XXL Nutrition

Stel je wordt ziek tijdens een kuur ??

peuters

Cool Novice
Waardering
0
Hoi iedereen ,

Ik ben ondertussen al ff bezig met mijn winstrol only kuur , en het begint al lekker te werken . Maar van de week voelde ik mij precies wat ziek. Nu is mijn vraag , wat moet je doen met je kuur indien je ziek word ?

stoppen met de kuur ?
verder innemen ?

groetjes

Als je niet genoeg eiwitten neemt kan dat ook een oorzaak zijn van het ziek worden..

Als je ziek bent door andere redenen, zou ik het laten beoordelen door de mate van ziek zijn.. Doorgaan zou ik in de meeste gevallen doen.

In elk geval doorgaan met de kuur zou ik zeggen.

ik zou ook doorgaan, heb het in verleden wel gehad dat ik heb afgebroken, maar dat doe ik als het even kan niet meer.....
Alles op alles zetten om de kuur tot een goed einde te brengen.....

• Topic Starter Topic Starter
Thnx !

Heb t ook s gehad, ben gewoon doorgegaan met kuren en heb mn vitamines omhoog gegooid en ben flink gaan stomen met pepermuntolie.

Was dr in 3 dgn grotendeels vanaf.

Leviathan zei:
Heb t ook s gehad, ben gewoon doorgegaan met kuren en heb mn vitamines omhoog gegooid en ben flink gaan stomen met pepermuntolie.

Was dr in 3 dgn grotendeels vanaf.
idd gewoon doorgaan! :D

jep, heb tijdens mijn laatste kuur een salmonella opgedaan. gewoon lekker doorgedaan en ik was na een paar dagen al hersteld.

Doorgaan biatch !!!
Niet klagen maar dragen, jij wou toch graag een spuitje :D

peuters zei:
Hoi iedereen ,

Ik ben ondertussen al ff bezig met mijn winstrol only kuur , en het begint al lekker te werken . Maar van de week voelde ik mij precies wat ziek. Nu is mijn vraag , wat moet je doen met je kuur indien je ziek word ?

stoppen met de kuur ?
verder innemen ?

groetjes
Kwestie van hoe ziek je wordt.
Het zal dan afwegen zijn of je erdoor kan komen, en er vanaf komt met een weekje of 2 wat minder goed voelen. Een verkoudheid is geen reden om te stoppen, een griep, imo, altijd.
In dat laatste geval moet je ook licht nakuren.

Eigenlijk het beste om je te laten vaccineren alvorens een kuur te beginnen rond herfst/winterperiode. Bespaard een hoop ellende.

Big_T zei:
Kwestie van hoe ziek je wordt.
Het zal dan afwegen zijn of je erdoor kan komen, en er vanaf komt met een weekje of 2 wat minder goed voelen. Een verkoudheid is geen reden om te stoppen, een griep, imo, altijd.
In dat laatste geval moet je ook licht nakuren.

Eigenlijk het beste om je te laten vaccineren alvorens een kuur te beginnen rond herfst/winterperiode. Bespaard een hoop ellende.
Ben ik deels met je eens maar een keer ziek zijn kan ook geen kwaad lekker wat weerstand opbouwen inplaats van een griepje in gespoten krijgen :D

Terug
Naar boven