MuscleMeat

Steroids T-shirts and Gifts! (geen spam)

Kan het niet gewoon met overschrijving? :(

Heb samen met men vriendin een paar t-shirts besteld :D

only plants grow natural

geniaal.

te gek, als iemand gaat bestellen in groep, pm me dan maar! ben niet in het bezit van een visa.

mn avatar ga ik bestellen ^^

nee kan niet heb gekeken doen ze niet

Overschrijving via iDeal gaat niet nee, maar met PayPal lukt het wel, komt eigenlijk op hetzelfde neer.
Ik heb 'n paar maanden geleden PayPal gebruikt voor m'n bestelling daar, ging prima.

Overschrijving via iDeal gaat niet nee, maar met PayPal lukt het wel, komt eigenlijk op hetzelfde neer.
Ik heb 'n paar maanden geleden PayPal gebruikt voor m'n bestelling daar, ging prima.

Hoe zet je geld op een paypal rekening ?

gaat dat gewoon met overschrijving ?

Heb jij van die zelfde site besteld of heb je het over een andere uk site.

Ik vind niets over paypall in de payments opties.

paypall is gewoon op oke drukken en je heb betaald.
wel eerst een account aanmaken natuurlijk.

Hahah,

Een shirt met:

<-- I have Wings!!! --->

op de rug...

Heb even een bestelling gemaakt en naar afrekenen gegaan en zie toch echt enkel visa staan.

wrong

CafePress.com accepts credit cards, CafeCash and CafePress.com gift certificates as payment. We accept Visa, MasterCard, Discover, American Express and check cards (as long as they are connected with one of the major credit card companies listed above). You can safely enter your entire credit card number via our secure server, which encrypts all submitted information.
Paying by Check Card? If you're paying with a Visa Check Card, or MasterMoney Card enter it as if it was a regular credit card.
We're sorry but we do not accept checks, money orders, or paypal at this time.

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

Heb even een bestelling gemaakt en naar afrekenen gegaan en zie toch echt enkel visa staan.

zie boven

zover ik kan lezen lees ik alleen mastercard.

Heb zelf nog nooit geweten dat het mogelijk is uit de uk met overschrijving te bestellen.

Ja kan wel... Heb vorig jaar in januari eens iets besteld van uk supplements ofzo, gewoon via de bank overgeschreven (de pond stond laag dusja :D)

er zitten zeker vette tussen. grzzzzz

Terug
Naar boven