- Waardering
- 7.025
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou wel een keer mee willen doen maar hoe weet ik of ik geschikt ben? Het zou wel erg zijn als je daar komt en bijvoorbeeld nog geen 70kg stone omhoog zou krijgen. Dus zou je mee kunnen doen als je bijvoorbeeld een PR heb met 110kg bench 170 deadlift, en 180 squat? En wat voor een kleding moet je eigelijk dragen?
ik zou eerst eens wat c wedstrijdjes proberen voordat je junior doet.... maar als je volgend jaar 24 bent mag je niet meer meedoen aan junior... dus eigelijk ben je te laat om het hard te zeggen
Ik zal er morgen zijn om foto's te maken.
Dus deelnemers: Voor elk onderdeel wel je haren kammen als je een beetje netjes op de foto wilt!
CU morgen!![]()
Prima, ik ga me vanavond niet scheren, zodat ik er extra mannelijk uitzie!
Prima, ik ga me vanavond niet scheren, zodat ik er extra mannelijk uitzie!

Ook een 100+ kg overhead als ik me niet vergis.
. Totaal een tijd van 36 seconden. Had eigenlijk iets sneller gewild, maar ach. De persoon boven mij had een tijd van 31 seconden, die had ik toch niet gehaald, dus zo erg was het niet. Wel aardig kapot gegaan hier. Ik gok een 6e tijd op dit onderdeel.Toch netjes gepresteerd Leophyte! Was het eigenlijk wel een beetje uit te houden met dat benauwde weer?