AndroidHealthClinic

steken in mn nek

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
ik wordt helemaal gek het schiet me steeds in de rechterkant van mn nek ik kan hem wel gewoon bewegen enzo maar af en toe als ik tijdje heb gezeten en ik beweeg mn nek omg wat een steek lijkt net alsof er dan een spier beknelt zit ofzo
kan iemand mij vertellen wat het is ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
bij deze beweging alleen rechts?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dus bij C3-4 op de picca:(

Ik ken het. Op 24 Dec. 2008, vlak voor kerst dus, schoot het mij ook in de nek. Straalde uit richting schouder. Ook één kant van de nek. Spijt me zeer maar ik heb er persoonlijk zeker een maand last van gehad, 's nachts niet lekker slapen door pijn bij liggen in het begin, etc.. Sterkte man!

Heb 't al een half jaar, fysio helpt niks (ben al bij 3 verschillende geweest) ben van plan om binnenkort foto's te laten maken, mocht er iets op te zien zijn

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken het. Op 24 Dec. 2008, vlak voor kerst dus, schoot het mij ook in de nek. Straalde uit richting schouder. Ook één kant van de nek. Spijt me zeer maar ik heb er persoonlijk zeker een maand last van gehad, 's nachts niet lekker slapen door pijn bij liggen in het begin, etc.. Sterkte man!
ojee dat klinkt niet echt hoopgevend :roflol: maarja toch bedankt mischien eens een ander kussen nemen ofzow
Heb 't al een half jaar, fysio helpt niks (ben al bij 3 verschillende geweest) ben van plan om binnenkort foto's te laten maken, mocht er iets op te zien zijn
oh wat kloten man ik heb er last van zins ik zwaarder ben gaan deadliften mischien dat het daar iets mee te maken heeft, maar dat jij er al een half jaar meeloopt is wel erg kloten gek beter laat je inderdaad ff fotos maken ;)

ojee dat klinkt niet echt hoopgevend :roflol: maarja toch bedankt mischien eens een ander kussen nemen ofzow

Ik heb er mee doorgelopen. Als je naar een fysio gaat is het misschien veel eerder over. Na een weekje, begin Jan. dus, had ik in principe vooral nog pijn met liggen. En dan ook echt vervelende pijn, van zijkant nek tot schouder. Bah, als ik er aan terug denk.
Maar in principe is het niet zo erg als een gekneusde rib denk ik :p.

Terug
Naar boven