AndroidHealthClinic

Stanozolol na roaccutane

Jeroen1000

Cool Novice
Waardering
1
Hallo,

Ik ben Jeroen en ben 26 jaar en train nu ongeveer 4 jaar waarin ik van
68 naar 90 kg gegaan.

Nu heb ik vanaf mijn 15 aardig last van acne op mijn rug waar ik 3 mnd geleden roaccutane voor heb gekregen. Nu heb ik van de zomer voor het eerst stanozol tabs gebruikt. Hierdoor kreeg ik nog meer last van acne. Weet of heeft iemand ervaring met gebruik van roa en vervolgens stano zonder dat er weer acne optrad?

Ik weet dat elk lichaam anders reageert en proberen de enige echte mogelijkheid is om het zeker te weten maar als het zo goed als zeker terug komt dan maar naturel maar was er aardig tevreden over hoewel ik weer op mijn gewicht van voor de stano zit.(minder dus)

Ik hoop dat ik wat nuttige antwoorden kan krijgen.

alsvast bedankt.

Dat kan inderdaad het geval zijn, echter je kunt ook tijdens een cycle roaccutane op een lagere dosering gebruiken. Preventief of onderdrukkend gebruik zeg maar, ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee maar ik geloof dat er hier aardig wat jongens zijn die het naast hun cycle mee laten lopen.

aa-17 is dan wel uit den boze in verband met je lever, al schijnt het schadelijk effect van Roa op je lever ook wel mee tevallen, maar goed better safe then sorry. Winstrol is dan vervolgens in mijn mening een no-go. Iets anders kan wel, primo inject 400 mg/week, aangezien dit lekkere goedje nogal in de mode is.

Naturel verder trainen is natuurlijk ook gewoon een optie.

• Topic Starter Topic Starter
voor de duidelijkheid ik wil niet tijdens mijn roa kuur een as kuur doen. Moet nog 3 mnd en daarna wil ik wel wat doen maar ben er nog niet overuit wat. Ben al veel aan het lezen maar heb er geen haast mee.

Roa kan je ook tijdens de kuur laten meelopen op een lage dosis, puur ter preventie van. Moet je inderdaad wel van de orals afblijven....

ja precies dat had ik ook bedacht om zeker geen orals erbij te doen. Ik heb nog 1 potje stano tabs staan en ik vond het geweldig spul met name de zin om te trainen en de droge extra massa. Dus de verleiding is groot om het na de roa weer te nemen is groot alleen heb ik het er niet voor over om weer onder de (blijvende)bulten te zitten.

ja precies dat had ik ook bedacht om zeker geen orals erbij te doen. Ik heb nog 1 potje stano tabs staan en ik vond het geweldig spul met name de zin om te trainen en de droge extra massa. Dus de verleiding is groot om het na de roa weer te nemen is groot alleen heb ik het er niet voor over om weer onder de (blijvende)bulten te zitten.

Ik snap die BS nooit mensen die "zin" krijgen van te trainen van gear, heb je anders geen zin dan ?

Doe gewoon een Test kuurtje voor 8 weken op 500mg ofzo en vant moment je acne ziet komen neem je 10mg roa EOD en indien er nog doorkomen neem je 10mg ED. Dit zal zeker volstaan om een uitbraak te voorkomen en de aanslag op je lever van 500 test + EOD een cap roa zal nihil zijn

Ik snap die BS nooit mensen die "zin" krijgen van te trainen van gear, heb je anders geen zin dan ?

Is geen BS hoor, motivatie is gewoon veel sterker voor de meeste mensen... Het gevoel om er keihard tegenaan te gaan ipv je setjes afwerken omdat je het jezelf verplicht.

zelf roa kuur gehad..daarna ook winny daarna nog nolva.
keer ook weer last van acne maar niet zo heftig als ik daarvoor had.
ik had nog zoveel roa over dat ik erna weer een beetje van nam.
de acne ging dan ook weer weg...
ik zou zeggen... houdt een beetje roa achter de hand

ok goeie tip maar kreeg je er al snel last van of pas bij de Nolva? toevallig ook ervaring stano zonder nakuur? zo ja wat was het verschil?

Ik heb even de voorgaande reacties niet gelezen maar Stanozolol is DHT. En dat staat bekend om zijn kans op acne. Als je tabs wilt gebruiken met zo min mogelijke bijwerkingen, is oral turinabol een mooi alternatief. Echter is het altijd belangrijk om je doelstelling te bepalen en ahv daarvan een middel te gebruiken. Anders kun je nog weleens teleurgesteld raken.

Lees anders de topic Roaccutane in de 'leerzame topics'.

Ik heb even de voorgaande reacties niet gelezen maar Stanozolol is DHT. En dat staat bekend om zijn kans op acne. Als je tabs wilt gebruiken met zo min mogelijke bijwerkingen, is oral turinabol een mooi alternatief. Echter is het altijd belangrijk om je doelstelling te bepalen en ahv daarvan een middel te gebruiken. Anders kun je nog weleens teleurgesteld raken.

Lees anders de topic Roaccutane in de 'leerzame topics'.
Ik had nog niet van turinabol gehoord maar wat ik zo ff snel lees zie ik meer positieve verhalen dan negatieve maar zal nog ff de tijd nemen en goed gaan lezen en komen waarschijnlijk de negatieve ook voorbij. Maar miss wel een goeie tip. tnx

Terug
Naar boven