XXL Nutrition

Sterkste Man van Zuid Nederland

Degenen die zich opgegeven hebben. En niet mee doen, maar te lui waren om ff de moeite nemen om zich niet af te melden. Staan genoteerd.
En het kan zijn dat ze volgend jaar merken dat het toen niet zo handig was..

Het is altijd goed om je op tijd en eventueel voor meerdere wedstrijden op te geven. Het kan altijd zijn dat door welke reden je dan ook niet mee kan doen.
Maar doe dit niet kort ervoor. Dit i.v.m. eventuele shirt sponsoren. en andere organisatorische dingen...
Als je een goede reden zoals blessure of erger een sterf geval en niet mee kan doen zal niemand er ooit wat van zeggen. Maar niet afzeggen is lui, lam, laf en zeer oncollegiaal!!!

Wat kan je het toch altijd weer lekker direct formuleren......:D

nou ik probeer niet lui, laf, lam of oncollegiaal te zijn...en ga het morgen gewoon proberen haha

pffffffffffffffff moet ik nog eerder van huis............

nah jah dan ga ik zo maar op bed haha.....

pffffffffffffffff moet ik nog eerder van huis............

nah jah dan ga ik zo maar op bed haha.....

Ik ben blij dat ik er een keer niet zo aso vroeg uit moet eigenlijk.. Maar voor mij is het dan ook ongeveer 10-15 min reizen.. met de fiets :p

Degenen die zich opgegeven hebben. En niet mee doen, maar te lui waren om ff de moeite nemen om zich niet af te melden. Staan genoteerd.

Het is altijd goed om je op tijd en eventueel voor meerdere wedstrijden op te geven. Het kan altijd zijn dat door welke reden je dan ook niet mee kan doen.
Maar doe dit niet kort ervoor. Dit i.v.m. eventuele shirt sponsoren. en andere organisatorische dingen...
Als je een goede reden zoals blessure of erger een sterf geval en niet mee kan doen zal niemand er ooit wat van zeggen. Maar niet afzeggen is lui, lam, laf en zeer oncollegiaal!!!

Hier ben ik het wel mee eens... Vorig jaar op de sterkste man van Kampen ook dat gedoe.. Een week voor de wedstrijd een hoop afmeldingen... en toen op de dag zelf kwamen er ook nog een aantal niet opdagen....

Wat mij betreft mogen diegene die zo laat of helemaal niet afmelden zonder geldige reden, best geweigerd worden.

degene die niet opdagen kan volgend jaar op een reserve lijst zetten en als er plaats is mogen ze meedoen? :) In belgie wou de NSMB ook iets organiseren in de trend van een kleine boete per wedstrijd die je niet op tijd / met geldige reden kwam opdagen.

hey peter wij gaan vandaag maar heen zijn we zeker op tijd haha
ff sslapen in de camper heerlijk
maar weet iemand ook een plek voor de camper daar in de buurt van de wedstrijd

Nou.. in de stad zelf is het niet te doen.Erg druk en geen campings oid..

in veldhoven heb je wel een camping. Je mag hem ook hier bij mij op de parkeerplek zetten en hier water pakken etc.

Oh en voor de mensen die met de auto komen.. parkeren is alleen betaald waarsch. Het dichtste bij is op het stadhuisplein (parkeerkelder).

Dan even naar de kerk lopen en dan 2 keer rechts en je zit op stratumseind.

Wat kan je het toch altijd weer lekker direct formuleren......:D

nou ik probeer niet lui, laf, lam of oncollegiaal te zijn...en ga het morgen gewoon proberen haha

Ik hoef er niet om heen te draaien toch?
En heb bovendien ook gewoon gelijk...
Vind het erg egoistisch als mensen niet afzeggen.
Als je je aan kan melden, kan je je ook afmelden. om wat voor reden dan ook...

De lijst met aanmeldingen hadden zich ook helemaal aangemeld? Denk dat sancties misschien ook wel een goed idee zijn! Zie er een paar namen bij staan die bij alle wedstrijden ingeschreven zijn geweest maar nergens aan hebben meegedaan?
Waarom geven deze mensen zich dan uberhaupt op? Maar Pega jij stond ook bij al die andere wedstrijden had je je hier ook echt alvast voor opgegeven met het oog op een sneler genezende blessure? Kan zijn dat er meer mensen zich op die manier alvast inschrijven? Dat kan ik me dan wel weer voorstellen....

Ik kom kijken samen met een maat. Altijd goed voor de motivatie :D.
Mannen die morgen mee doen: Succes!!

De lijst met aanmeldingen hadden zich ook helemaal aangemeld? Denk dat sancties misschien ook wel een goed idee zijn! Zie er een paar namen bij staan die bij alle wedstrijden ingeschreven zijn geweest maar nergens aan hebben meegedaan?
Waarom geven deze mensen zich dan uberhaupt op? Maar Pega jij stond ook bij al die andere wedstrijden had je je hier ook echt alvast voor opgegeven met het oog op een sneler genezende blessure? Kan zijn dat er meer mensen zich op die manier alvast inschrijven? Dat kan ik me dan wel weer voorstellen....

Ik had me opgegeven in het begin van het seizoen, alleen even erna kreeg ik mijn motor ongeluk. maar heb het per week aangekeken en netjes mijn wedstrijden afgezegd hoor......ik had mezelf niet opgegeven als ik die blessure al had.

ik zal me es ff klaar gaan maken voor een reis van dik 2 uur haha

Owke ik snap hem!
Succ6!
Ik zal richting Musselkanaal voor de wedstrijd daar...

1. Peter
2. Johan
3. Bas
4. Maikel
5. Mark
6. Arno
7. Matthieu (ik dus)
8. Eric
9. Ruben
10. Jeroen
11. Jurgen
12. Ben (uitgevallen)

Leuk dagje... Ik had een dik PR op de loglift.. (5 reps).. Deadlift en truckpull vielen wat tegen.. Maar verder ben ik tevreden.
Uitgebreid verslagje typ ik later wel.. ik ga nu eerst eten.

Laatst bewerkt:
Peter en Johan van harte!!!

Ruben dan iets mindere wedstrijd gehad?

zoow nice!Peter ondanks geen LB trainingen toch 1e...Johan ook klasse.

Gefeliciteerd peter :D

En Heije heeft sterkste man van Musselkanaal gewonnen!!!

Terug
Naar boven