MuscleMeat

Steroid cleanse; schoon in 5 dgn; of ben ik naïef

bigtony

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Heej, ooit hier van gehoord? Of ben ik te naïef....

Steroid Cleanse 5 Day

You CAN beat a drug test with our product. We do not PROMOTE the use of our product to beat steroid drug testing. What you do with it is your own choice.

STEROID CLEANSE is for REAL! DynamicSportsNutrition, Inc. would like to introduce you to our NEW ground breaking product called Steroid Cleanse! Steroid Cleanse has the ability to completely remove most unwanted anabolic steroids from your body in just 5 DAYS!!! This product is NOT a masking agent designed to help you beat steroid drug testing by covering up certain drugs! You can actually use our product after using just about any anabolic steroid and pass a steroid drug test! (Please do NOT use this product to purposely beat mandatory or random steroid drug tests for sports or work) You will be amazed that in only 5 days, your body will be totally rid of just about every single anabolic steroid, both pills and injectables. Anabolic steroids are very toxic drugs and when used or abused can cause some very serious side effects. Our Steroid Cleanse Product will help you to flush out just about any trace of these drugs and will help you to become free of these harmful chemicals. We offer a 100% money back guarantee on our Steroid Cleanse! If you have used steroids, they can stay in your system for up to 18 months or longer! With our Steroid Cleanse, you can help your body become healthier and possibly prevent some very harmful side effects. Furthermore, our Steroid Cleanse can help return your body back to a normal state after an extended period of use! Do your body a favor and detoxify with Steroid Cleanse!

Alleen Nandrolone; boldenone en Trenbolone kunnen ze niet aan..

Kijk ook ff hier: voorbeelden van tests:

Steroid Test Results : Pass Steroid Cleanse Test

Zou het??

Hoe wordt dit spul toegedient? Hoe zou dit middel werken? er vanuitgaande dat het werkt (zowel het vrije als gebonden AS uit je systeem te verwijderen).
Ik kan er geen bedenken...

Het lijkt me eerder een middel om ELISA testen om de tuin te leiden dan daadwerkelijk al de AS uit je systeem te verwijderen.

apart verhaal nog nooit va gehoord

hmmm raar dat veel atleten dan nog positief worden getest ;)
verder hechten vooral stoffen met lange esters zich aan/in vetcellen.hoe dit dan zou moeten werken ?? dus lijkt me fake

Dit heb ik al vorig jaar gelezen. Kwam volgens mij ook hier op DBB langs. Zelf geloof ik er niet in.

Gewoon de nieren stil leggen dmv medicatie. Schone urine van een ander persoon via catheter inbrengen en in het potje plassen..en zie daar een schone plas!

Denk je alles mee gemaakt te hebben in je leven je kan toch ook gewoon een zakje pis van iemand anders geven doen ze in inrichtingen ook.

Kukkeledeh zei:
Denk je alles mee gemaakt te hebben in je leven je kan toch ook gewoon een zakje pis van iemand anders geven doen ze in inrichtingen ook.

In de topsport mag je niet ff je zakje van thuis meenemen hoor :)

Al een tijdje geleden langsgekomen maar ik geloof er iig niet in. :)

juggernaut heeft de meest realistische kijk op het gebeuren

zo gebeurt het vaak, en al zijn er andere middelen, lijkt deze ^me het efficiëntst.

ééntje van de tijd in O sydney was een op maat gemaakt containertje in anus met netjes gepaste bedrading en een (voor het oog) onzichtbare inwerkingsstelling. :)

ontopic:van dat product moet je niets geloven

Kukkeledeh zei:

En hoe wou je dat gebruiken als men letterlijk je eikel loopt te bestuderen op 0,5 meter afstand?

ja indd als het een beetje strenge controlle is willen ze je ZIEN plassen hoor.

Terug
Naar boven