AndroidHealthClinic

Stats en Toekomst!

Omdat gans de routine steunt op het feit dat je als beginner met nog relatief lage gewichten in het begin zeer snel kan herstellen. Als je dan nog allerlei oefeningen er bij gaat doen voor borst, armen, rug en weet ik wat, herstel je niet snel genoeg meer om elke training gewicht bij je compounds toe te kunnen voegen.

Voor Spanksta: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224 (Rippetoe guide)

Dit vond ik ook wel leuk om te lezen: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=980484

Oke duidelijk ++
Voor mij iig geen ripettoe. Te weinig volume met hoog intensiteit.
Voor mij geld het als onderhoud

Het is idd bewezen dat het werkt.
Maar voor mij persoonlijk stelt het niet veel voor.
Voor een beginnen mischien wel

Je kan er prima andere oefeningen er bij toe passen.
Leg eens uit waarom dat niet zou kunnen?

Ripettoe=voor luie donders

Neen hoor, het wil niet zeggen dat je maar een 45 tal minuten traint dat je een luie donder bent. Het is nog altijd de bedoeling om vooruitgang te maken, en dat kan nu eenmaal het beste met korte en krachtige trainingen met compounds. Als je een korte en krachtige training doet met volle intensiteit ben je fysiek harder bezig dan iemand die een rustig aan hoog volume programma doet van anderhalf uur.
Daarbij kan zo'n programma, met enkele aanpassingen, ook van nut zijn voor de al gevorderde.

Neen hoor, het wil niet zeggen dat je maar een 45 tal minuten traint dat je een luie donder bent. Het is nog altijd de bedoeling om vooruitgang te maken, en dat kan nu eenmaal het beste met korte en krachtige trainingen met compounds. Als je een korte en krachtige training doet met volle intensiteit ben je fysiek harder bezig dan iemand die een rustig aan hoog volume programma doet van anderhalf uur.
Daarbij kan zo'n programma, met enkele aanpassingen, ook van nut zijn voor de al gevorderde.

Maar zo train ik ook niet, rustig aan. Ik zorg altijd dat ik maxout 8 oefeningen met hoog intensiteit en volume binnen 5 kwartier klaar heb zodat ik van alle kanten
op zo veel mogelijk manieren goed geprikkeld word.

Ik doe over een rippetoe training trouwens wel een uurtje.

Opwarmen en squats nemen bij mij al zo een half uur in beslag.

• Topic Starter Topic Starter
ben ook aan het overwegen rippetoe te doen!

ben ook aan het overwegen rippetoe te doen!

Ik zou het gewoon doen. Je pakt er kracht en massa mee.

Het heeft nu toch geen nut om bepaalde spieren meer aan te pakken dan andere want je hebt nog amper massa.

Maar goed, eigenwijs is bijna iedereen he, je zal zelf moeten bepalen wat je doet. Als je het programma gaat doen zou ik ook niks aanpassen. Als meer beter was had Rippetoe dat wel in zijn programma gezet.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat gans de routine steunt op het feit dat je als beginner met nog relatief lage gewichten in het begin zeer snel kan herstellen. Als je dan nog allerlei oefeningen er bij gaat doen voor borst, armen, rug en weet ik wat, herstel je niet snel genoeg meer om elke training gewicht bij je compounds toe te kunnen voegen.

Voor Spanksta: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224 (Rippetoe guide)

Dit vond ik ook wel leuk om te lezen: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=980484

Respect en KarmaPuntje voor je help

Maar zo train ik ook niet, rustig aan. Ik zorg altijd dat ik maxout 8 oefeningen met hoog intensiteit en volume binnen 5 kwartier klaar heb zodat ik van alle kanten
op zo veel mogelijk manieren goed geprikkeld word.

Je hebt totaal geen verstand van trainen en brabbelt alleen maar onzin uit luppie.

Je hebt totaal geen verstand van trainen en brabbelt alleen maar onzin uit luppie.

Net als jou dus. blablabla. Jij hebt nog geen gram massa gegaind wat wil je nou jij voetbalt alleen maar
Ik kan er ook niets aan doen dat ik meer massa win met minder gewicht dan jou

Laatst bewerkt door een moderator:
Net als jou dus. blablabla. Jij hebt nog geen gram massa gegaind wat wil je nou jij voetbalt alleen maar
Ik kan er ook niets aan doen dat ik meer massa win met minder gewicht dan jou

Hahahahaha voetbal? meer massa winnen als mij? Quit the bullshit luppie!
1. Lul niet luppie ik heb in 2,5 jaar 30kg gegaint.
2. Ik voetbal niet.
3. Haha waaruit kun jij bevestigen meer massa te winnen met minder gewicht dan mij?

Je praat toch ook gewoon poep? Roidrage?

Ik wil foto's van jou zien.
En ik heb 30kg vvm gewonnen niet jij en ik heb foto's om dat te bevestigen

Hou die e-penis maar in jullie broek ;)

Terug
Naar boven