AndroidHealthClinic

Stanozolon ll & Parabolon

Bezoekers in dit topic

kakarot

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2003
Berichten
13
Waardering
0
Heeft iemand hier ervaring mee, of kan mij vertellen of dit werkt.
 
Hoort dit niet in de AAS sectie? ???
 
nee, dit zijn van die supplementen die ze een naam geven die zoveel mogelijk op de naam van de steroïden versie lijken zodat veel mensen denken dat ze te vergelijken zijn.....
 
Beide producten bevatten pro-hormonen, Norandrostenedione 19 en 4-Androstenediol.

4-Androstenediol

1. What is it and where does it come from?
4-androstenediol (4-AD) is an anabolic testosterone precursor much like androstenedione and cousin 5-Androstenediol. The main benefits it has over regular andro are: Three times the effectiveness, no conversion to estrodiol or DHT, and it's more anabolic. Those key differences are making 4-AD the new standard in testosterone boosting, anabolic prohormones. So how does it work? Basically, an enzyme in the liver (17-beta hydroxysteroid dehydrogenase) converts it to testosterone, meaning that it's basically one step away. Its technical name is 4-androstene-3-beta,17-beta-diol. High quality 4-androstenediol is available from Bodybuilding.com.

http://www.bodybuilding.com/store/4andro.html

Norandrostenedione 19

1. What is it and where does it come from?

19-Norandrostenedione is basically an androstene molecule with a carbon atom missing in the 19th position. I know, I know you’d have to be a chemistry major to figure that out. Well, to save you the trouble it’s basically this: 19-norandrostenedione is converted by an enzyme (17-beta hydroxysteroid dehydrogenase) into nandrolone in the body’s liver.

http://www.bodybuilding.com/store/nor.html


Met dank aan Big Cat, altijd goede bron om raad te plegen trouwens dat www.bodybuilding.com.
 
Laatst bewerkt:
Zijn die producten van slage hammer he, imo rotzooi
 
en teringduur. 200 euro meen ik voor een zo'n product toch
ohnee 199 euro..dat scheelt;)
 
wat ik eigenlijk wil is heel snel spier massa kweken (zonder as) ben nu 95 kilo train 3 x per week. 17% vet.(ben gestopt met roken).

Ik wil dit zo snel mogelijk omzetten in spiermassa.

Ik gebruik nu ook stackers 2
 
Vet omzetten in spiermassa is Bullshit.
Kies wat je prioriteit heeft anders gaat het ten koste van beide. Snel veel massa winnen op natuurlijke basis lukt ook niet, ook al proberen ze je dat in zowat alle supplementen reclames wijs te maken.
1 a 2 kilo droge spiermassa per maand is "natuurlijk" al veel.
Ik zou je geld uitgeven aan de basics. Eiwitten/weightgainer, b.c.a.a's, glutamine, creatine.
De meeste nieuwe supps zijn vooral hype en daarom een (dure) geldverspilling. Vergeet niet dat je gewone voeding ook heel belangrijk is en prioriteit heeft boven supplementen.
 
Heel snel spiermassa kweken (zonder as) gaat niet en zeker niet 'effe voor de zomer je vet omzetten in spiermassa'.

Opbouwen van kwaliteit gaat de nodige tijd overheen dat lukt je niet zo maar effe 1 2 3.

Volg een degelijk trainings en voedingsbelied en de resultaten zullen komen. Maar verwacht geen wonderen de eerste weken.

Groet Smalluser :thumb:
 
Denk eens na . Ga jij maar je vet omzetten in spiermassa . lukt je zo joh! hahah en dan vooral met Stacker 2. Nee echte massa builder is dat :D
 
maar als je toch van het begin af aan met je hormonen wilt kloten kies dan voor 1-AD van ergopharm en 4-AD van biotest als je oraal gaat en anders een transdermal one+ van avantlabs of 1-T Lotion van BDC
transdermal is wel pakken beter.
Al kan je voor dat geld een echte kuur nemen, hoewel ik het je niet aanraadt doordat je me de indruk geeft een erg geringe kennis te hebben.

greetz

enrico
 
Sledge Hammer naait je!!!!

Bij J-Tech hebben we die stuff laten testen omdat enkele klanten met klachten over hun producten kwamen. Het bekende verhaaltje (DIT IS REEDS EERDER GEPOST OVERIGENS!!) is dat de actieve stoffen welke worden geclaimd in het product te zitten, er helemaal niet in zitten. NIET gebruiken dus!
 
misschien een stomme vraag maar hoe kan ik mijn vetpercentage verkleinen, maar niet te veel afvallen.

En enrico, klopt ik heb hier weinig kennis over.
 
dan kan je beter in de voedingssectie gaan kijken. staat genoeg info over cutten (droog worden, meer spierdefinitie door afvallen) en bulken (massa wnnen)

post daar je voedingsschema en ik en de anderen zullen je goed adveis geven. :thumb:

en alles gaat goed komen hoor, maar heb geduld. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd:)

Ronnie Coleman ook niet, overigens:)
 
Nee zou niet best zijn! haah word je ineens wakker en ben je ineens zo groot als Ronnie.. Damm.. wat zal er dan met je wijfie zijn gebeurd? Die is gestikt tussen jouw lats hahah
 
even een vraag die 1-ad waar kan je die kopen
 
Laat die prohormonen toch zitten. In nederland verboden, extreem prijzig, matige werking. Neem je basissupps en een lading goede voeding en kweek zo massa of burn je fat op deze wijze. de sleutel tot succes zit niet in een potje.
 
1-AD en 4-AD kan je kopen op www.bardolino.nl
maar je kan ook vanuit Engeland bestellen ofzo...
Anders one+ van avant labs, een transdermal, kan je enkel nog kopen op www.1fast400.com
dat is de beste prohormoon stack, de eigenaar wilt het voor je camoufleren zodat je het zeker thuis aan krijgt ;)

greetz
enrico
 
Originally posted by soulreaver
Laat die prohormonen toch zitten. In nederland verboden, extreem prijzig, matige werking. Neem je basissupps en een lading goede voeding en kweek zo massa of burn je fat op deze wijze. de sleutel tot succes zit niet in een potje.

Mijn idee :)
 
soulraver en Juriaan zeggen jullie nee tegen Prohormonen omdat jullie erop tegen zijn of omdat het gewoon zonde geld is.
 
Back
Naar boven