AndroidHealthClinic

Stan RHINO Efferding POSING + CHEST 4 Weeks Out 2012 FLEX Pro

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik wel met je eens, hij is ongelooflijk sterk en heb daarom heel veel respect voor hem dat hij plen en bben combineert. Maar zijn fysiek is inderdaad verre van compleet.

Wat ik wel ziek vind is dat zijn onderrug dikker is dan de bovenkant, maar of dat positief is in BBen is een tweede.

Vind er niet veel aan en zijn trainingspartner vind ik nog slechter

wel een mooi middel vergeleken met andere bb'ers

hoe heet die gast met die goatee ook alweer

Holy shit, die onderrug!

Kansloos voor de flex pro titel en geen goed fysiek.

Mist triceps, wijdte in de rug en benen.

Ja die Hill das echt een droopie. Kerel is gewoon pro he. Slechtste pro ever. Gozer is ook niet eens zo oud maar aan zijn kop kun je gewoon zien dat ie massive aan de roids zit. Alleen zijn lichaam pakt het niet op.

Wel knaldroog maar hij heeft helaas een wat wijder middel waardoor zijn rug nog wijder moet zijn en dat is die gewoon niet, en omdat ie zo huge is lijken zijn armen weer te klein in verhouding.

Hij is een veel beter powerlifter dan dat hij een bodybuilder is. Geen mooi fysiek.

Hetzelfde verhaal met jackson, kan geen keuze maken om 100% voor powerlifting of bodybuilding te gaan.
dan zul je dus op beide niveauś mager scoren.

Mager kan je niet zeggen natuurlijk, maar de absolute top zul je inderdaad niet halen. Maar de sterkste bber in de wereld zijn heeft ook wel weer wat.

Jackson praat ook te stoer vind ik, noemt zichzelf de sterkste bber maar komt niet in de buurt van stan. En zijn fysiek is nou ook niet heel veel beter.

Efferding is een powerlifter die tenminste wel zijn vetpercentage laag houdt.

:trollface: Pl-ers??

Hij houdt ook graag zijn externe testosteron hoog he.

Terug
Naar boven