Fitness Seller

stackers met ephedra/efedrine

Hint: Sida cordifolia--> google

Laatst bewerkt:
Ze werden ooit verkocht als ''gewone'' vetverbranders, maar wereldwijd hebben ze toch behoorlijk wat slachtoffers ge-eist.
Omdat ze zo goed werkten kocht iedereen ze, terwijl ze beslist niet voor iedereen geschikt waren.
Ik ben het wel met je eens dat de echte slachtoffers zijn gevallen onder de categorie ''misbruikers''.

Veel mensen weten van zichzelf (nog) niet dat ze hoge bloeddruk hebben of een schildklierafwijking, dus is het product te riskant om in de vrije verkoop te hebben.

efedrine zat vroeger ook in medicatie zoals clarinase, een product tegen verkoudheden. Ik nam het vooral tegen opzwellen van neusslijmvlies. Nooit geen problemen mee gehad. Als je het na een uur of 7 s'avonds nam lag je wel de ganse nacht wakker.

hallo.

weet iemand waar je DNP kunt bestellen en stackers met efedrine

bedankt alvast

Stackers met ephedra of efedrine zijn die nog te krijgen in nl of in het buitenland.

Weet iemand een betrouwbaar site of adres.
Wil ze gaan proberen naast mijn voeding schema ter ondersteuning.

Ik raad ze niet aan. Heb ze ook gebruikt, ( ze werden dan wel achter de toonbank verkocht in utrecht) maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Zeer gevaarlijk!! Train en eet liever op een verantwoorde manier.

Ik raad ze niet aan. Heb ze ook gebruikt, ( ze werden dan wel achter de toonbank verkocht in utrecht) maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Zeer gevaarlijk!! Train en eet liever op een verantwoorde manier.
"zeer gevaarlijk"" heb je ze in je reet gedouwd ofzo ?
sorry maar alles kan gevaarlijk zijn , mits je het verkeerd gebruikt..........

Efedra is het niet waard imo.

Terug
Naar boven