heeft iemand enig idee waar je steroiden kan laten testen of je wel goeie hebt?
of is dit niet mogelijk?
of is dit niet mogelijk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou iemand roids willen laten testen als hij van plan is ze niet te gaan gebruiken.skydirk zei:mag een persoon al geen vraag stellen? waarom zou hij zich moeten voorstellen? zijn stats zijn toch niet belangrijk voor die vraag. ik kan mij voorstellen dat als iemand een kuurvoorstel doet dat je dan even naar zijn stats informeert.
zeg dan gewoon dat je niet op zijn vraag kan antwoorden of schrijf niets.
skydirk zei:mag een persoon al geen vraag stellen? waarom zou hij zich moeten voorstellen? zijn stats zijn toch niet belangrijk voor die vraag. ik kan mij voorstellen dat als iemand een kuurvoorstel doet dat je dan even naar zijn stats informeert.
zeg dan gewoon dat je niet op zijn vraag kan antwoorden of schrijf niets.
Black Knight zei:Waarom zou iemand roids willen laten testen als hij van plan is ze niet te gaan gebruiken.
O ja, natuurlijk, voor die maat van 'm want die maat durft zelf niet te posten en hij heeft toch maar het beste voor met zijn maat.
nino zei:heeft iemand enig idee waar je steroiden kan laten testen of je wel goeie hebt?
of is dit niet mogelijk?
Als ik skydirk quote heb ik het tegen hem. Wat ik doe is aangeven dat ik zijn redenatie niet logisch vind.Little Me zei:wat maakt dat allemaal uit eigenlijk , als ik me dan voorstel als een reus van een kerel die al 8 jaar traint is het wel goed dan ??
als iemand nu een vraag heeft zoals deze die ik eigenlijk nog lang niet zo stom vind waarom hem dan direct kelderen met stomme commentaar ??

Black Knight zei:Als ik skydirk quote heb ik het tegen hem. Wat ik doe is aangeven dat ik zijn redenatie niet logisch vind.![]()

Niet, jij beweert dat ik het tegen de topicstarter heb.Little Me zei:
Ook roids? Ik kom zo snel alleen clomid, nolvadex en T3 tegen.axestream zei:http://www.srcslab.com/
Ik weet alleen niet of ze voor particulieren testen. Ik zou zeggen, mail ze eens.![]()
Black Knight zei:Niet, jij beweert dat ik het tegen de topicstarter heb.
Wie de schoen past trekke hem aan.Little Me zei:die leest toch ook wat jij schrijft en voelt zich dusdanig toch ook onrechtstreeks aangesproken ,
Black Knight zei:Ook roids? Ik kom zo snel alleen clomid, nolvadex en T3 tegen.
axestream zei:Yep, ze doen veel meer dan in dat PDF-bestand staat.