Fitness Seller

stanozolol kuurtje

annie man

Novice
Waardering
0
hallo ik ben patrick ben 22 jaar 75 kilo droog gespierd. ik heb een kuurtje voor zes weken van(generic suplements) 10mg per tablet.en voor zes weken goeije eiwit schakes. mijn vraag is of zo,n kuurtje nou veel kwaad kan voor je gezondheid. het is trouwens m,n eerste kuurtje.met dank patrick

verkeerde sectie man...je moet bij anabole steroide zijn...

ach jezus tis weer zo ver.... maar het kan net zoveel kwaad als je elk weekend klem zuipen denk ik:D

is het al mooi weer geweest dan ?

strand dagen weer in aantocht ?

als je niet weet wat de gevolgen zijn, zou ik toch even wachten en je goed inlezen.

annie man zei:
hallo ik ben patrick ben 22 jaar 75 kilo droog gespierd. ik heb een kuurtje voor zes weken van(generic suplements) 10mg per tablet.en voor zes weken goeije eiwit schakes. mijn vraag is of zo,n kuurtje nou veel kwaad kan voor je gezondheid. het is trouwens m,n eerste kuurtje.met dank patrick

Winstrol =giftig voor lever (maar gewoon 6 weken 40mg mag geen abnormale leverwaardes opleveren, als je gezond bent toch).

Winstrol doet ook je aanwezige kankercellen veel rapper groeien....

met je shake ala proteinas dieet zal je geen ene drol winnen.

Moved, zucht wanneer leren de newbies nou eens waar ze moeten posten?

Ik snap niet dat je deze niet sluit, alle info is te vinden op het board. Daarbij hebben we te maken met iemand die niet leest, want hij heeft ook een proteinekuurtje. Alsof je na je kuur geen eiwitten meer hoeft te eten.

Ik schaam me dood voor dit soort mensen

Ik laat het sluiten over aan mijn gewaardeerde collega MrJ. Kan hij gelijk zijn linkjes er bij zetten.

Vind het wel aandoenlijk dat Annie_Man voor zes weken goede eiwit shakes er bij heeft. Hoop gekoeld, anders blijft dat nooit goed.

zou me niets verbazen als hij homeopatische stanozol gekocht heeft:eyebrow:

Ja de beachboys komen er weer aan!!

Maakt Het Uit Of Het Schadelijk Voor Je Gezondheid Is Dan? Vraag Je Je Dat Ook Af Als Je Je Klem Zuipt?

Als Je Maar Chickies Kan Palen Van De Zomer! :D

annie man zei:

ey kerel welke gym in spijk train je ??? hoelang ben je ? en hoelang train je al ?

k denk dat je eerst is een goed voedingsschemain elkaar moet gaan zetten LEES DE STICKY`S !!!!!!!!!!!!!, en zet die winny maar in de kast ( of geef ze aan mij :D )

zonder goed schema zal je zeer weinig bijkomen.

75 kg en dan al kuren ??? zeker nooit ergens in verdiept.

het is zo zonde van je geld als je er toch weinig aan hebt

Terug
Naar boven