XXL Nutrition

steroiden

Little Me zei:
maar dan moet je wel eerst je zooi naar ginder zenden ??

Uiteraard, maar dat is het probleem niet denk ik. Zo'n test is niet goedkoop. Kost $100 per ester. Wil je je sust laten testen ben je al aardig wat centen kwijt.

axestream zei:
Uiteraard, maar dat is het probleem niet denk ik. Zo'n test is niet goedkoop. Kost $100 per ester. Wil je je sust laten testen ben je al aardig wat centen kwijt.

ja dat is wel zo , maar als je nu bv produkten hebt van british dragon ofzo die zijn dan toch wel redelijk zeker ok ??

Van BD zijn er fakes die uit de kant van rusland komen.

Maar als goede hebt is het wel echt top spul. Duur maar goed :)

Roids testen in nederland zoals je je xtc kan testen kan niet. Enigste oplossing is kopen van een betrouwbare supplier en ga voor een UG merk waar goede verhalen van over de ronde doen.

Human Grade links laten liggen tenzij je suppier er voor instaat. Testo's van Iran Hormone zijn bijvoorbeeld meestal wel te vertrouwen hier in NL.

Alles is te testen..kosten worden gerekend per ester
Ben van plan volgende maand een vail te laten testen van een Duits Ulab

Ja die ultrasupersusta's toch met 8 verschillende esters.....!:D

Op een of andere manier vertrouw ik dat potje gewoon niet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Neu von dr Oetker Ice Decanoate ;)

Nou ik zou hem momenteel wel gebruiken...!!!:p :D

Jij spuit alles wat vloeibaar is Bigmans...:D

Little Me zei:
ja dat is wel zo , maar als je nu bv produkten hebt van british dragon ofzo die zijn dan toch wel redelijk zeker ok ??

British Dragon is net zo UnderGround als bvb GS..en is niet altijd als 100% goed gedoseerd uit de bus gekomen..maar over het algemeen van prima kwaliteit..

grtjes

Idd....niet weg te slikken die shit van jou.:D

axestream zei:

Voor een mengsel van verschillende esters betaal je per ester 75$

Terug
Naar boven