AndroidHealthClinic

Stanozolol(winny's) of Oxandrolone(anavar)

Geen aanval lup,maar Frank heeft gewoon gelijk.
Je bent nieuw in het spel,en je weet nagenoeg nog niets iig te weinig,om adviesen te geven.
Topics over mijn ballen worden klein,geen nakuur.....dan mar toch weer wel nakuur omdat ze toch kleiner worden,.....dan volgende weer niet,want valt allemaal weer mee.
Begrijp je.
Vind ook dat er teveel naar karma wat elders verdient wordt door members gekeken word.
Kijk naar post van personen,of neem dingen aan van BM,Sava,Rusher,dareal,david012,Kriel,Klaas,Infinity, cables,etc dan van mensen die net met hun eerst kuurtje beginnen,OF HELEMAAL NOG NOOIT GEKUURD HEBBEN.Maar wel een dikke karma slurf hebben.Karma zegt,plaatjes van blote t**ten oogsten ook veel karma zegt NIETS,begrijp je waar ik heen wil?

Nou jah iedereen is zo begonnen.
Maar ik wet dat iedereen die net om de hoek komen kijken deze reacties krijgen.
Zo als Sava zelf ook begonnen is en meerdere.
Ik leer er alleen maar sneller van.

Maar wat ik over winny zij klopt tog wel degelijk op het vetverlies na ?

En over dat topic ballen.
Ik heb het daar niet over nakuren gehad, maar andere mensen wel ,lees al mijn posts daar maar eens in dat topic.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ts,

Ben je niet bang voor ziekelijke pomps met anavar tijdens je bjj en kickbokstrainingen? Die kun je dan missen als spierpijn, ik krijg al last van pomps tijdens (kick)bokstrainingen als ik alleen al billige supplementen als NOXpump ofzo gebruik. Zeer irritant.

Nog een vraag, is het niet beter om tijdens zo'n cycle 8weken 80mg Anavar, daar ook test bij te zetten? Zoals gezegd, ik ben nog in aan het lezen, maar ik lees altijd dat Test de basis is onder elke kuur.

Is dit stuk gericht op Anavar of geldt dit voor meedere oral AAS?
Gewoon lezen Ruitertje :rolleyes:

It can generally be applied to any steroidal compound.
Kan dus idd met alle orals ;)
En meer.

Opmerking van LennyMclean is wel belangrijk idd.
Anavar op hogere hoeveelheden kan toch voor een enorme pomp zorgen?
Dat is niet iets wat je wilt iig.
Zou voor een knokker dus lager gaan zitten qua hoeveelheden, kijken wat werkt voor jezelf.

Daarom is het dus zo moelijk voor een vechter om advies te krijgen over AAS op een BB forum.
Die hebben gewoon andere doelen, dus gebruiken die anders en geven andere informatie.
Jammergenoeg is AAS info op vechtsport fora nog steeds taboe, dus een beter source is er eigenlijk ook niet.

• Topic Starter Topic Starter
Wat wordt er met pomps bedoelt heren(HELP THE NOOB AND HE WILL FIND HIS WAY)!

Jammergenoeg is AAS info op vechtsport fora nog steeds taboe, dus een beter source is er eigenlijk ook niet.
Misschien moet ik het eens proberen op een vechtsport forum...faitalk.nl ofzo..;)

Laatst bewerkt:
spiercontracties door doorbloeding.Als je traint,dat die spiergroep volgepomt wordt,je weet wel.

• Topic Starter Topic Starter
spiercontracties door doorbloeding.Als je traint,dat die spiergroep volgepomt wordt,je weet wel.

Duidelijk, ik vermoede het al, is dat dan zo erg als vechtsporter..
maar wat ik wil bereiken is puur lichamelijk voor mezelf, staat los van mijn vechtsport activiteiten... UFC zal ik toch niet komen.. dus maak me niet druk...

Duidelijk, ik vermoede het al, is dat dan zo erg als vechtsporter..
maar wat ik wil bereiken is puur lichamelijk voor mezelf, staat los van mijn vechtsport activiteiten... UFC zal ik toch niet komen.. dus maak me niet druk...

Is funest voor de vechtsporter, je schouders worden zwaar, gaan verzuurd aanvoelen, je poten "lopen vol". Je handjes gaan gegarandeerd zakken, en dat wil je dus niet.

Als je gaat sparren wordt het verdomd moelijk om de handjes hoog te houden. :rolleyes:

Daarom ook mijn post over dat pulsen.
Gebruik je alleen op de dagen dat je intensief aan krachttraining doet bijvoorbeeld.
Beperk je de belasting op je lichaam, beperk je de sides.
Wel minder echte gains, maar op anavar ga je toch niet voor de kilo's maar voor de kracht right?

Denk dat pulsen met een onderhoudsdosis test van max 200 mg/week wel ideaal zou zijn voor een knokker.
Maar moet me daar nog wel iets meer over inlezen :o

Hehehe..ik zie in dit topic duidelijk dat mijn 2 geliefde sporten steeds meer bij elkaar komen..:D En terecht, moet ik zeggen! ;)

Ik lees nog niks over prolactine met 80 mg anavar only. Mischien toch leuk dat iemand hier even uitleg over gaat geven. En dus ook WAAROM door (sava dacht ik) T3 ernaast word aangeraden.

Ik zou nooit T3 aanraden om prolactine te verlagen m8. Ik ben juist een tegenstander van het vele T3 gebruik op dbb.

Ik zou niks met de prolactine doen. Maar letro erbij nemen zodat de prolactine geen gyno kan veroorzaken.

letro is ook slecht voor je, kun je niet beter arimidex nemen om het te voorkomen?

Nee.. ari gaat maar ca 75-80% van de aromatisatie tegen. letro 100%.

20% aromatisatie betekend dus genoeg oestrogenen om je prolactine gyno te laten veroorzaken.

Letro is inderdaad slecht voor je.

Terug
Naar boven