MuscleMeat

steroiden

First post gelijk een hele belangrijke.

Wie ben je? Hoe lang train je? Hoe oud ben je? En beleefder nog: stel je eens netjes voor zoals beschaafde mensen dat altijd doen...

voila jordees netjes op zijn plaats :)

mag een persoon al geen vraag stellen? waarom zou hij zich moeten voorstellen? zijn stats zijn toch niet belangrijk voor die vraag. ik kan mij voorstellen dat als iemand een kuurvoorstel doet dat je dan even naar zijn stats informeert.
zeg dan gewoon dat je niet op zijn vraag kan antwoorden of schrijf niets.

voor zover ik weet is er niet zomaar een testmanier voor roids waar je als particulier naartoe kan.

gekgenoeg kan dit wel voor coke en xtc, maar voor roids is er niks.

enige methode die ik weet is het door een lab laten testen en dat kost pecunia.

skydirk zei:
mag een persoon al geen vraag stellen? waarom zou hij zich moeten voorstellen? zijn stats zijn toch niet belangrijk voor die vraag. ik kan mij voorstellen dat als iemand een kuurvoorstel doet dat je dan even naar zijn stats informeert.
Waarom zou iemand roids willen laten testen als hij van plan is ze niet te gaan gebruiken.

O ja, natuurlijk, voor die maat van 'm want die maat durft zelf niet te posten en hij heeft toch maar het beste voor met zijn maat.

skydirk zei:

zo denk ik er ook wel vaak over ,

Black Knight zei:
Waarom zou iemand roids willen laten testen als hij van plan is ze niet te gaan gebruiken.

O ja, natuurlijk, voor die maat van 'm want die maat durft zelf niet te posten en hij heeft toch maar het beste voor met zijn maat.

wat maakt dat allemaal uit eigenlijk , als ik me dan voorstel als een reus van een kerel die al 8 jaar traint is het wel goed dan ??

als iemand nu een vraag heeft zoals deze die ik eigenlijk nog lang niet zo stom vind waarom hem dan direct kelderen met stomme commentaar ??

nino zei:
heeft iemand enig idee waar je steroiden kan laten testen of je wel goeie hebt?
of is dit niet mogelijk?

je kan natuurlijk proberen er op legale wijze aan te geraken bv door een dokter die ze voorschrijft , uiteraard zijn deze artsen niet gemakkelijk te vinden maar ze bestaan . Of een apotheker die in die zaakjes handelt ...

Moved.

Little Me zei:
wat maakt dat allemaal uit eigenlijk , als ik me dan voorstel als een reus van een kerel die al 8 jaar traint is het wel goed dan ??

als iemand nu een vraag heeft zoals deze die ik eigenlijk nog lang niet zo stom vind waarom hem dan direct kelderen met stomme commentaar ??
Als ik skydirk quote heb ik het tegen hem. Wat ik doe is aangeven dat ik zijn redenatie niet logisch vind.:cool:

Edit: dat cliche is dus een veelvoorkomend voorbeeld.

Terug
Naar boven