richardbody
Cool Novice
- Waardering
- 0
nico zei:je heb best kans dat zijn pw shake in de patatzaak haald![]()
Nee, niet echt. Ik weet dat patazaken bestaan maar weet niet hoe ze er uit zien en wat je daar kunt doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nico zei:je heb best kans dat zijn pw shake in de patatzaak haald![]()

richardbody zei:Nakuur: 100mg/week DECA, 80mg/dag ANDRIOL.Tijdens dit alles wederom creatine oplaadfase

Leviathan zei:Bro....je vat het woord nakuur wel erg letterlijk op![]()

richardbody zei:
Leviathan zei:Das niet zo moeilijk.....een nakuur is niets meer en minder dan het opkrikken van je eigen test productie die je tijdens de eigenlijke kuur hebt platgelegd.
Producten die je hiervoor kunt gebruiken zijn nolvadex, clomid en ook proviron wordt wel s genoemd. Ikzelf ben geen voorstander van proviron in de nakuur omdat dit een DHT gerelateerd product is, en dus ongetwijfeld een negatieve invloed zal hebben op je test productie.
Waarom een nakuur: Je wilt je lichaam na een kuur zo snel mogelijk uit de katabole fase halen, je eigen test ligt lam, dus je bent extra gevoelig voor spierafbraak, dat je dus wilt voorkomen. Je lichaam krijgt geen exogene toevoer van hormonen meer dus dat moet je opvangen.
Een nakuur kun je evt aanvullen met clenbuterol en/of tribulus/avena sativa.
dat met een nakuur hierop werd gedoeld
richardbody zei:De opmerking was geenzins bijdehand bedoelt doch oprecht!
Zelf neem ik pregniel na een kuur van grote en lengte zoals ik deze begonnen ben en ga continueren en had inderdaad geen benuldat met een nakuur hierop werd gedoeld
Leviathan zei:Ik zou ook Clomid en/of Nolva overwegen. Clomid is een goeie opstarter van de lichaamseigen test productie. Ikzelf ga beide middelen gebruiken na mn kuur in combo met clen.
En het zou mooi zijn als er vanaf nu net zo op gelijkwaardig vragen wordt gereageerd. (Zelfs al zijn het BrEeEzAh BoYz
) Want het doel van deze sectie is om mensen op verantwoorde wijze om te laten gaan met het toedienen van steroiden. En hun lichaam tegen onnodige schade te beschermen. 
Marky zei:Om even terug te komen op mensen die binnenkomen en met verhalen komen over op onverantwoorde wijze kuren of niet wetend waar ze mee bezig zijn...
In het verleden werd er hier wel hard geflamed naar die mensen omdat ze vaak niet de verreiste kennis hadden om te kuren. Ze werden afgeschilderd en zodanige opmerkingen werden geplaats wat hen weerhield om hier te komen. Met als resultaat dat ze nog steeds zo te werk gingen als daarvoor.
Ik moet zeggen dat er nu wel decent gereageerd is en in dit geval Richard nu duidelijkheid heeft wat hem van een mistap weerhoudt.En het zou mooi zijn als er vanaf nu net zo op gelijkwaardig vragen wordt gereageerd. (Zelfs al zijn het BrEeEzAh BoYz
) Want het doel van deze sectie is om mensen op verantwoorde wijze om te laten gaan met het toedienen van steroiden. En hun lichaam tegen onnodige schade te beschermen.
Als Richard hier niet was geweest had hij nu dus nagekuurd met Deca met alle gevolgen van dien. En dat geldt voor meerdere, dus ookal is de vraag nog zo krankzinnig, probeer niet te veel af te wijken mensen maar passende informatie te verschaffen.![]()

richardbody zei:
Leviathan zei:WTf is dit nu voor reactie??...Volgens mij ben jij alles behalve serieus met je vragen. Beetje O l i style
kick nog ff een topic omhoog van afgelopen zomer bro! en dan nog wel met nieuws wat wij allemaal al wel weten!flex170578 zei:Mijn mening over sustanon: As je van plan bent van het te gebruiken in een dosis van 500 mg ben je best van het in 2 injekties te zetten per week (2x250). Waarom? Wel zoals hier eerder vermeld staat sustanon heeft 4 esters, 2 snelle (prop en diprop) één middellange isocaproate en één lange decanoaat (zelfde ester as in deca). Daar de 2 snelle esters in een dosis van 30 en 60 mg in de sus zitten gaan je hormonale spiegels constant op en af als volgt: Dag 1-3 van je kuur krijg je de volle lading van de 2 kortwerkende esters om vervolgens op dag 4 zo goed as niets meer van de sus te krijgen. Wat je moet proberen as je kuurt is je testosterongehalte zo gelijk mogelijk te houden en niet dat je spiegels op en af gaan. Door 2 injekties per week te zetten zal je testo-spiegel constanter blijven.

richardbody zei:Met "cool" bedoel ik thanks voor de input. En wat beteken/staat O l i voor?

flex170578 zei:Blij voor je dat je t allemaal al weet schroefje, misschien weet richardbody die hier achter info komt vragen t nog niet, mijn antwoord was naar hem gericht trouwens en niet naar die "die het al wisten"...