MuscleMeat

Nieuws Steve Stevaert (60) kon schande van proces niet aan

Tis gissen naar de oorzaak, niemand kan het met zekerheid zeggen.

Hij heeft een afscheidsbrief achter gelaten, dus vermoedelijk staat er daarin zijn beweegredenen in detail maar dat zal niet voor het grote publiek zijn.

naast een mooie carrière als politicus was hij dus ook een schuinsmarcheerder, hoerenloper en verkrachter. in Hasselt zal het nog wel een tijdje duren vooraleer ze dit gaan inzien.

de enige twee waar je op dit moment medelijden mee moet hebben zijn zijn vrouw en het slachtoffer, al blijft het sowieso altijd triest dat iemand zich van het leven beroofd. zal iig een zeer langzame dood geweest zijn waarbij je nog lang bij bewustzijn blijft, enkele jaren geleden een familielid gehad die op dezelfde manier uit het leven is gestapt.

Hij is nooit veroordeeld geweest, dus je kan niet zeggen dat hij een verkrachter was.

het gerecht had blijkbaar wel genoeg aanwijzingen om het tot een proces te laten komen, dat zegt genoeg.

het gerecht had blijkbaar wel genoeg aanwijzingen om het tot een proces te laten komen, dat zegt genoeg.

not sure if serious.

Men kan steeds vrijgesproken worden opt correctionele rechtbank, ook al is de zaak naar daar verstuurd geweest via de raadkamer. Zoiets komt trouwens wel erg regelmatig voor.

als de beslissing van de doorverwijzing van de raadkamer al 'genoeg zegt', dan dient een correctionele rechtbank nergens voor.

Ik denk niet dat "dat genoeg zegt" al vind in het wel opmerkelijk. Daarom dat ik graag de aanwijzingen zou willen zien. Vergeet niet dat er op dat niveau soms oude (politieke) rekeningen worden gesettled.

Rare situatie, maar door zelfmoord te plegen geloof ik nu wel dat hij schuldig is en die vrouw effectief verkracht heeft. Heb het trouwens altijd een wat vreemd persoon gevonden, met z'n nep-vrolijkheid.

Rare situatie, maar door zelfmoord te plegen geloof ik nu wel dat hij schuldig is en die vrouw effectief verkracht heeft. Heb het trouwens altijd een wat vreemd persoon gevonden, met z'n nep-vrolijkheid.
denk idd dat hij ook schuldig is

Hij had al heel wat tegenslagen gekend in zijn leven, en zeker de afgelopen 5 jaar waar hij ondermeer zijn broer verloor door zelfdoding. Ik denk dat dit een grote rol gespeeld zal hebben.

Moet je dan op je eerste date een afspraak vastleggen bij de notaris om daar 500 € te betalen voor een papiertje dat ie moet tekenen? :) Geweldige regel

Ja, dat is een van de grootste problemen, ook met het moderne feminisme(en progressivism in het algemeen, dat steeds meer totalitaire trekjes begint aan te tonen).

Men verwacht dat de man spontaan is, maar hij moet wel ruiken wanneer die spontaniteit zeker gewild is + met volkomen wilsbeschikking, en niet alleen nu maar ook de dagen erna, anders is het verkrachting. En je moet dit kunnen bewijzen, dus vergeet niet dat elk papier ondertekend zonder volkomen wilsbeschikking niet rechtsgeldig is.

Gelukkig beginnen meer en meer vrouwen dit ook door te krijgen dat men gewoon niet gedachten kan lezen, en ze in hun eigen voet aan het schieten zijn.

Laatst bewerkt:

Als je iets NIET gedaan heb en er komt zoveel druk op je te staan,
vind ik het niet zo heel vreemd..

Idd, beter processen afschaffen en iedereen wegsteken vanaf er genoeg aanwijzingen zijn.:rolleyes:
Er worden genoeg mensen vrijgesproken hoor.

Ken ook iemand die onterecht beticht is geweest van pedofilie, die mens is in een zware depressie gesukkeld door alle problemen die daaruit voortkwamen. Uiteindelijk bleek het verzonnen door degene die de klacht had neergelegd. Maar van de reputatie die je daarvan krijgt geraak je bijna nooit meer af, verzonnen of niet.

Of hij het wel of niet gedaan heeft laat ik er buiten maar ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is ergens onterecht van beticht te worden. Zeker als het halve land je kent. Kans bestaat natuurlijk wel dat hij het wel gedaan heeft, maar ik vind het verhaal van die vrouw ook maar vaag hoor.

Idd, beter processen afschaffen en iedereen wegsteken vanaf er genoeg aanwijzingen zijn.:rolleyes:
Er worden genoeg mensen vrijgesproken hoor.

Ken ook iemand die onterecht beticht is geweest van pedofilie, die mens is in een zware depressie gesukkeld door alle problemen die daaruit voortkwamen. Uiteindelijk bleek het verzonnen door degene die de klacht had neergelegd. Maar van de reputatie die je daarvan krijgt geraak je bijna nooit meer af, verzonnen of niet.

Of hij het wel of niet gedaan heeft laat ik er buiten maar ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is ergens onterecht van beticht te worden. Zeker als het halve land je kent. Kans bestaat natuurlijk wel dat hij het wel gedaan heeft, maar ik vind het verhaal van die vrouw ook maar vaag hoor.

Net zoals de prutsjournalist van de VRT zegt: " ... maar wat nu met de vrouw, het slachtoffer,..."

Ongelooflijk, wat een amateur.

Terug
Naar boven