Fitness Seller

Starten met bulken?

dat lukt makkelijk bij mij hoor :P.
word er wel tijdelijk erg vol van.:o

Patrick_ zei:
ben benieuwd of je die 100gram brinta wel eetbaar krijgt met maar 400 ml melk. Ik eet smorgens men 125 gram Brinta met bijna een liter water anders krijg ik niet men keel af.

ik eet iedere morgen 100 gram brinta met 500 ml melk. Is een aardige massa inderdaad. Valt als een blok beton op je maag. Mijn trainer raadde me 600 ml melk en 125 gram brinta aan. Dit krijg ik dus echt niet weg. Dat is echt te vast.;)

• Topic Starter Topic Starter
In het nieuwe sgema heb k ook 500 ml melk en 80 gr brinta, voor de niet goed lezende onder ons :p. Maar is het over het algemeen goed???

je hebt te weinig eiwitten van een hoog bioligische waarde in je schema, ben ik van mening

Lijnzaadolie
whey shake

ik zou ook sochtends paar boterhammen nemen

Ik heb nu een hele goede muesli mix gekocht kan ik evt nog mengen met brinta. Zou het kunnen gebruiken voor savonds voor het slapen gaan met kwark. en sochtend's omdat er super veel inzit..met melk en water

Iemand daar op of aanmerkingen aan evt andere tijdsindeling

ingredienten ;
tarwevlokken,
havervlokken,
rozijnen.
gerstevlokken,
dextrose,
abrikoos,
hazelnoot,
gedroogde appel

Hmz ik eet 100 gr brinta met 300 ml melk en ik vind het net goed zo :) niet te vochtig en niet te droog...

KillaX9 zei:
Bioligische wattewitte :p wats er voor versgil dan?

biologische waarde betekent hoe het aminozurenpatroon van de eiwitten in dat voedsel lijkt op het aminozuren patroon in je spieren

even makkelijk voorbeeld jou siperen hebben aminozuur

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

nodig in de volgende verhouding

5x1
2x2
3x3
5x4
4x5
2x6
8x7
5x8
3x9
6x10

het handigst is dan voeding te nemen die dezelfde verhouding heeft

stel je eet 1000 gram eiwitten per dag met aminozuren 1 tot en met 9
maar 10 heb je dus niet

je lichaam kan dan nooit spieren maken uit dat eiwit wat je eet omdat nummertje 10 ontbreekt

hoogwaardig eiwit zit vooral in

ei-eiwit
vlees
natuurlijk eiwitpoeders

verder is het handig gewoon je eiwitbronnen wat te spreiden als je geen eiwitpoeder hebt

bv na een training neem je 2 gekookte ei-eiwitten
100 gram kipfilet en 100 gram magere kwark bv

dan wet je bijna wel cker dat daar wat menselijke eiwitjes van gebouwd kunnen worden ;)

beste is natuurlijk gewoon goede whey prtein kopen en dat na de training nemen

lijnzaad olie doet ook wonderen ;) succes met bulken

Terug
Naar boven