MuscleMeat

stackers met ephedra/efedrine

Ik heb m'n stackers lekker binnen :P

Ik heb m'n stackers lekker binnen :P

Waar heb je deze Snoepjes vandaan :D

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

er zijn genoeg betere producten dan efedrine. Dnp is niet eens te vergelijken met efedrine. Met 2 weken dnp verlies je meer vet dan met 2 maanden efedrine. Maar ook clen, t3, t4 enz zijn veel effectiever dan efedrine. Efedrine is leuk, maar ga niet beginnen over een troon :rolleyes:

dnp?

Er zijn genoeg betere producten dan efedrine. DNP is niet eens te vergelijken met efedrine. Met 2 weken DNP verlies je meer vet dan met 2 maanden efedrine. Maar ook Clen, T3, T4 enz zijn veel effectiever dan efedrine. Efedrine is leuk, maar ga niet beginnen over een troon :rolleyes:

Oh sorry hoor, ik dacht dat dit het supplementenforum was. Jij bent diegene die begint met efedrine te vergelijken met een supplement ;)

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-dnp-69801/

Het is er natuurlijk op wachten dat DNP zijn moment of fame in de media krijgt zodra er een huisvrouw denkt dat het snoepjes zijn:p

Efedrine staat op de dopinglijst. Dan is het imo geen supplement. Net zoals DNP en Clen geen supps zijn.

Maar het is ook geen AAS, weet niet of de door jou genoemde producten wel AAS zijn.
Als je het voor de dopinglijst doet, staat cannabis er ook op, toch?

Efedrine staat op de dopinglijst. Dan is het imo geen supplement. Net zoals DNP en Clen geen supps zijn.

Precies, en waarom begin jij dan efedrine te vergelijken met genoemd product?
Ik wilde alleen aangeven dat er geen enkele supp in de buurt komt van efedrine voor vetverbranding. Al is methylsynefrine wel interessant omdat het bepaalde MoA's van efedrine deelt.

Stackers met ephedra of efedrine zijn die nog te krijgen in nl of in het buitenland.

Weet iemand een betrouwbaar site of adres.
Wil ze gaan proberen naast mijn voeding schema ter ondersteuning.

Misschien bij een supshop achter(onder) de toonbank;)

Als ik de keus had tussen clean cutten of een supplement gebruiken waar al de nodige mensen aan overleden zijn/onherstelbare klachten van hebben gekregen, dan wist ik het wel.;)

Waar heb je deze Snoepjes vandaan :D

Ik kan je écht geen bron geven, sorry :D

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Als ik de keus had tussen clean cutten of een supplement gebruiken waar al de nodige mensen aan overleden zijn/onherstelbare klachten van hebben gekregen, dan wist ik het wel.;)

Ik snap waar je heen wilt. Maar het is nooit feitelijk bewezen dat dit door de ephedra is gekomen.

Als je geen hartproblemen hebt en je gewoon aan "de bijsluiter" houdt, zal er weinig of niks aan de hand zijn.

En tja, dat het verboden is...... De FDA moet wel werk blijven houden, anders kunnen ze deze instantie wel schrappen ;)

:eek: Geen verkeerd idee eigenlijk!

Ok, krijg je ook iets thuisgestuurd als je pakketje onderschept is oid?

Of komt hij dan gewoon niet? :D

Dan komt er niets en krijg je een brief met een "waarschuwing" dat ze het voor deze keer zo laten, maar van wat ik heb gehoord sturen ze telkens zo'n waarschuwing op, zelfs als het er na nog gebeurd, dus je moet je geen zorgen maken.

Ze werden ooit verkocht als ''gewone'' vetverbranders, maar wereldwijd hebben ze toch behoorlijk wat slachtoffers ge-eist.
Omdat ze zo goed werkten kocht iedereen ze, terwijl ze beslist niet voor iedereen geschikt waren.
Ik ben het wel met je eens dat de echte slachtoffers zijn gevallen onder de categorie ''misbruikers''.

Veel mensen weten van zichzelf (nog) niet dat ze hoge bloeddruk hebben of een schildklierafwijking, dus is het product te riskant om in de vrije verkoop te hebben.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Ik snap waar je heen wilt. Maar het is nooit feitelijk bewezen dat dit door de ephedra is gekomen.

Als je geen hartproblemen hebt en je gewoon aan "de bijsluiter" houdt, zal er weinig of niks aan de hand zijn.

En tja, dat het verboden is...... De FDA moet wel werk blijven houden, anders kunnen ze deze instantie wel schrappen ;)

:eek: Geen verkeerd idee eigenlijk!

Ze werden ooit verkocht als ''gewone'' vetverbranders, maar wereldwijd hebben ze toch behoorlijk wat slachtoffers ge-eist.
Omdat ze zo goed werkten kocht iedereen ze, terwijl ze beslist niet voor iedereen geschikt waren.
Ik ben het wel met je eens dat de echte slachtoffers zijn gevallen onder de categorie ''misbruikers''.

Veel mensen weten van zichzelf (nog) niet dat ze hoge bloeddruk hebben of een schildklierafwijking, dus is het product te riskant om in de vrije verkoop te hebben.

Goede post! :thumb: Dan zitten we toch bijna op 1 lijn :D

Oh sorry hoor, ik dacht dat dit het supplementenforum was. Jij bent diegene die begint met efedrine te vergelijken met een supplement ;)

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-dnp-69801/

Het is er natuurlijk op wachten dat DNP zijn moment of fame in de media krijgt zodra er een huisvrouw denkt dat het snoepjes zijn:p

Thanks, zal het eens door lezen

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Geeft niet :D.

Terug
Naar boven