XXL Nutrition

Stanoil

maus35

Novice
Waardering
0
hallo sportvrienden,

iemand hier (positieve) ervaringen met "stanoil" ??
Sta op het punt om ermee te beginnen, en zat aan t volgende te denken:
10 weken 2 ml in de week Stanoil.
10 weken 2 ml in de week deca
6 weken dianabol 5mg

graag reactie's....

Staniol vind ik bagger , en kuur is ook bagger !

Er staat zeker genoeg info hier die jou beter voort helpt " te groeien dan " !

we werken met hoeveelden in mg TS. Stel een kuur voor en geef je stats en je kuurverleden en je trainingservaring en je voedingsschemadoor en wij kunnen je dan verder helpen..

bedoel je dat je de dianabol op 50mg per dag doseert,want 5mg is wel heel weinig?

• Topic Starter Topic Starter
bedoel je dat je de dianabol op 50mg per dag doseert,want 5mg is wel heel weinig?

Top dat ik veel reacties krijg.Alleen niet de reacties die ik had gehoopt.
Wilde eigenlijk alleen weten of er iemand recent `stanoil`heeft gebruikt, of misschien wel nog steeds aan t gebruiken is.
Zo ja, wat zijn de bevindingen?

grt

ik heb het pas gebruikt ik heb er niks van gemerkt nooit meer ik ben na zes weeken over gestapt op pilen daar ga ik altijd goed op het is niet aan te raaden om het te gaan gebruiken en ik mis de test in je kuur heb je dit zelf verzonnen

ik heb het pas gebruikt ik heb er niks van gemerkt nooit meer ik ben na zes weeken over gestapt op pilen daar ga ik altijd goed op het is niet aan te raaden om het te gaan gebruiken en ik mis de test in je kuur heb je dit zelf verzonnen

Ok, ik ben persoonlijk een voostander om anabolen en hormoon kuuren te switchen.
Zelf ben ik altijd beetje terughoudend met het gebruik van testo, ik vind een goede kuur van 500-750 mg propio-enanthaat in de week gedurende 10 weken lang genoeg.
Neem gedurende de teso weken ook kontinu clomid (25mg) om niet al te veel lats te krijgen van de katabole fase !

Maar neem ook aan dat jij tijdens het gebruik van die stanoil de juiste voedingspatroon hebt gevolgd? en heb je ook dan alleen stanoikl gedaan?of ook een ander vloeibaar anabool?

alvast bedankt....

zelf ook gebruikt slechte ervaring ,ik zou gewoon voor zabon gaan

Ok, ik ben persoonlijk een voostander om anabolen en hormoon kuuren te switchen.
Zelf ben ik altijd beetje terughoudend met het gebruik van testo, ik vind een goede kuur van 500-750 mg propio-enanthaat in de week gedurende 10 weken lang genoeg.
Neem gedurende de teso weken ook kontinu clomid (25mg) om niet al te veel lats te krijgen van de katabole fase !

Maar neem ook aan dat jij tijdens het gebruik van die stanoil de juiste voedingspatroon hebt gevolgd? en heb je ook dan alleen stanoikl gedaan?of ook een ander vloeibaar anabool?

alvast bedankt....

ok ik heb 4 opmerkingen...

1: wat bedoel je met anabolen en hormonen kuren switchen...
2: propio-enathaat...bedoel je dan sustanon?
3: clomid nemen om geen last te krijgen van de katabole fase...welke katabole fase? je zit in een kuur...je kan niet veel anaboler zijn dan...laat staan katabool...

4: wat is stanoil :o ? nog nooit van gehoort eerlijk gezegd,soort winstrol depot ofzo?

ok ik heb 4 opmerkingen...

1: wat bedoel je met anabolen en hormonen kuren switchen...
2: propio-enathaat...bedoel je dan sustanon?
3: clomid nemen om geen last te krijgen van de katabole fase...welke katabole fase? je zit in een kuur...je kan niet veel anaboler zijn dan...laat staan katabool...

4: wat is stanoil :o ? nog nooit van gehoort eerlijk gezegd,soort winstrol depot ofzo?

1:hormoon = testo ( je eigen hormoon) pak ene x een anabool ( deca, boldone, stanozolol etc)
2: Switch ene x een propionaat ( snel maar kort werkende ) ander x een enanthaat lang werkende
3: Clomid Om je eigen hormoon omloop niet al teveel in te laten kakken...

Stanoil is eigenlijk hetzelfde als winstrol ( zambon ) alleen dit is op olie basis, en zal dus langer werken.
Stond/staat op het punt om het te gebruken met oa deca, maar weinig positiefs over dit produkt.

1:hormoon = testo ( je eigen hormoon) pak ene x een anabool ( deca, boldone, stanozolol etc)
2: Switch ene x een propionaat ( snel maar kort werkende ) ander x een enanthaat lang werkende
3: Clomid Om je eigen hormoon omloop niet al teveel in te laten kakken...

Stanoil is eigenlijk hetzelfde als winstrol ( zambon ) alleen dit is op olie basis, en zal dus langer werken.
Stond/staat op het punt om het te gebruken met oa deca, maar weinig positiefs over dit produkt.

wat bedoeljij met die 1 / 2 / 3 man ???

Leg is uit , en onderbouw je info ook is aub . Er klopt nix van .

idd kenji...daarom ook al dat ik het eerste poste...

TS ga nog wat terug op de anabolen schoolbanken zitten,je kan nog veel leren!!

alvast bedankt....

mijn eten is altijd goed
ik had gewoor een hele kuur maar meestal als ik stromba gebruikt dan merk ik dat heel goed in mijn kracht en met deze zooi niet

Terug
Naar boven