MuscleMeat

Standaard doseringen in huidige tijd

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Best allemaal,

Tijden veranderen en nu wordt er meer gebruikt dan vroeger, pak em beet 20 jaar geleden.

Wat wordt tegenwoordig verstaan onder lichte kuren en zware kuren? waar ligt de grens vraag ik me af.

Bij mijn weten zijn de volgende doseringen te classificeren in licht en zwaar

Licht
-Anavar 30 mg per dag
-Dianabol 30 mg per dag
-WInstrol 30 mg per dag
-Test E 250 mg per week
-Primo- 200 mg per week
-Deca- 200 mg per week

Zwaar
-Anavar >70 mg per dag
-Dianabol > 50 mg per dag
-Winstrol > 50 mg per dag
-TestE > 500 mg per week
-Primo> 400 mg per week
-Deca > 400 mg per week

Denken jullie ook hetzelfde hierover qua doseringen?
Graag jullie meningen!

Thx

verschilt van persoon tot persoon. wat jij alszijnde zwaar opgeeft zijn vrij normale doseringen overigens en zeker niet zwaar.

En niet vergeten dat er ook combi's gemaakt worden...

En niet vergeten dat er ook combi's gemaakt worden...

En met die combi's zit je zeer snel over de gram/week, wat door de oudere generatie snel als "zwaar" wordt omschreven. Of gewoon een gram test per week is ook al niet uitzonderlijk.

Vraag is natuurlijk of de gear van vandaag ondergedoseerder is dan die van vroeger, of dat er vroeger meer met HG gekuurd werd of er gewoon kleinere hoeveelheden werden gebruikt?

verschilt van persoon tot persoon. wat jij alszijnde zwaar opgeeft zijn vrij normale doseringen overigens en zeker niet zwaar.
Dit maatje van me ging als een speer op bold 200 mg.
En kreeg gyno van hgh 3iu p/d.
Het is wel zo degene die betere receptoren hebben en minder nodig hebben hebben vaker ook meer bijwerkingen.
De enige bijwerkingen die ik me kan herinneren van aas zijn ; beharing, maagzuur en zweten.

doe goeie ouwe arnold met zn lightdose kuurtjes, dat waren tijden

dat denk ik niet hoor :D

Hehe die zat sowieso op een gram primo plus nog deca en non stop dbol, alles bij elkaar makkelijk 2gr/week. Maar daar stopte het dan ook. Al bij al lightdose vergeleken met nu (tren, HGH+peps, slin,...)

ik denk dat de huidige gear veel meer ondergedoseerd is dan vroeger, heb hier geen feitelijke verklaring voor .

Ik denk ook wel dat veel gear toch anders is. Werkzame stof is werkzame stof.
Maar de oxys van iran hormone, clen etc. Maar bijna alle hg is fake.
Daarom ga ik meestal voor ug labs.
Test etc zal goedzitten. Maar tren masteron primo ik weet het allemaal niet.

Hoe weten jullie dan dat Arnold zoveel spoot en slikte?
En als die nonstop dianabol deed dan zou nu toch z'n lever aan z'n eind moete zijn en z'n hormonale system

' vroeger ' sprak men van ondersteuning. Tegenwoordig afhankelijk van. Dat is nog al een groot verschil imo

Serieus heeft hij een lever transplant gehad?
Of zitten jullie maar te dollen

Arnie is dan ook nog eens de "grootste" hartpatiënt aller tijden.

Terug
Naar boven