MuscleMeat

Stappen om droger te worden.

sjekoog

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
169
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
De onderstaande opsomming bestaat uit de belangrijkste stappen die je neemt als je gaat cutten.

- cardioën na de krachttraining
- laag in kh's zitten(low carb)/koolydraten schrappen.
- weinig slecht vet/snelle koolhydraten
- Totaal aantal kilocaloriën verlagen.
- Cardio verhogen.
- cardio op nuchtere maag
- Zuivel schrappen
- supplementeren met omega 3, chlorella, calcium(en vit D3), potassium, groene thee(hongergevoel remmend)
- genoeg drinken(water inname verhogen)
-fruit alleen 's ochtends eten. (als een van de laatste stappen eruit halen).
-HIIT (high intensity cardio) op rustdagen invoeren of als alleenstaande cardiotraining.
-Vochtafdrijvende producten nemen(bleekselderij, asperges, broccoli)

Wat zijn voor jouw stappen die je genomen hebt/neemt om meer kwijt te raken(androgene hulpmiddelen daargelaten)?

(edit) (Alle stappen van waarde zal ik toevoegen in deze eerste post)

Laatst bewerkt:
zuivel schrappen.

- supplementeren met omega 3, chlorella, calcium(en vit D3), potassium, groene thee, vezeltabletten(of havermout).

- genoeg drinken

Er zijn nog wat middeltjes maar die zijn minder legaal of gewoon illegaal :D clenbuterol/albuterol/T4/T3/ephedrine/ephedra/DNP

kh's schrappen

• Topic Starter Topic Starter
- supplementeren met omega 3, chlorella, calcium(en vit D3), potassium, groene thee, vezeltabletten(of havermout).

- genoeg drinken

Er zijn nog wat middeltjes maar die zijn minder legaal of gewoon illegaal :D clenbuterol/albuterol/T4/T3/ephedrine/ephedra/DNP

Ja die wilde ik eigelijk buiten beschouwing laten :P
yohimbe, t2 en anavar niet te vergeten maaar OT ;)

Stap 0: Visolie en zalm eet ik ook in de bulk
Stap 1: Zuivel schrappen (met uitzondering van kwark)
Stap 2: Kh langzaam aan verlagen/kcal verlagen + cardio invoeren
Stap 3: Kwark vervangen door tonijn
Stap 4: Cardio verhogen

Ok, Hoop dat het uiteindelijk een leuk lijstje zal worden...

Eiwitten verhogen 518 gram eiwitten per dag (113 kg BW)complexe koolhydraten verlagen.
Heel veel rood vlees,kip en eieren ipv zuivel.
Trainen als een mother****er. Geloof het of niet ik word harder,groter en droger.

Teveel vlees is trouwens ook niet goed in de cut ..

Ben trouwens niet zo een voorstander voor ochtendcardio als je redelijk laag wilt gaan in je vet % (wat jij van plan bent)
Als je hoger in BF% staat geen probleem, maar ik vind dat je met ochtendcardio teveel spiermassa verbrand in dat geval

Paar honderd onder onderhoud, eventueel een uurtje stappen per dag, zeker GEEN intense cardio.
Meer eiwitten uit vis halen.
Veel water drinken.

Want.. hij heefd een topic erover + waarom zou die liegen? Klik

Ik had alleen globaal zijn log bekeken en daar zag ik het niet staan. Ga niet elk topic helemaal napluizen. Meestal hebben members dan ook een gallerij.... Over het liegen zullen we het maar niet hebben want dat wordt aan de lopende band hier gedaan.

Ik voel de liefde in mijn topic...

Terug
Naar boven