Fitness Seller

[STERKE MAAG REQUIRED] slangenbeetfoto's

Gadverrrrrdamme! Maar ik heb mijn rijst binnengehouden :D

GATVER GATVER

ik hoop nooit een slang tegen te komen
VERSCHRIKKELIJK!!

dan verminkt voor het leven issie aangevallen door een reuze slang ofzo? :S aardig wondje...

omg...dit is wel heel erg. Ik zie het weleens bij animal planet etc. Dat is erg..maar dit is erger..bleh

woaaaw VET! Niet datie gebeten is natuurlijk, maar dattie het zo heeft gefotografeerd (laten fotograferen dan...).
Zieke wonden. Meesterlijk in elkaar geknoopt voor zover ik kennis heb van die tak van de geneeskunde. Mann, wat zal die gast een pijn hebben gehad. En hij kan zn hand weer helemaal gebruiken.... K denk dattie nog niet zo lang geleden zou zijn geamputeerd.....

Smerig vind ik het niet. Eerder bijzonder interessant om te bekijken. Dat die arm zo open ligt komt eerder door het weghalen van het dooie materiaal door de chirurgen dan dat die slang alles heeft open gereten...

En fantastsich om te lezen dat ie na 22 maanden zijn arm weer volledig kan gebruiken.

Zijn arm is 30 dagen lang open geweest!:eek:

Maargoed, na 12 operaties en $700.000 verder kan hij zijn hand weer goed gebruiken.:banana:

mooi opgelapt die boel

Jezus, wat een reconstructie!

jammer dat er niet wat informatie over de slang in staat, en hoe het was gebeurd etc.

fascinerend om te zien vind ik, absoluut toch niks vies aan.

Nee, niet vies idd - maar die gast mag op zich wel eens gaan trainen.

• Topic Starter Topic Starter
wat zou er gebeuren als je er direct igf of test inspuit? :S

Of als je er maden ingooit en het dan weer dicht naait.

eten dode huid op
moet je daarna wel weer eruit halen
gebeurt echt tegenwoordig
gesteriliseerde maden die worden in wonden dergelijk gegooid
en eten het rotte vlees op

Zoek daar even plaatjes van op en post die hier please.

BadMF zei:
jammer dat er niet wat informatie over de slang in staat, en hoe het was gebeurd etc.

Idd en vooral hoe die slang die beet heeft gemaakt, ik bedoel je verwacht toch een klein wondje dan toch??

Terug
Naar boven