Fitness Seller

Sterkste man van Landsmeer

Bezoekers in dit topic

sumo style deadlift is onpraktisch bij t gewone deadliften maar bij bak is het zeker wel toegestaan
 
Onpraktisch???
Ik ken veel gasten die sumo style meer kunnen dan normaal..
 
de gewone deadlift is natuurlijker en beter voor je rug want je moet vrij diep tillen... mjaaa ieder zn eigen mening hierover toch?
 
Maar natuurlijk kan iedereen er een eigen mening over hebben;)
Ik voer zelf de deadlift ook gewoon uit maar na Landsmeer ga ik toch es kijken of Sumo style mij kan helpen..
 
sumo is beter voor je rug, omdat je meer met je heupen kan heffen.
 
FF een update over deze wedstrijd. Op dit moment is er een deelnemersveld van 20 man, 8 in de C-klasse en 12 in de B-klasse. Dit aantal is anderhalve week (ongeveer) al bereikt. Er hebben zich nog steeds mensen aangemeld maar iedereen die komt op een reserve lijst. Het aantal van 20 man heeft de organisatie echt 'overvallen'. De ene organisator moet zijn wedstrijd afblazen wegens een gebrek aan deelnemers, zoals Gerrit Gerrits in juli ondervond (Sterkste Man van Hardenberg). Waarschijnlijk deneken velen nog even dezec laatste wedstrijd van het seizoen mee te kunnen pikken. Anders weet ik het ook niet. Ikzelf ben die dag de hoofdscheidsrechter en zal m'n best doen, d.m.v. een superstrakke planning, om toch tussen 17.00 en 18.00 klaar te zijn. Zal niet meevallen.

De volgorde van de onderdelen is natuurlijk niet zoals die op Real Dutch Power staat. De stones komen natuurlijk niet als eerste, maar waarschijnlijk als laatste. De overige volgorde nog vast te stellen, maar waarschijnlijk wordt het:
- dead lift
- boom
- timberwalk
- medley
- stones
Maar nogmaals, staat nog niet op zeker vast!

Iemand stelde de vraag hoe dat nou zat met 1 minuut de tijd voor een deadlift. Geeft niks, als je nog nooit een wedstrijd hebt gedaan weet je dat niet. Maar je mag je straps omleggen. Ben je gereed dan krijg je een sein en gaat de tijd lopen. Lukt je lift niet dan mag je nog een keer proberen binnen die minuut.
Veel succes iedereen die mee doet.

Jan
 
hey jan super van die update... en super dat jij scheids bent zown grote als scheids altijd goed... uhmz we maken dr een mooie match van!!
 
Aha meer helderheid bedankt Jan!

Kp
 
nog ff wat helderheid over de wedstrijd

moet dr nouw wel inschrijfgeld betaald worden of niej?

greettzz
 
Dusss de westrijd is geweest ik ben 4e geeindigd wat ik super vind... was me eeerste wedstrijd dus:P
 
Was echt nice om te zien dit.. (Y)
 
was jij dr ook aanwezig dan?
 
Als toeschouwer ja :p
 
tnxzz monster deed jij nouw ook mee dan of niej?:P

mjaa die 4e plaat egt onverw8 en heb 3 onderdelen derde gestaan
 
en ff voor jan pieter gefeliciteerd jongen emt t behalen van de 1e plek:D
 
Ik was diegene met die bezopen timberwalk maar wel een deadlift pr:D

Hahaha was inderdaad te zien dat je die timberwalk nog niet zo heel veel had gedaan :roflol: Was wel duidelijk te zien dat je al flink wat kracht had. Was je eerste wedstrijd toch?
 
Back
Naar boven