AndroidHealthClinic

Starting Strength start

Jespeeer

Competitive Bodybuilder
Waardering
95
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Hallo mensen,

Ik heb nu een tijdje een split schema gevolgd en ga nu over op starting strength. 9 maanden geleden ben ik begonnen met fitnessen, alleen de afgelopen 6 maanden zijn echt serieus geweest. Alleen heb ik nog geen voedingsschema, maar ik zorg wel dat ik iedere dag genoeg eiwitten binnen krijg en niet teveel calorieën.
Dit topic is alleen even om te laten zien wat ik heb gegained in die 6 maanden. Nu begin ik dus met starting strength. En ik vind dit topic juist fijn voor mijn progressie zodat ik over een jaar weer eens nieuwe foto's kan posten ( of eerder). 9 maanden geleden woog ik telkens tussen de 69/70 kg. Ik ben niet meer gegroeid sinds 9 maanden geleden. Ben nu 17 jaar.

Stats:

BP: 8x70
DL: 8x80
SQ: 8x70

mijn stats zijn echt k*t vind ik, vandaar dat ik nu met starting strength ga beginnen!

9 maanden geleden
eq5sol.jpg

1zb5v04.jpg

242h3ys.jpg

Foto's van nu:

29bj2mc.jpg

29dh0g.jpg

2v8ig68.jpg

343t9ie.jpg

28ajk3m.jpg

24oa87o.jpg

122182d.jpg

2mg1jyq.jpg

28lckl1.jpg

Zo, dat waren even flink wat foto's, maar zo zien jullie wel duidelijk hoe ik er nu bij sta! Hoop dat ik nog genoeg op/aanmerkingen van jullie zal krijgen!

Goed plan om een goede basis te leggen. Succes

• Topic Starter Topic Starter
Afgezien dat je natuurlijk moet liegen :) over je stats, post je meestal "1 x max" stats.

Als je nu 8x80 kan, kan je waarschijnlijk wel 1 x 100. - schouders heb je trouwens goed getrained man.

En LB train je niet? althans ik zie geen foto's? in iedergeval goed basis en succes! gebruik je ook nog shakes?

• Topic Starter Topic Starter
Afgezien dat je natuurlijk moet liegen :) over je stats, post je meestal "1 x max" stats.

Als je nu 8x80 kan, kan je waarschijnlijk wel 1 x 100. - schouders heb je trouwens goed getrained man.

Ja ik heb nog nergens mijn 1RM getest. Ik begin nu toch met starting strength en als ik daar klaar mee ben zal ik eens me 1xmax testen. Maar die stats die ik heb opgeschreven zijn gewoon wat ik haal, en dat is niet gelogen :)

En dankjewel man, ik merkte dat mijn schouders wel voorlagen in vergelijking met vrienden waarmee ik train. Weet ook niet hoe dat komt, maar ik ben er tevreden mee!

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 17:48 ----------

En LB train je niet? althans ik zie geen foto's? in iedergeval goed basis en succes! gebruik je ook nog shakes?

LB deed ik zeker trainen alleen echt veels te weinig. Misschien net 2x in de maand. Maar ik zat echt te k*tten met die foto's, binnekort probeer ik ze nog eens te maken! En qua shakes gebruikte ik normaal Whey Perfection, alleen deze maand geen geld voor vanwege kosten met de scooter.. Maar oktober bestel ik weer mooi die whey met creatine. Die combo lijkt me wel goed!

Terug
Naar boven