MuscleMeat

Stappen om droger te worden.

Hmz, nav dit topic toch nog even wezen lezen over zuivel eruit gooien in de cut. Aangezien ik tot 12% wil, houd ik het er maar in, omdat het niet heel veel zou doen boven de 10%. Daarbij ben ik met verschillende meningen eens dat zuivel zoals kwark en magere melk een goede en goedkope bron is van eiwitten.

• Topic Starter Topic Starter
Hmz, nav dit topic toch nog even wezen lezen over zuivel eruit gooien in de cut. Aangezien ik tot 12% wil, houd ik het er maar in, omdat het niet heel veel zou doen boven de 10%. Daarbij ben ik met verschillende meningen eens dat zuivel zoals kwark en magere melk een goede en goedkope bron is van eiwitten.

Alleen in vlees en vis zitten alle essentiele aminozuren. In zuivel b.v. maar 60% hiervan.
Kip is cheap, net als koolvis en tonijn uit blik.

Maar wat zeg jij? Met mijn doelstelling (12%) zuivel vervangen?

Nu nog niet, je raakt hoogstens wat vocht kwijt. beter kun je wachten tot de 10% en dan zuivel eruit halen

Dank je... zo wilde ik ook verder, maar bedankt voor je aanvulling.
We blijven leren;)

Helpt zuivel verwijderen echt om minder vet te lijken en doet het je vetpercentage verder slinken? Ik wil het ook graag proberen, maar heb voor de mensen hier die dit gedaan hebben een vraag:

Wat doe je hiervoor in de plaats om toch nog de juiste hoeveelheid eiwitten binnen te krijgen.

Ik heb vrij veel zuivel in m'n voedingsschema:

VEel (magere) Yoghurt, Melk en Ultramagere kaas (Millner Xtraslimm 10+)

bijv. de ontbijt waaruit ik kies:
->BIO Muesli + magere yoghurt 250ml 242gr 13,05 eiw 35,4KH 7,1 vet
-> Brinta (35g)+250 ml biologische magere melk 285 213,8kc 13,9ei 36,5kh 0,99 , 3,675
-> knackebrod volkoren+xtraslimm (kaas) 32 75,2kc 7,48eiw 7,92kh 1,42vet
-> BIO eiwitshake magere melk (250 ml)+(30gram) 280g 214kc 37 ei 14kh 1vet

Wat kan ik hiervoor in de plaats doen, om zonder zuivelproducten nog steeds genoeg eiwit binnen te krijgen en ook voldoende voedingsvezel?

Helpt zuivel verwijderen echt om minder vet te lijken en doet het je vetpercentage verder slinken? Ik wil het ook graag proberen, maar heb voor de mensen hier die dit gedaan hebben een vraag:

Wat doe je hiervoor in de plaats om toch nog de juiste hoeveelheid eiwitten binnen te krijgen.

Ik heb vrij veel zuivel in m'n voedingsschema:

VEel (magere) Yoghurt, Melk en Ultramagere kaas (Millner Xtraslimm 10+)

bijv. de ontbijt waaruit ik kies:
->BIO Muesli + magere yoghurt 250ml 242gr 13,05 eiw 35,4KH 7,1 vet
-> Brinta (35g)+250 ml biologische magere melk 285 213,8kc 13,9ei 36,5kh 0,99 , 3,675
-> knackebrod volkoren+xtraslimm (kaas) 32 75,2kc 7,48eiw 7,92kh 1,42vet
-> BIO eiwitshake magere melk (250 ml)+(30gram) 280g 214kc 37 ei 14kh 1vet

Wat kan ik hiervoor in de plaats doen, om zonder zuivelproducten nog steeds genoeg eiwit binnen te krijgen en ook voldoende voedingsvezel?

vervangen door vlees/kip/tonijn/koolvis/tilapia/panga/kalkoen/rookvlees.

Je kunt door zuivel een bloat krijgen dus het kan je zeker helpen.

Is calcium dan niet meer belangrijk of zo? En waarom niet? Zonder zuivel kom je volgens mij niet snel aan de adh.

Is calcium dan niet meer belangrijk of zo? En waarom niet? Zonder zuivel kom je volgens mij niet snel aan de adh.

makkelijk op te lossen met Multivitamine toch?

vervangen door vlees/kip/tonijn/koolvis/tilapia/panga/kalkoen/rookvlees.

Je kunt door zuivel een bloat krijgen dus het kan je zeker helpen.

Sjekoog Dankjewel :)
Tonijn, haring en zalm eet ik al.

Van Tilapia en Panga heb ik nog nooit gehoord???

Hoe zou je de smaak hiervan omschrijven en kun je dit gewoon in een blik in de supermarkt kopen? Ik ben het bij de visconserven nog niet tegengekomen.

Leuke link trouwens:
[Link niet meer beschikbaar]

Leuk om te zien dat koolvis en tonijn de meeste eiwitten bevatten per 100gram onbereid product.

Dat je een tekort aan bepaalde stoffen zult krijgen spreekt voor zich als je naar een laag bf toe wilt. Daarentegen bevatten de meeste groenten weinig kcal en kun je daar veel me compenseren.

Een multivitamine is altijd aan te raden als sporter zijnde omdat je b.v. je vitamine D uitput en je behoefte veel groter is dan een 'normaal' persoon.

Tilapia en panga ergens mee vergelijken is moeilijk, het smaakt een beetje flauw zonder kruiden maar wel plusmin 21gr eiwit per 100 gram en cheap as shit.
Koolvis zit b.v. ook in krabsticks verwerkt waar tevens helemaal geen krab in zit(smaakstoffen en E nummers.

In het vriesvak van de supermarkt kun je het wel vinden in zakken van 1/2k.

gtrz

Ik heb 10 juli een fotoshoot, 2 weken daarvoor gooi ik alle zuivel eruit en ga ik depleten.(low carb) tot dan eet ik 40minuutjes voor ik ga slapen 250 ml kwark(laag in kcal en veel eiwit plus cheap)

Heey gasten,

Ik lees zojuist koolhydraden verlagen maar welke EKV verhouding hou je dan aan tijdens cutten?
Ik zit momenteel op 40-40-20 met 266 gram carbs is dit dan nog teveel?

Voeding:
Zeer laag in KH(30g kh in de morgend)->Bij elke maaltijd min 50g Proteine->goede vetten 20g/dag-> water, water, water

Na 5-7 dagen voeg je 50g KH(rijst,pasta, volkoren brood bij je middag en Avondmaal)
En begin dag erop terug met je lage kh dieet. terug 5-7 dagen of tot je niet meer kan en dan een dag terug KH innemen om te herstellen.

Eet tijdelijk ook geen fruit, zeker en vast geen suikers en ook geen sportdrankjes.
Shake(Whey proteine) voor en onmiddelijk na het trainen.

Training:
Cardio op lage tempo( niet te vaak want door je lage kh inname ga je je niet zo fijn voelen)
Train like an animal!

Geloof me of niet na een week zie je die vetten wegsmelten!!!!

Mag ik weten waarom het fruit geschrapt dient te worden? Mensen die bijvoorbeeld aan het afvallen zijn moeten weinig fruit eten? Reden?

suikers

Ik ben nu bijna 8 weken low carb (met 1 smokkeldag) bezig. rond de 200 gram eiwit per dag en tussen de 2100 en 2500 kcal.
3 a 4 keer 45 minuten basisoefeningen (3 sets zwaar weinig herhalingen, 3 sets licht veel herhalingen) en probeer ook 3 tot 4 keer te cardioen (een minuut of 20) op nuchtere maag of na de training. extra sups tribulus, caffeine en carnitine.
Alleen snelle koolhydraten bij opstaan en na de training. 't LIJkt allemaal zoals uit het boek. Helaas zie ik hiermee geen resultaat. Ik weeg nog steeds tussen de 94-95 kilo en heb bijna 30% bf (volgens de tanita weegschaal). Erg fijn om op gewicht te blijven, maar ik wil BF kwijt. Twijfel nu of mijn Kcal inname te hoog of te laag is. Maar minderen of ophogen op dit moment (2 weken voor de vakantie) doe ik nog even niet.

Terug
Naar boven