AndroidHealthClinic

Sterioden voor Powerlifters

Unregistered

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Ik lees heel veel over sterioden, maar het lijkt wel of alleen bodybuilders ze gebruiken, en dat ze alleen de spiermassa vergroten.

Is het nodig, om als je een powerlifter bent sterioden te gebruiken? En gebruiken heel veel powerlifters het? Zijn sterioden nodig om het maximale uit je kracht te halen?

Ik ben zelf geen powerlifter, he is alleen maar een vraagje, omdat ik er geintereseerd in ben. Thanks voor iedereen die replyed

Het is niet nodig voor een powerlifter om te gebruiken, net zo dat het niet nodig is voor een Bodybuilder...

Door goeie training en rust kan je toch redelijke gewichten halen. SQ 300kg DL 300kg en BP 200kg is wel te halen natural.. kom je daarboven kan ik je garanderen dat je gebruiken moet..

Dus kijk maar in de lijsten, iedereen die erboven zit heeft gebruikt.. gegarandeerd!

Sterioden kunnen je CZS stimuleren en daardoor meer kracht veroorzaken! spiermassa veroorzaakt tuurlijk ook meer kracht.

Je bedoelt steroiden. Ik weet wel zeker dat ook powerlifters AS gebruiken.

Steroiden vergroten natuurlijk ook enorm de kracht want daardoor krijg je ook meer spiermassa. Het is wel een beetje afhankelijk van wat je gebruikt.

En of het nodig is om te gebruiken ligt helemaal aan jezelf, maar als je de top wilt bereiken zul je wel moeten gebruiken en natuurlijk moet je aanleg hebben.

Champ zei:
Het is niet nodig voor een powerlifter om te gebruiken, net zo dat het niet nodig is voor een Bodybuilder...

Door goeie training en rust kan je toch redelijke gewichten halen. SQ 300kg DL 300kg en BP 200kg is wel te halen natural.. kom je daarboven kan ik je garanderen dat je gebruiken moet..

Dus kijk maar in de lijsten, iedereen die erboven zit heeft gebruikt.. gegarandeerd!

Sterioden kunnen je CZS stimuleren en daardoor meer kracht veroorzaken! spiermassa veroorzaakt tuurlijk ook meer kracht.

als ik dat kan halen ben ik blij :D

Met je juiste aanleg moet je dat kunnen bereiken in 10 jaar :p

Ik denk dat vooral Masteron, Halotestin etc. worden gebruikt bij powerlifters omdat ze enorme kracht-toenames geven.
correct me if i'm wrong champ.

Jep, halo is wel populair om te gebruiken tijdens een wedstrijd.

Masteron wordt niet meer gemaakt, helaas ook niet generiek :(

anavar ook wel, omdat dit de enige roid is die zo goed werkt voor de creatine/ATP .

De andere oralen natuurlijk ook en tren

Denk niet dat roids zo belangrijk zijn voor Plers, tenzij ze idd op hoog niveau gaan.

Champ ik zal uw ongelijk bewijzen, wedden dat ik ooit dee resultaten naturel haal! Dat wil dus zeggen dat ik nu mag denken om te beginnen gebruiken wil ik nog verbeteren? niets van!

Steroiden zijn nooit nodig, maar kunnen je wel helpen sneller je doel te behalen, tenminste wanneer je ze correct gebruikt.

B.B.Junkie zei:
Steroiden zijn nooit nodig, maar kunnen je wel helpen sneller je doel te behalen, tenminste wanneer je ze correct gebruikt.
Maar in de pro bb wereld heb je ze toch nodig... of je nu wil of niet.

I know maar daar kies je ook voor als je in de top wil mee draaien

Ik doelde ook eigenlijk meer op de recreatieve sporter.

Dan is het idd niet nodig, daarom staat deze sectie onder "F&BB competitie" :)

Champ,

Er wordt nog masteron gemaakt (Australische).
De naam van het lab weet ik jammer genoeg niet, maar ben wel 100% zeker dat er echte is, maar hij is wel enorm duurrrrr... :(

worden er ook vlak voor de wedstrijd cheque drops ofzo gebruikt voor meer agressie/kracht?

Munk de dag dat jij dat natural haalt zal de dag zijn dat ik niet meer geloof dat jij natural bent ;) LOL

Er is bij mijn weten niet 1 wedstrijd powerlifter in Nederland die niet geroken heeft aan anabolica.. of ze nodig zijn voor een powerlifter.. nee, maar of je dan ooit zult mee draaien in de nederlandse top... laat staan internationaal dat betwijfel ik zeer..

Om on-topic te blijven. Ik weet dat Dianabol en Testosteron gebruik normaal is. Ook ken ik gevallen die groeihormonen hebben gebruikt.

Weet dat bv akpuxuh veel wordt gebruikt door powerlifters uit oost europa. Dit omdat je van apu geen supermassa toename hebt zoals met andere dbols maar wel een goeie krachttoename.

Terug
Naar boven