XXL Nutrition

Stel, je hebt borsthaar....

Peiling Peiling Stel, je heb borsthaar...

• eraf met die zooi, want...(motivatie)

Stemmen: 139 64,4%
  • erop laten zitten, want...(motivatie)

Stemmen: 77 35,6%

• Totaal stemmers
    216
zolang het geen 'ape like' proporties aanneemt moet je het gewoon laten staan imo :)

Dit vind wel mooi btw
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ditte.......is scary:eek: ...maar wel creatief:D
furry_neckline.jpg

Er af die zooi, anders moet je 't kamme :(

eraf, metroseksueel, tijden veranderen chicks love it, mn tats ogen beter ook.oksels en pik ook geschoren dus wrom borst niet.

Ik laat het gewoon staan,heb ook een normale hoeveelheid denk ik maar no way dat ik het ooit afdoe. Vrouwen moeten het er maar bijnemen en als ze zeuren...ja dan zeuren ze maar :)

Chickies diggen geen borsthaar, eraf dus, vind het zelf ook niet mooi staan, enige wat ik niet scheer zijn mijn benen.

• Like
Waarderingen: CoD
Ik laat het gewoon staan,heb ook een normale hoeveelheid denk ik maar no way dat ik het ooit afdoe. Vrouwen moeten het er maar bijnemen en als ze zeuren...ja dan zeuren ze maar :)

:thumbup: :exactly:
Vind het verkeert om het voor een ander te doen (watjus!). Als je het er al af zou willen halen moet je het doen omdat je het zelf niets vind. Tenminste qua borsthaar:D

erop want ik ben te lui om het te scheren

Op mn 17 me zelf begaait met hars strips.
Af te raden.

Ook geprobeerd te scheren maar binnen 3 weken was het terug.

Helaas dan maar een aap.

hahah hoor die ''echte mannen'' zoals Tjok dan.
Jullie hebben allemaal 10 haartjes op je borst en de rest van je lichaam. Als je echt een man bent en echt wat haar op je lichaam hebt praat je anders.

Zo ging het ook toen je geen baardje had, je kon niet wachten totdat je een degelijke baard kon laten staan. Daar keek je ook zo naar uit maar toen het echt begon te groeien en je je dagelijks moest scheren wilde je er maar al te graag vanaf na een tijdje.

Heb geen borsthaar.

Moest ik het binnen beperkte maten hebben zal ik het laten staan.

moest het echt een gortig matje worden eraf dan.

jullie zijn wel grappig.. lijkt net of ik stiekem mag meeluisteren in de mannenkleedkamer.. hmm..
maaruh, mijn mening; als je lekker bent ben je lekker, met of zonder borsthaar.. als je niet lekker bent wordt dat je dat heus niet als je je borsthaar eraf haalt.. snapje???

Echte mannen scheren enkel hun kop kaal.

lekker laten zitten!

• Topic Starter Topic Starter
dit gaat niet goed :D

115 tegen 68 in het nadeel van borsthaar.

lekker erop laten zitten...dan voel ik me meer man :wl:

jullie zijn wel grappig.. lijkt net of ik stiekem mag meeluisteren in de mannenkleedkamer.. hmm..
maaruh, mijn mening; als je lekker bent ben je lekker, met of zonder borsthaar.. als je niet lekker bent wordt dat je dat heus niet als je je borsthaar eraf haalt.. snapje???

dank je wel meid. Werd eens tijd dat we een gebiaste mening te horen kregen ;)

Dan raad ik je aan eens bij coïtus en relatiehulp te gaan kijken,ook de moeite als vrouw denk ik ;)

helaas begint het bij mij al flink te groeien. vind dit wel jong (16 jaar).
en heb er tot nu toe geen profijt van (daar begin ik als eerste te zweten in de gym)

als het te veel word ga ik het denk niet laten staan, of wel ligt er maar net aan of ik het wel scheren. zou het eerder laten harsendan

Heb aardig wat haar...tot op het schouder:rolleyes: maar geen zin om het altijd te scheren.
Vind het wel best zo...m'n kul scheer ik daarintegen dan wel weer:D

Terug
Naar boven