stekkke
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Bij benen kan ik alleen met barbell trainen want dat train ik niet in de gym omdat ze daar geen squat rack hebben, dus leg press, extension of curl kan al niet.
Mijn benen schema is dit:
squat
romanian deadlift
front squat
seated en standing calf raise
lunges zou ik er idd nog bij kunnen doen, was ook al aan het twijfelen om het te doen (zie eerdere post)
En waarom geen reverse flys? Dat is zowat mijn enige oefening voor achterkant schouders.
Deadlift als eerste? Ik ga zelfs eerst nog BOR doen in het vervolg en dan pas deadlift. Als ik eerst zwaar deadlift heb ik geen energie meer voor mijn andere oefeningen. Dumbbell rows ga ik er wel nog bij zetten.
Mijn benen schema is dit:
squat
romanian deadlift
front squat
seated en standing calf raise
lunges zou ik er idd nog bij kunnen doen, was ook al aan het twijfelen om het te doen (zie eerdere post)
En waarom geen reverse flys? Dat is zowat mijn enige oefening voor achterkant schouders.
Deadlift als eerste? Ik ga zelfs eerst nog BOR doen in het vervolg en dan pas deadlift. Als ik eerst zwaar deadlift heb ik geen energie meer voor mijn andere oefeningen. Dumbbell rows ga ik er wel nog bij zetten.

hopelijk komt het er deze week van, anders zal ik ze in mijn gym moeten trainen en daar kan ik niet squatten :/