XXL Nutrition

Stats en Toekomst!

Anoniem_1989_9

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
58
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Stats:

1.78
61.3 Kilo
8-9 % BF

Mood:

Bulking op 3000+ Kcal

Overige Stats:

DL --> 6 * 70 Kilo
BP --> 7 * 50 Kilo
Squat --> 7 * 65 Kilo

Zien jullie een goede toekomst in met deze stats? Of kan ik geen BB worden? Of wel een aanzet tot.. hoeft geen prof te zijn! Maar minstens 120 Kilo DL en 100 kilo Squat en 80 Kilo BP

Wat open je nu nog een topic???

anyhow, nog is :o
ecto + rippetoe + >3500kcal= succes!

Natuurlijk man. Bodybuilding draait ook minder om gewichten dan bijv powerlifting he. Jij moet je wat minder zorgen maken over eten en training en gewoon de tijd zijn werk laten doen.

Een jaar geleden woog ik zelf amper 70kg en was ik aan het squatten met 50kg.

hoe weet jij dat er 500 cals boven op moet.
Je moet niet op de kop toe zoveel kcal eten, dat is het hele ding van > Het moet gewoon veel zijn!

Ik had namenlijk hetzelfde gewicht zo'n jaar terug als de beste Spanksta hier, en ik heb geleerd dat je:
- bulken (en nee het hoeft allemaal geen good quality food te zijn)
dus melk, pindakaas, melk, kippewit, melk, brinta, eiwitshakeske (niet noodzakelijk)
oowja en melk niet vergeten natuurlijk:rolleyes:

-basic schema, ja je krijgt mss de indruk dat je niet hebt getrained, omdat je niet de brute pomp hebt

Maar na een jaar zie je echt wel een degelijk verschil.

Stats:
Zien jullie een goede toekomst in met deze stats? Of kan ik geen BB worden? Of wel een aanzet tot.. hoeft geen prof te zijn! Maar minstens 120 Kilo DL en 100 kilo Squat en 80 Kilo BP

Als je gewoon Rippetoe gaat volgen en veel eet haal je dit makkelijk binnen 6 maanden ;)

EPK ook begonnen met Rippetoe? Welk schema?

Helaas niet, was ik daar maar mee begonnen.

Eerst een periode lopen kloten met een schema wat jij nu hebt (IK vind het waardeloos, voor mij werkt het niet), nu sinds de zomer een degelijk schema.

Lage stats zijn meestal geen indicatie van extreem talent. Sommige beginners met talent worden extreem veel sneller. Voor de rest van ons moeten we gewoon stug doorwerken. En daarnaast, hoe lager je stats hoe meer ruimte er is voor vooruitgang :)

Gewoon doorgaan dus.

Lage stats zijn meestal geen indicatie van extreem talent. Sommige beginners met talent worden extreem veel sneller. Voor de rest van ons moeten we gewoon stug doorwerken. En daarnaast, hoe lager je stats hoe meer ruimte er is voor vooruitgang :)

Gewoon doorgaan dus.

kunnen mensen met dunne polsjes/enkels eigenlijk wel grote gewichten verplaatsen? lijkt mij niet zo gezond

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben sterker in mijn polzen als jij denkt! Kheb een tijd in de truckwash gestaan toen ik was gestopt met sgool en werk er nu saterdags nog.. Ik denk dat de meeste van jullie dat ook nog zwaar vinden om een paar uur lang met een bezem boven je macht te werken en met een hogedrukspuit van meer als 150 bar in je klouwen te staan!

• Topic Starter Topic Starter

Gewoon doorgaan dus.

Ik weg dus maar 61, betekent dus wel dat ik al dik mijn eigen gewicht deadlift! Hetzelfde als iemand die 100 Kilo weegt en 120 Kilo Deadlift.. Ik ben maar een klein mannetje!

Ik raad je ook aan om Rippetoe te doen, dan schieten die gewichten zo de hoogte in :)

Doe je ripettoe met een paar extra oefeningen erbij.
En jah dat kan prima

Wordt je daar niet ontiegelijk lui van? meestal duren die sessies maar 30 minuten ofzo

Nee daar wordt je niet lui van :p
En als je correct opwarmt doe je er trouwens veel langer over dan 30 minuten.

En verder moet je helemaal geen oefeningen erbij gaan doen want dan ga je niet vooruit komen. Na enkele weken worden er 2 sets assistance (dips/chins) gedaan en verder nog een paar sets abs per training maar meer niet.

Je kan er prima andere oefeningen er bij toe passen.
Leg eens uit waarom dat niet zou kunnen?

Ripettoe=voor luie donders

Waarom staat dit trouwens onder blessure-preventie en herstel ?

Terug
Naar boven