geen last van bijwerkingen. De stackers die nu op de markt zijn (zonder ephedra) zijn echt 10x niets. Ik krijg er alleen maar een "naar" gevoel van (misselijk, duizelig, etc).. Is er niets vergelijkbaars op de markt als de oude stackers 2 met ephedra??

Nee, en je doet het gewoon verkeerd. Lees het forum maar door om te kijken hoe het wel werkt.

Je roze kleurtje is weg :(

ik heb nog een potje stacker 2 met ephedra staan... in mijn slaapkamer :eyebrow:

Is er niets vergelijkbaars op de markt als de oude stackers 2 met ephedra??

Niet vergelijkbaar wel 100% veilig en het helpt echt redelijk; groene thee capsules en of zelf mathe thee zetten. Die kan je op de markt of een speciale kruidendrogist wel kopen. Vraag om los en geen zakjes. Grote zak voor een paar euro. Verder gewoon blijven sporten. Het belang van krachttraining zal je vast al uitgebreid uitgelegd zijn, maar toen ik echt dik was heb ik veel bereikt met fietsen. Is minder belastend als hardlopen en je houd het uren vol. 5 uur fietsen kan iedereen wel en dat is toch 1200-1600kcal! afh van gewicht en snelheid.

Als je in België bij een paar apothekers binnen stapt heb je wel de kans dat ze het je geven.

Terug
Naar boven