AndroidHealthClinic

Steeds hoger doseren voor resultaat, of volstaat minder na periode van rust?

• Topic Starter Topic Starter
uit eigen ervaring kan ik bijdragen dat ik met (ongeveer) dezelfde doseringen mijn laatste paar kuren in mijn huidige kuur nog steeds zeer goede resultaten behaal.. ik heb ook zo lang mogelijk met minimale doseringen gekuurd in het begin (ook al wist ik toen niet echt goed waar ik mee bezig was en was mijn resultaat, op mijn eerste kuur na dan, niet altijd even geweldig ;)) mijn vorige en huidige kuur zijn ongeveer gelijk, maar na mijn lichaam beter te leren kennen, een hoop nieuwe kennis en VEEL betere voeding is mijn resultaat nu beduidend beter.. ik probeer dan ook zoveel mogelijk uit dit 'niveau' van kuren te halen voordat ik weer een stap omhoog doe.. ik stel deze vraag meer om een idee te krijgen van het vooruitzicht op langere termijn.. :D en als ik testo zo af en toe hoor praten krijgen mijn benen het nog zwaar qua prikwerk in de toekomst ;)

Of je stopt gewoon,bro.... :D

• Topic Starter Topic Starter
lol.. ben je gek ofzo.. ik ben nog maar net begonnen man :D

Wéér een junkie erbij.......waar gaat deze wereld toch heen? :p

Elmo zei:
Bij elke constante dosering AAS/HGH etc hoort een genetisch bepaald plafond. Om daarboven te komen zul je op een gegeven moment (na een rustperiode) de dosering moeten verhogen.

dus bij elke dosering zit een genetisch bepaald plafond, dus stel je kuurt een paar keer per jaar en doet dit jaar in jaar uit en op den duur zit je bijvoorbeeld op 3 gram test en je bereikt hiermee een genetisch bepaald plafond, je weegt dan: laten we zeggen 130 kilo en je moet de dosis weer verhogen. had je dan bijvoorbeeld niet hetzelfde kunnen bereiken als je meteen met die 3 gram test had begonnen in plaats van steeds iets zwaarder te gaan kuren.

Ja , maar waarom zou je dat doen. Als het dus in het begin met lagere doseringen kan.

In navolging van het succevolle Amerikaanse lifestyle boek 'Een Leven Lang Fit' werken testo en ik inmiddels aan 'Een Leven Lang Steroiden' :D

Met als subtitel:
'Verantwoord doorspuiten; prettig, boeiend en fijn'

@Eclipse:
M'n doel is in de loop van de jaren veranderd. Ik heb m'n huur-straks hypotheek op een leuk huisje, het leven gaat door, maar weloverwogen en verstandig...op mijn manier.

:bow: :clap: :thumbs:

Beter kan ik het niet verwoorden. Jij hebt 'em door bro, it's not all about the scales and intakes.

IKKE zei:
Ja , maar waarom zou je dat doen. Als het dus in het begin met lagere doseringen kan.
omdat mischien als je gelijk zo hoog doseert hetzelfde eruit ziet als wanneer je er jaren over zou doen en ook op den duuur op die 3 gram uitkomt

DBC01 zei:
In navolging van het succevolle Amerikaanse lifestyle boek 'Een Leven Lang Fit' werken testo en ik inmiddels aan 'Een Leven Lang Steroiden' :D

Met als subtitel:
'Verantwoord doorspuiten; prettig, boeiend en fijn'

@Eclipse:

:bow: :clap: :thumbs:

Beter kan ik het niet verwoorden. Jij hebt 'em door bro, it's not all about the scales and intakes.

:haha: die is van mij!! ;) (citaat) :p

Maar wat naief van sommige om te denken dat meer altijd beter is...Ik ondervind nu zelf dat ik hoog moet gaan met doseren voor een paar kilootjes winst, alleen omdat ik vroeger (op jonge leeftijd) zo nodig moest en zou gebruiken. Op aanraden van m'n "trainer/supplier" ging er vanaf m'n zestiende al test/deca/primo/dianabol etc in.
Wat ik wil zeggen: bouw het rustig en zorgvuldig op, luister naar de ervaring van anderen en naar die van je eigen lichaam, maar doe geen domme dingen!

De gemiddelde man van 176cm met gemiddelde genen, heeft een genetisch plafond van plusminus een droge 88kg spiermassa...met lichte kuren kan dit gemakkelijk behaald worden (mits training en voeding op orde zijn)...als je daarna stopt met kuren (na een goede nakuur)...kun je dit gewicht vasthouden indien de voeding op orde is en men traint zoals een natural..(lees:geen overtraining).
Om meer en meer boven je genetisch plafond te geraken zal je dusdanig de doseringen moeten opvoeren tot het gewenste resultaat bereikt is...als je dan stopt met kuren,val je redelijk snel terug naar je genetische max...zelfs indien je een perfecte nakuur uitvoert en traint zoals een natural.
Het is eigenlijk simpel...zoals Elmo al gezegd heeft...je lichaamseigen productie kan al die kilo's boven je gen max niet vasthouden...je mag doen wat je wilt,het is gewoon niet mogelijk.

Terug
Naar boven