XXL Nutrition

Starten met bulken?

Tis geen datingsite hiero

:roflol:

o/t

vreten als een beest. (vergeet niet die sportdrank mee te tellen, zijn ook calorietjes ;) )

Je bent idd aardig dun. Maar zie toch al goeie vormen. armen, schouders en rug.

Wat voeding betreft, sultana, zoete drop en energie drank deruit. En wat is sportdrank?

Doe de kwark om 22.30, en de cashew noten om 21.00.
Verder ziet het der wel aardig uit, maar wel beetje weinig, zeker als je die sultana, zoete drop en energie drank deruit gooit. Dus probeer nog wat boterhammen toe te voegen, of pasta/rijst.

Mwa op zich best wel redelijk shematje om mee te beginnen, je weet in iedergeval al wat je binnenkrijgt.

Oh en n riem om je broek doet ook wonderen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja sport drank, die blikjes rodea(redbull) en van die oranje flesjes van de albert heijn. Ik dacht ik vermeld dat er ook.

Nou met deze replys ken ik iig meer opschieten. Top!

KillaX9 zei:
Ja sport drank, die blikjes rodea(redbull) en van die oranje flesjes van de albert heijn. Ik dacht ik vermeld dat er ook.

Nou met deze replys ken ik iig meer opschieten. Top!
Daar zitten wel veel suikers in he, denk daar om!

ja je heb aardige vormen bij je armen en schouders, ziet er wel goed uit ;).
maar heb je trainings schema niet. stuur die ook eens. Je moet gewoon zoveel mogelijk bruin brood nemen, pindakaas is altijd goed ;).

owja en je kan beter elke dag of of 2 daggies vrij ofzo
en dan doe je elke dag een ander spiergroep. bijv.
maandag biceps+abs
dinsdag triceps+borst
woensdag schouders+benen
enz.

Ik denk dat je er wel komt. De basis is er en je hebt inderdaad zicht op wat je binnen krijgt. Gezien het feit dat je hoog in de kcal zit voor je gewicht zal je wel massa gaan gainen. Ik heb als opmerking alleen dat je moet proberen om bij je ontbijt zo hoog mogelijk in de kcal te komen. Je lichaam zal op dit tijdstip het meest kunnen gebruiken (ontbijt is niet voor niets de belangrijkste maaltijd van de dag).:p

Hey, heb je dat schema volledig zelf gemaakt? Ik zou graag zoiets in die aard kunnen gebruiken. Dus als je me een linkje kunt geven ofzo.. Ik zou het apreciëren ;)

Dat eet schema is nog niet goed man! Je zit veel te laag in je eiwitinname, en die 100 gram kwark is ook misplaatst. Dat moeten er echt 500 worden, voor het slapen gaan! anders kom je er echt niet! bananen niet voor het slapen gaan (je hebt de energie dan niet nodig).

Lichamelijk is het niet heel erg slecht, het komt ook een beetje doordat je een zonnebankje mist ;)

Succes :hello: :lifter:

Drummerbart zei:
Dat eet schema is nog niet goed man! Je zit veel te laag in je eiwitinname, en die 100 gram kwark is ook misplaatst. Dat moeten er echt 500 worden, voor het slapen gaan! anders kom je er echt niet! bananen niet voor het slapen gaan (je hebt de energie dan niet nodig).

Lichamelijk is het niet heel erg slecht, het komt ook een beetje doordat je een zonnebankje mist ;)

Succes :hello: :lifter:
Eiwitten niet goed? Hij weegt 66kg, ongeveer 2/3 gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Komt je op 198g eiwitten. Hij heeft der 194, prima dus.
En die 100gram kwark na avondeten kan prima, maar die 150gram, moet idd 500gram worden.

Hoe kom jij op totaal aantal nodig 3400?

Ik zou zeggen, weeg en meet alles wat je nu eet, en ga geleidelijk aan je voeding aanpassen en vermeerderen, maar niet in 1x... Schema ziet er in elk geval al goed uit, maar ik zou toch wat experimenteren met je punt van onderhoud te vinden...

Ja ja ik heb het schema uit me hoofd gemaakt, geen link of iets. Puur zelf verzonnen, mijn punt was dan ook meer, wie helpt me mijn schema aanpassen want ik had echt geen idee wat er nou goed of slecht aan is.!

energiedrank, sportdrank en drop in je schema... hmmmm.... zou ik niet doen (alleen suikers direct NA de training, sowieso beter voor je gebit)

En zoveel drop is ook nergens goed voor (sterker nog, drop schijnt je testosteron te onderdrukken). Nee, neem dan een stukje chocolade :)

Schema geupdate!

2e schema ziet der goed uit. Alleen zou ik die chocola deruit gooien. En die muesli om 21.00 nemen.

ben benieuwd of je die 100gram brinta wel eetbaar krijgt met maar 400 ml melk. Ik eet smorgens men 125 gram Brinta met bijna een liter water anders krijg ik niet men keel af.

Terug
Naar boven