Fitness Seller

Stanozolol, wat kan ik eruit halen?

Hey guys
6 weken stanozolol waarvan 4 weken 40mg en 2 weken 60mb tabs met
een clean bulk voedingsschema van 4400 kcal met 33% 43% 23% verhouding wat voornamelijk uit tonijn/rijst/olijfolie komt en 1x in de week compleet tot faillure gaan per spiergroep.

Hoeveel KG droge spiermassa kan ik hieruit halen?

4,7kg kerel.
Ff wakker worden, denk je nou echt dat wij dat kunnen bepalen aan doseringen, beweringen van jou en verdelingen van voedingswaardes?

+

Ik heb 3 weken 100mg gedaan en na paar dagen mijn schouders en ellebogen naar de kloten. Resultaat in de spiegel was fenomenaal maar had enorm krachtverlies tijdens trainingen. Heb dan wat meer naar volume overgeschakeld om de intensiteit hoog te houden.

Nog geen weekje erna waren alle problemen weer verdwenen.

Ik zou het enkel terug opnieuw doen voor wedstrijd of fotoshoot.

Wie neemt er dan ook 100mg stano per dag...vind je het gek dat je last krijgt pfff...doe ff normaal

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 00:05 ----------

4,7kg kerel.
Ff wakker worden, denk je nou echt dat wij dat kunnen bepalen aan doseringen, beweringen van jou en verdelingen van voedingswaardes?

haha +1

Ik zit nu in me laatste paar dagen. 91.5 begonnen. Nu ongeveer 98

Eerste 2 weken op 50 daarna op 60 voor 5 weken

Hoop dat ik ze goed vast houd

ik zelf zit nu in de 3e week en merk inderdaad veel kracht toename
bovendien ben ik ongeveer 2 kilo aangekomen en mijn vet percentage net gemeten is hetzelfde gebleven
maar inderdaad ik oog droger
van de week borst en triceps gedaan
tijdens het buigen van de bovenarm stond de triceps zo strak dat ik dacht dat mijn huid ging scheuren
(dit was gevoelsmatig natuurlijk) wat een enorm kikkuh gevoel geeft

Je lever is niet zo zwak als je denkt hoor. Ikzelf heb een leverafwijking en heb al eens op winstrol 80 gezeten voor 5 weken. Laten testen waardes waren torenhoog maar zijn snel terug normaal gegaan als je staakt met het middel. Alleen cholestrol uitkijken met winstrol veel visolie en veel cardio.

Je lever is niet zo zwak als je denkt hoor. Ikzelf heb een leverafwijking en heb al eens op winstrol 80 gezeten voor 5 weken. Laten testen waardes waren torenhoog maar zijn snel terug normaal gegaan als je staakt met het middel. Alleen cholestrol uitkijken met winstrol veel visolie en veel cardio.

Hehe lekker dan :D
Ik weet idd dat je lever heel sterk is.
Misbruik voor lange tijd is sowieso niet goed, maar ja...
Maar vele onderschatten het regenererende vermogen van de lever, feitelijk heel goed natuurlijk want daardoor ga je er voorzichtiger mee om. Maar zoals jij zegt kan hij heeel wat hebben ja!

Terug
Naar boven