MuscleMeat

staying at happy level

pinookio

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
67kg
ik fitness nu 7maand en heb min of meer mijn
persoonlijk doel bereikt.ik ben van 72kg naar 67kg gegaan en heb heelwat spiermassa bijgekregen.(buikje weggetraint) alsik zo blijf verder trainen
2x per week +-1u ( alleen gewichten geen cardio)
word ik uit mijn visie bekeken te breed.hoewel ik echt hou van afzien in de gym...alleen mijn armen mogen nog wat extra gebruiken...
nu zou ik graag op dit "level" blijven, maar weet uit
ondervinding alsik stop met fitness of minderen terug zal aankomen
in vet.. hoe kan ik dit nu het best onderhouden.
mvg

Laatst bewerkt:
Door blijven trainen. Je word echt niet TE breed of TE gespierd van alleen sporten. Daar is wel wat meer voor nodig

Heel simpel, eet op onderhoud als je niet groter wil worden dat dat je al bent. Je zal in loop der jaren wat massa aankomen maar dat is nihiel. Kracht daar in tegen zal wel gewoon omhoog gaan.

Te breed na 7 maanden trainen, you serious?:o

67 KG bij 1m78 en bang zijn dat je te breed wordt? Maar goed, breed worden doe je vooral met eten, dus gewoon niet op een KCal overschot gaan zitten.

67 kg, te breed?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben een surfer en kan bulky muscles echt missen..
vandaar dus.. ik zou graag op dit level blijve hangen
ik heb de voorbije maande 2 a 3 x per week armen rug en schouders getraind.. hoeveel moet ik nu trainen voor het behouden van mijn spieren en niet bulky te worden?
is 1 x per week volledige workout met gewichten en 2 cardio workouts genoeg? of is 1 x per week met gewichten te weinig en ga ik massa verliezen of nogaltijd bijkweken?

hoe hard je ook traint als je niet voldoende eet kan je nooit blijven groeien

dus gewoon de kcal beperken zodat je niet zwaarder kunt worden als je tevreden bent

Ik ben een surfer en kan bulky muscles echt missen..
vandaar dus.. ik zou graag op dit level blijve hangen
ik heb de voorbije maande 2 a 3 x per week armen rug en schouders getraind.. hoeveel moet ik nu trainen voor het behouden van mijn spieren en niet bulky te worden?
is 1 x per week volledige workout met gewichten en 2 cardio workouts genoeg? of is 1 x per week met gewichten te weinig en ga ik massa verliezen of nogaltijd bijkweken?

Heb echt het gevoel dat dit een trollpost is, maar mocht het niet zo zijn:

Ik zie zoveel van die beachboy surfers met deftige massa, kan me niet inbeelden dat dit je zou beperken in je surfen als je ook voldoende training doet voor lenigheid oa.
Lijkt me al absurd dat je niet eens je benen traint. Schakel over naar full-body workouts ipv split en hef zwaar met lage reps ipv hoge reps (zal je veel minder snel massa van krijgen, en sneller kracht).

Alleen in België :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de comments!

Terug
Naar boven